Nerede kaldık?
Jayin açılmasında 🤗
------
Jungwon:"b-bunu düşünmem lazım... l-lütfen bana biraz zaman ver..."
Jungwon kıpkırmızı oldu. Artık kimi seçeceğini bilmiyordu. Çok arada kalmıştı.
İkiside yakışıklıydı aslında...Jay:"istediğin kadar düşünebilirsin. ister 1 yıl ister 2 yıl düşün, ama red edeceksen dürüst ve nazik bir şekilde reddet."
Jungwon:"t-tamam..."
Sunoo kapının önünde bunları dinlerken şok oldu. Bir yandan kıkırdıyordu. İkisinin kapıya doğru yaklaştıklarını duyunca koşup koltuğa oturdu. Hiçbirşeyi duymamış gibi davrandı.
İkili odadan çıktı. Sunoo hemen onlara baktı.
Sunoo:"içerde naptımız amk yarım saat"
Jay:"birşey hakkında konuştuk..."
Sunoo:"Timam o zaman, film izleyelim mi?"
Jungwon ve Jay:"oluur"
Hep beraber koltuğa oturdular ve bir film açtılar. Yaklaşık 3 saat boyunca onu izlediler. Oturma şekilleri şöyleydi:
Jungwon ortada, sunoo jungwonun sağında, Jay jungwonun solunda oturuyordu.Uzun bir aradan sonra sunoo ve jungwon uyuya kaldı. Jay ise yorulmuştu ama uyuyamıyordu. Jay de yakın zamanda jungwona bakarak uyuya kaldı...
Sabah ilk jungwon kalktı. Kalktıktan sonra mışıl mışıl uyuyan Jay ve sunooyu kaldırdı.
Jungwon:"kalkın hadi yoksa çimdiklicem"
Sunoo:"HAYİR"
Jungwon:"tamam lan bağirma"
Jay de tam o sırada sunoonun bağırmasına uyandı
Jay:"NE BAĞIRIYON ÖKÜZ GİBİ"
Sunoo:"bi sus be ayı"
Jungwon:"ikinizde şatap yoksa siqerim ikinizide"
Jay ve sunoo sustu. Ardından jungwon tekrar konuştu.
Jungwon:"hadi okul için hazırlanın."
Hepsi hazırlandıktan sonra jungwonun aklına unuttuğu birşey geldi. Bu onu çok mutlu edecek bir şeydi.
Sunoo bunu fark etti.
Sunoo:"neyi düsünüyon yine amg"
Jungwon:"BUGÜN ABİM KORE'YE GERİ DONUYOOYOYOOYOYOYOYOYO"
Sunoo:"e hayırlı olsun senin evemi gelcek"
Jungwon:"başka kalıcak yeri yok ya mal yok sokakta kalcak"
Jungwonun abisi Yang Jeongin. Başka bir ülkede okuyor. Oradaki eğitim sistemi farklı olduğu için şuan oradaki okullar tatil, ve jungwonu görmeye Kore'ye geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will we stay as best friends forever? (Jaywon)
FanficJay ve Jungwon anasınıfından beridir en iyi arkadaşlardı. O kadar yakınlardı ki, aileleri bile kardeş gibilerdi. Birlikte anasınıfına, ilkokula, ortaokula ve liseye gittiler, ayrılmaz bir ikililerdi. Aynı üniversiteyi kazandılar. Okulda iyi geçinece...