2 yıl sonra.
Chan üstünü düzeltmiş, Minho'nun marketten dönmesini bekliyordu. yaklaşık 1 yıl önce sevgili olmuşlardı ve artık zamanının geldiğini düşünüyordu.
Minho'ya mesaj attı,
"ne zaman geleceksin? seni özledim"
"Chan-ah daha yeni gittim"
"sorun değil. ne zaman geleceksin"
"hmm... 10 dakikaya oradayım."
"tamam, kapı aralık"
telefonunu cebine geri koyup yüzüğe tekrar baktı. kabul etmesi için, olumlu bir tepki vermesi için dua ediyordu.
yaklaşık 7-8 dakika sonra aralanan kapıyla başını o yöne çevirdi.
"Chan?"
"efendim bebeğim"
"neden kapıda bekliyorsun? seni odada sanıyordum.."
Chan gözlerini kaçırıp derin bir nefes aldı ve ellerini hafifçe sıktı. Minho'nun ellerini tutup beline kollarını doladı, Minho gülümseyip dudağına hafif bir öpücük kondurdu ne olduğunu bilmeden. Chan göstermeden tek eli ile arkadaki yüzüğü aldı.
"ah.. o elindeki kutu ne?"
"güzelim.."
Chan kutuyu Minho'ya verip geri çekildi.
Minho elindeki kutuyu yavaşça açtığında kutunun içindeki minik ışıklar yüzüğü aydınlatmıştı. yüzüğü gördüğünde tek eli ile ağzını kapatıp koluna taktığı poşeti yere bıraktı.
gözleri yavaşça dolmaya başlamıştı."Chan.."
"Minho, benimle evlenir misin?"
Minho ilk göz yaşını akıtıp Chan'a baktı ve gülümsedi. yüzüğün kutusunu kapatıp Chan'a sarıldı.
"Channie! tabiiki de, bu bir soru olmamalı.. seni çok seviyorum!"
Chan boynuna dolanan kollar ile beline sarıldı ve boynuna birkaç öpücük kondurdu. sarılma, onların dilinde olumlu birşeydi.
"bende seni seviyorum bebeğim."
Minho dolu gözleri ile kafasını kaldırıp Chan'ın dudağına yapıştı. o gece ikisi içinde güzel geçecekti. ve, hayatlarının geri kalanı da.
-----
ANAM ANAM ANAM
FİNAL YAPTIM LAN
AYAYAYAYAYAYAYA
ohm bu fice uzun süre ara vermiştim, ve istediğim ilgiyi görmedi. bende bu yüzden final yaptım. özel texting bölümü atarım belki.
öptüm sizi bebelerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f☆ckted my bro || Banginho ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] [düzenleniyor] "broyu sikmişiz desene." ukeho semechan başlama tarihi: 3 Temmuz 2024 bitiş tarihi: 13 Eylül 2024