7.

216 27 28
                                    

M:aptal, aptalım Chan..

Minho Chan'ın kolları arasında göğsüne yaslanmış sadece kendini suçlayarak ağlıyordu.

C:Minho, ağlamanı anlıyorum ama neden kendini suçluyorsun? hatayı yapan bendim.

Minho kafasını göğsünden kaldırıp ona 'ciddi misin?' bakışı atmaya başladı.

M:hayır! senin çıkma teklifi etmen çok doğal birşeydi ve aslında utanılacak birşey de yoktu! ikimizi de ben rezil ettim.. sadece bir teklifi çok abarttım Chan..

C:o sadece bir teklif değildi.. sana olan duygularımı ifade ettim Minho.. kalbimi açtım. ama sanırım senin için normal bir teklifti hm..?

M:ya... seni küçümsedim sanki..

Minho daha şiddetli ağlamaya başladığında Chan sakinleşmesi için ellerini onun saçına daldırıp okşadı ve alnına bir öpücük bıraktı.

C:güzelim, hiç sıkıntı değil.. sen üzülme ne olur.

M:nasıl üzülmeyeyim Chan.. sana haksızlık yaptım.. üzdüm seni. suçluyum..

Chan tek eliyle Minho'nun çenesini kavradı ve kendisine bakmasını sağladı.

C:yapma böyle.. reddettiğinde üzülmedim ama sen ağladığında çok üzülüyorum bebeğim.. hadi, daha fazla ağlama. gel yüzünü yıkayalım.

Chan Minho'yu kucaklayıp ayağa kalktığında ona şaşırmış gözlerle bakmıştı Minho. beklemiyordu. Chan arkasını dönüp yerini bildiği tuvalete doğru yürümeye başladı. Minho gözlerini Chan'ın dolgun dudaklarından alamazken gözlerinden akan yaşları hiçe saydı.

C:manzaran güzel mi?

Minho aniden kendine gelip başını sağa sola salladı ve gözlerini kaçırdı.

M:özür dilerim..

Chan Minho'yu kucağından indirip aynaya çevirdi.

C:bak, gözlerin kıpkırmızı olmuş, tuzdan dudakların şişmiş.

M:ah, cidden korkunç duruyorum..

Minho'nun aynaya yaklaşarak söylediği kelimelerle Chan kaşlarını çattı.

Minho'yu hemen kendine çevirip tek kolunu beline sardı.

C:birdaha öyle birşey dersen seni ölesiye öperim.

sessizlikten sonra Minho sırıtarak kaçırdığı gözlerini Chan'a geri çekti. o sırada da kollarını boynuna doluyordu.

M:ben, cidden korkunç duruyorum Chan..

---
oha ne diyo aq
😰😰😰😰
neyse bay

f☆ckted my bro || Banginho  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin