İyi okumalarrr.
Özel bölümle geldim eminim özel bölümü heycanla bekliyordunuz.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Seviyorum sizi çok.
Bana ulaşabileceğiniz hesaplar canlarım 🫶😻
Instagram : roman_dakiperi
Tiktok : Romandakiperi-
◍🖤◍
( Şunu belirtmek isterim ki bu bölümde+ 18 var okumak istemeyen bölümü okumaya bilir okumak isteyen varsa aşağa doğru kaydırın iyi okumalar o zaman canlarım.) 🫢✨🎧
➕🔞
Kağan bir eli belimde diğer eli ise yanaklarımdaydı bir birimize çok yakındık düğün bitmiş ve herkes evlerine dağılmıştı .
Kağan eve gelmek için sabırsızlanıyordu şehirden uzakta Kağanın gizli evine gelmiştik Kağan evi çok güzel bir şekilde dekore etmişti .
En çokta kalıcağımız odayı kırmızı güllerle donatmıştı her yeri .
Kağan dudaklarını aralayıp." Seni sevdiğimi daha önce söylemiş miydim mavi gözlüm." Dedi gözlerime bakarak .
Kollarımı kağanın boynuna dolayıp dudaklarına yaklaşıp." Söylemiştin mafya beycim ." Dedim kırdayarak.
Dudaklarını dudaklarıma sürtüp heyecanlı bir o kadarda tedirginikle nefes aldım gözlerimiz bir birini bulduğunda Kağanın belimdeki eli daha da sıkı bir şekilde tutup .
" Sakin ol güzelim ." Dedi.
Naif bir o kadar şehvetli bir sesle .
Hızlı bir o kadarda nazik bir şekilde dudaklarını dudaklarıma yasladı elini sırtıma götürüp gelinliğin ipini çözmeye çalışıyordu ama çözmesi imkansızdı Duru elinden fazla düğüm atmıştı.
Kağan dudaklarımı bırakıp homurdanarak." Siktiyim ip çözülmüyor neden bunu böyle bağlarlar ki ." Dedi .
" Böyle sinirli olman için ." Dedim dudaklarımı ısırarak.
Kağan tahrik olmuş bir ifadeyle odadaki çekmeceye yaklaşıp makasla yanıma dönüp güzelim gelinliğimi yırtmıştı tek hamlede şaşkınlıkla kağana bakıyordum.
" Güzel gelinliğim gitti kağan." Dedim .
Kağan gelinliğimi bedenimden ayırarak gelinlik yere düşmüştü iç çamaşırılarımla kalmıştım Kağan sırıtarak üzerimdeki pembe bir o kadar seks iç çamaşırma göz attıktan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA YAZIYOR ❥ TEXTİNG ( TAMAMLANDI ) ✓✓
Romance↝TAMAMLANDI 0540****: Cenk silahları aldın mi . 0540****: Cevap ver bana. Gece: Galiba yanlış numaraya mesaj yazdınız . Gece: Ne silahı ya . 0540****: Bak cenk sinirliyim şakanın sırası değil işi hallettin mi diyorum . Gece: Bakın yanlış numara . Ge...