3. [M]

378 34 132
                                    

M:Chan-ahh..

Minho Chan ile yer değiştirip üstüne çıktı ve elini karın kaslarında gezdirdi.

M:bunları hatırlamıyordum..

C:hatırlamazsın tabi.

M:şimdi hatırlatır mısın?

Chan gülümseyip yerinde doğruldu ve sırtını yatak başlığına yasladı. Kucağına düşen Minho üzerinde gözünü gezdirip gözlerini geri yüzüne çekti ve dudaklarından öpmeye başladı.dudağında öpmedik yer bırakmazken rahat durmayan büyük damarlı eller kalçasında geziyordu.
Minho yerine geri oturup kalçasını erkekliğine sürtmeye başladığında Chan'ın ağzından hafif bir inleme kaçmıştı. ona olan arzusu gittikçe artarken elleri beline çıkmış kendine bastırmıştı. ikisinden de sessiz inlemeler kaçarken Minho sabırsız gibi kalçasını kaldırıp Chan'ın erkekliğini kendine konumladı.

C:emin misin?

Minho onaylar mırıltılar verip Chan'dan da onay aldığında hızlıca alışabilmek için aniden yarısına kadar soktu.
yüksek sesli çığlığı bastığında Chan gülümseyip yardım amaçlı belinden tuttu.

C:hazırlayabilirim güzelim.

M:Lanet olsun-- ıhmm.. hayır.

C:sen nasıl istersen.

Minho en sonunda soluk soluğa tamamen üstüne oturduğunda gözlerinden akan göz yaşları Chan'ın vücuduna damladı.

C:ıh- ben sana zorlanırsın demiştim hatırlarsan?

M:ne-ne zaman be?

C:ilk odaya getirirken.

M:sikeyim- ben onu nasıl hatırlayabilirim?

Minho zonklayan deliğiyle başa çıkmaya çalışırken Chan'ın karşısında sırıtması onu sinirlendiriyordu.

M:ne sırıtıyorsun lan-canım acıyor!

C:hazırlayayım dedim güzelim.
yardım ister misin?

M:ıhmm.. evet, lütfen.

Chan iyice yerini alıp ellerini belinde yerleştirdi ve yavaşça indirip kaldırmaya başladı.

C:acıyor mu güzelim?

M:ahmm.. evet ama alışıyor gibiyim.

Minho Chan'ın yardımıyla hızını arttırıp sonunda alıştığı için acının yerini zevk almıştı.

C:Minho-ahh... çok güzel hissettiriyorsun.

Minho karşılık olarak inlemelerini sundu. hızlanma arzusuyla yanıp tutuşurken kalçasındaki ağrı buna engel oluyordu.

M:Chan.. sen devam eder misin? hızlanamıyorum..

C:tabiki bebeğim.

Chan Minhonun hareketlerini hızlandırdı. Minho o sırada boynuna eğilip öpücüklerini ona sunmuştu. prostatına değen kalınlıkla yanlışlıkla emdiği yeri ısırmıştı.

C:ıhmm.. yavaş olsana Minho!

Minho ısırdığı yeri öpüp başını boynuna gömdü ve kollarını boynuna doladı. inlemelerini ve nefeslerini Chan'ın vücuduna bıraktı. Minho dayanamayıp menilerini Chan'ın karnına bırakmıştı.

M:ıhhmmm.. Chan, ahh... oraya vur lütfen..

Chan Minho'yu kucağından indirip altına aldı ve tek bacağını omzuna attı. içindeki gitgelleri hızlandırdı, arada gözü altındaki dağılmış çocuğa kayıyor, gülümsüyordu. bunu o yaptığı için gurur duyuyordu mu demeliyim? erkekliğinde hissettiği hafif ağrıyla yaklaştığını hissediyordu.

C:Minho geliyorum.. çıkayım mı?

M:ıhm.. ha-yır devam e-et.. son g-gücünle vur..

C:hayır Minho deli misin kondomumuz yok!

M:sorun değil.. senden bir parça taşımam güzel olmaz mı hm?

bunları derken tahrik edici ses tonuyla konuşmuş, elini ensesine atıp yüzüne yaklaştırmıştı.

C:h-hayır saçmalama.

M:mmhh.. hadi ama~ zaten tek boşalmayla olacak şey değil, biliyorsun..

Minho bacağını indirip ikisini birden Chan'ın beline dolayıp kendine çekmesiyle Chan içine boşaldı.

C:ahh.. sikeyim Minho.. hayır dediğimi hatırlıyorum?!

M:birşey olmaz. şimdi beni kucağına al.

Chan içinden çıkıp Minho'yu kucağına aldı ve terli siyah saçlarını arkaya attı.

C:banyo ne tarafta Minho?

Minho uyuya kalmamak için direnirken zorda olsa banyonun yerini söyledi.

M:koridor sonundan sağa..

gözleri kapanmaya başlamıştı. kollarını Chan'ın boynuna dolayıp başını da boynuna gömdü.

M:ah-ahh! Chan kalçama dokunma ya acıyor!

*güldü.* C:özür dilerim bebeğim. ama sen istedin?

M:lan ben ne hatırlayacağım!

C:tamam tamam sakin ol

Chan Minho'yu soğuk küvete bıraktığında Minho kalçasına değen soğuklukla inledi.

M:Chaan~ kucağında oturmak istiyorum...

Chan gülümseyip suyu ayarladı. küvet dolarken Minho'nun ejderha kızılı rengindeki saçlarını arkaya attı.

C:bak güzelim bir daha öyle laflar duymak istemiyorum tamam mı?

M:ha? nasıl laflar?

C:senden bir parça taşımamı istemez misin dedin ya. bizim bir ilişkimiz yok Minho.

M:olsun o zaman.

C:bakarız.

Minho gözlerindeki parıltıyı saklayamadan gülümsedi ve başını eğdi.

M:madem siktin şimdi temizle bakalım.

gülüp Chan'a döndü.

C:piçsin.

M:öyleyim.. öyleyim.

Chan Minho'yu güzelce temizleyip kuruladı.

C:istersen burada kal istersen odana geç güzelim

Minho burada kalıp biraz daha iyi tanımayı seçmişti.

M:duştan sonra gidecek misin?

C:istersen.

M:gitme..

C:sen nasıl istersen güzelim.

Chan'da duştan çıkana kadar Minho'da çarşafları değiştirip üstünü giyinmiş ve yatağa yığılmıştı.

Chan altındaki eşofman ve dağınık, ıslak saçlarıyla Minho'nun yatak odasına girdi.

M:Chan gel buraya sarılıcam.

Chan gülümseyip saçının fazla suyunu eliyle geçirmiş, Minhonun yanına oturmuştu. anında beline sarılan kollarla ilkte donup kalmış, sonra ise elini saçına geçirip okşamıştı.

Minho'nun son hissettiği şey saçlarının arasına kondurulan birkaç öpücük ve yatağın hafiflemesiydi.

--
slm
çok birşey yazamadım
pekte beğenmedim açıkçası
ama yb atma gereği duydum
eh
neyse sizde bir yorumlayın bölümü bakalım.
adiosss<33

f☆ckted my bro || Banginho  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin