1 | rüyalar gerçeklerin aynasıdır.

23 3 4
                                    

  Gözlerini yumup derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı yavaşça açıp içeriye girdi.

Gözlerini açtığında ise karşısında uzun boylu sarışın kadın yüzünde anaç bir gülümsemeyle ona bakıyordu.

Luna bu kadının kim olduğunu çok iyi biliyordu.Kadına yaklaşıp sarıldı.Kadın onun saçlarını öptükten sonra geri çekildi.

"Oynamayı sonunda bıraktın ha." Kadının attığı kahkağa tüm odayı doldurmuştu.

Luna kaşlarının çattı.Neden bahsediyordu.Luna tam aklından geçenleri söyleyecekken odayı birden duman kapladı.

Kadın kaşlarını çattı."Onu yalnız bıraktın."

"Kimi."Bu sefer şaşıran taraf Luna olmuşu.

Kadın endişeyle etrafına baktı."Onu bırakamam olmaz." Sonra kadın koşarak odadan fırladı.Luna arkasından seslensede nafileydi.

Luna tam peşinden gitmek üzereyken sırtında bir el hissetti.Arkasını döndüğünde belki de bu hayatta görmek isteyeceği son kişiyi gördü.

Bayan Sharon'u

"Uyu."Luna iki adım geriye
çekildi.Yutkunup karşısına ona bakan Sharon'a döndü.

"Uyu." Bayan Sharon'un sesi tıpkı babası Bernie ile konuştuğu videodaki kadar şefkatli çıkmıştı.

Ama bu durum faza uzun sürmedi. Sharon'un yüzü tekrar Luna'nın alıştığı sertliğe dönmüştü.Histerik bir kahkağa attı.

"Uyu sen zaten hep uyudun hiç uyanmadın."

Sharon'un yüzünde şeytani sırıtış belirdi.

"Yada uyan uyan ki ara."

Ahşap zeminin çıkardığı ses tüm odada yankılanmıştı.Luna kafasını tutup acı ile birkaç Meksika küfürü mırıldandı.

"İyi mısın kızım."Kapının arkasından Monica ona bakıyordu.

"İyiyim anne sadece bir rüya gördüm."Monica Luna'nın hemen ardından yatağa oturup gülümsedi.

"Ay Luna sen ve rüyaların."Luna annesinin neşeli sözlerinin arkasındaki endişe hissedebiliyordu.

"Lili'yi gördüm.Onu bırakamam diyip duruyordu."Luna sanki rüyayı kafasında tekrar canlandırıyordu. "Sonra Sharon geldi.Bana uyanmamı ve aramanı söylüyordu.

Monica gülümseyip Luna'ya sarıldı.

"Endişelenme canım bu sadece bir rüya."

_____________

"Yeni bir pist asistanı bulmamız lazım Pedro." Simon bir yandan siparişleri hazırlamaya çalışırken diğer yandan da yeni kayıt olan çocuğun ismini kayıt ediyordu.

"Haklısın dostum.Artık Nico'da yok." Pedro elindeki tableti bırakıp söylenmeye başladı.

"Ne oldu dostum." Simon Pedro'nun yanına yaklaştığında tabletin bozulduğunu fark etmişti. Onlar bu konuyu konuşurken yeni kayıt olan çocuk gelip kollarını ahşap bara yasladı.

Pedro utançla çocuğun yüzüne baktı.

"Üzgünüm dostum kayıdı yapamadım."

Çocuk önemli değil anlamında başını salladı.

"Ben gideyim o zaman." Simon çocuğun arkasından seslendi.

"İsmin ne." Çocuğun yüzünde büyük bir gülümseme belirdi.

"Wilhelm."



Kısa bir bölüm oldu ancak bu bir geçiş bölümü. Bu yüzden uzun değil. Diğer bölümlerde görüşürüz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

güneş her zaman yeniden doğar | Soy Luna × Marvel AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin