BISNES

10K 49 0
                                    

                 Selepas itu, bermulalah kehidupan bisnes isteri ku. Dia mula kerap keluar rumah selalunya tanpa minta izin dulu kat aku. Balik pon selalu lewat malam. Kadangkala tak balik terus sampai 2 ke3 hari. Bab seks pon,kami dah mula berkurangan. Isteri ku selalu bagi alasan penat,sibuk dan lain lain untuk menolak ajakan aku. Tapi dia tetap gak layan dengan membenarkan aku jilat pantat dia termasuk jilat biji kelentit, lubang kencing, lubang bontot dan memasukkan lidah aku ke lubang faraj isteri ku sambil melancap untuk memuaskan diri ku.Aku ok je. Tak kisah. As long as my wife happy.
          Suatu hari tu. Selepas puas menjilat sambil melancap. Isteri ku minta untuk bincang sesuatu. Pasal bisnes isteri ku.
          "so ada apa yang nak you bincang kan.nak tambahan modal ke?. Nanti I bagi lagi 20k" aku bertanya
           "Ehh bukan you.. pasal modal tu kalo you nak tambah lagi ok je. Tapi ada benda lain I nak bincang". jawab isteri ku
"Pasal apa ". Aku tanya lagi.
           "Camni you,you tau kan yang I ni bisnes kosmetik. So orang bisnes kosmetik ni kena sentiasa nampak cantik untuk tarik pelanggan". Jawab isteri ku.
           "Ya.. Betul tu" Kata aku penuh perhatian.
        "So I nak minta izin kat you untuk I free hair. Kawan I selalu kata yang I ni lebih cantik kalo free hair". Isteriku jawab.
        "Ooooo..tu je. Free hair lah. I pon dah lama nak you free hair". Jawab aku..
          "Seriously you. So you tak kisah. You izinkan I free hair ". Isteri ku nada sedikit terkejut.
          "Yeerr. I tak kisah. Tapi...."sambung aku
          "Tapi apa". isteriku bertanya
          "Family kita. You tau lah kan ayah you ustaz imam masjid lagi tu. Family you dan I ramai ustaz². So apa yang I nak jawab kat diorang bila you free hair nanti ". Aku memberi alasan.
         "Alahh. Pasal tu,you kena lah pandai cover i. You beritahu je kat diorang yang you sendiri minta I free hair. You cakap je yang sebagai suami,baik buruk I,dosa pahala i you yang tanggung.so you berhak untuk suruh I free hair. You cakap je camtu". Isteri ku beri idea.
          "Aaiiii. I pula yang kena. Tau pula you ye,dosa you I yang tanggung ". Kata aku
      "  Aeeisshh you ni. Ke situ pula pergi nye. So camna. You ni izinkan ke tak I nak free hair ni ". Nada isteri ku meninggi.
       "Yaaa. I Izinkan you free hair." Aku memberi keizinan.
       "Bagus". Ringkas je jawapan isteri ku.
Lepas tu. Mulalah isteri kesayangan aku ni. Aku ni bagi dia lampu hijau untuk free hair je. Tapi di balasnya bukan takat free hair saja. Isteri ku dah mula berani keluar rumah dengan baju ketat seksi menggoda. Bukan takat nampak pusat,perut pon nampak. Tetek pon hampir terkeluar. Dah macam pakai bra saja aku tengok. Bab kain pula dulu tutup panjang sampai tumit. Lepas aku berikan lampu hijau,sikit punya seksi dia. Pakainya skirt pendek paras tengah peha. Isteri ku duduk saja, terus nampak jelas warna panties isteri ku. kadang kadang,isteri ku tak pakai panties pon ketika keluar rumah. Pantat isteriku jelas kelihatan ketika dia duduk atau dia tunduk. Pernah je aku tegur isteri ku
            "Sayang... You tak pakai panties ya." Tegur aku.
          " Ya... I tak pakai panties. Kenapa ya? Ada masalah ke". Jawab isteri ku selamba..
          " Tak.. Takde masalah pon.you nampak cantik sangat. Pantat you jelas kelihatan. Untunglah mana² jantan yang dapat tengok pantat you nanti". Sambung ku
             "Hihihih. Tau tak apa " . jawab isteri ku.
                  Tak cukup dengan itu, isteri ku post pula gambar dia hanya berbikini kat dalam Instagram miliknya. Siap kena peluk dari belakang. Tah jantan mana tah yang peluk dia. Tak kenal aku. Elok je, jantan tu hanya pakai seluar kecik swimsuit segitiga yang hanya menutupi bahagian batang dan belakang. Tanpa baju. Jealous wei aku masa tu.gigil tangan aku." Aku tengah shaking ni" bak kata awek Tik tok tu. Tapi pelik. Kenapa aku boleh stim ye tengok gambar tu.siap melancap lagi tu. Lepas gambar Instagram tu dah tersebar. Jenuhlah aku nak kena menjawab pula dengan family dia dan family aku. Isteri aku tetap aku pertahankan. Aku mengaku yang aku sendiri suruh dia free hair,pakai pakaian seksi. Aku cerita yang kononnya aku kenal jantan yang peluk isteri ku tu untuk cover isteri ku itu.
                 Sesungguhnya,aku tak kisah pun dengan apa yang telah isteri ku buat. As long as my wife happy. Lagipun apa yang isteriku buat ni nampak hasilnya. Selepas hampir 3 tahun join bisnes ni, isteri ku berjaya raih keuntungan lebih 20k sebulan. Gaji aku sendiri pun baru 7k sebulan. Walaupun berlaku sedikit gangguan iaitu isteri ku di dapati terbunting selepas setahun lebih join bisnes ni. Seingat aku,aku ni tak pernah pula pancut dalam pantat isteriku sejak aku kahwin dengan dia. Apa tah lagi,lepas dia join bisnes kosmetik ni. Seks pon dah jarang. Kalo ada pon takat aku jilat pantat dia sambil melancap je lah. Tapi tulah dah dia nak buntingkan. Nak buat camna. Marah betul dia kat aku bila dia terbunting tu. 
           Selepas selamat melahirkan bayi perempuan, isteri ku kembali dengan bisnes kosmetik dia. Masa tu aku bernekad untuk bantu bisnes kosmetik isteri ku. Anak lebih banyak aku yang jaga. Kalo dua dua kami sibuk dengan kerja dan bisnes. Anak akan aku hantar ke taska. Tak cukup dengan itu,aku siap tambah lagi modal untuk bisnes kosmetik isteri ku rm 30k aku bagi kat isteri kesayangan aku. Tapi ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari. Isteri ku Kantoi curang terhadap aku.

isteri yang hebatWhere stories live. Discover now