"Oklah you. I dengan abang Yazim nak naik dulu. You kemas dulu meja ni dan cuci semua ni. Kalo you lapar,you makan je sisa sisa I dan abang Yazim ni ok. Esok pagi I tak nak tengok ada bersepah ok. Ruang tamu dapur sinki. I nak semua clear faham". Isteri aku mengarah.
" Faham sayang". Akur aku. Isteri aku dan abang Yazim kemudian gerak naik ke atas bilik tidur utama.aku makan sisa abang Yazim dan isteri aku seperti diarahkan. Kemudian aku kemas pula meja tamu dan cuci dapur. Ketika aku cuci pinggan tiba-tiba isteri aku panggil aku
"Youooo.youo. Ambil kan Carlsberg dan rokok bawa sini. Bawa lighter sekali ye" . Isteri aku panggil aku dari bilik tidur utama. Aku capai Carlsberg, rokok dan lighter dan terus menuju ke bilik tidur utama. Masuk saja bilik tidur utama aku dapat lihat abang Yazim sedang berdiri tegak atas katil dengan hanya sehelai seluar dalam putih menutupi bahagian batang peler nye. Manakala isteri aku pula melutut di hadapan abang Yazim sambil tangannya meramas-ramas bahagian hadapan seluar dalam abang Yazim. Aku pon letakkan Carlsberg rokok dan lighter di atas meja solek dan terus pergi. Tiba-tiba..
" Woi bodoh. Ko letak benda tu kat situ sapa nak hisap rokok tu bodoh. Ko keluar kan rokok tu, hidup kan api bagi le kat aku.bodoh. Bodoh nye ko ni. Carlsberg tu pon buka sekali bagi kat aku". Aku kena maki dengan abang Yazim
" Eeeeee,lembab nye laki aku ni". Tambah isteri aku pula.
"Maaf abang Yazim ". Aku meminta maaf sambil segera menghulurkan rokok dan Carlsberg kepada abang Yazim. Kemudian aku segera keluar dari bilik tidur utama itu.
" Woi,ko nak ke mana tu. Duduk sini tengok macamana aku bahan wife ko ni. Tak payah nak malu-malu. Bukan orang lain,wife ko gak yang kena bahan dengan aku ni". Abang Yazim tahan aku dari pergi.
"Mari sini you,duduk sebelah I. I nak you tengok macam mana I hisap batang peler abang Yazim ni". Kata isteri aku pula. Aku akur dan duduk sebelah isteri aku . Isteri aku terus meramas ramas dan sekali sekala dia mencium pula bahagian hadapan seluar dalam abang Yazim. Kemudian isteri aku perlahan lahan menarik seluar dalam abang Yazim ke bawah. Dan terkeluarlah senjata yang gagah perkasa. Batang peler abang Yazim kelihatan angkuh,keras,dongak mencanak. Aku agak batang peler abang Yazim ni mungkin dalam 7 inchi panjang. Aku tertunduk malu apabila terlihat kegagahan batang peler abang Yazim. Aku malu dengan keadaan diri aku sendiri yang hanya memiliki batang kecil 3 inchi sahaja.
"You nampak tak batang peler abang Yazim ni. Nampak angkuh, gagahkan. Ini lah baru betul-betul batang peler. Bukan macam you,lembik" . Kata isteri aku sambil tangannya mengurut urut batang abang Yazim yang separuh menegang.
"You pegang rambut I kejap". Isteri aku mengarah. Aku pon memegang rambut isteri aku. Isteri kesayangan aku pula mula merapatkan mulutnya ke batang peler abang Yazim. Kemudian dijilat dan dihisapnya kerandut telur abang Yazim sambil tangan kanannya tak henti henti urut batang abang Yazim. Kemudian isteri aku beralih ke arah batang peler pula , dijilat nye bahagian urat besar bawah batang peler abang Yazim kemudian dia mula memasukkan batang peler abang Yazim ke dalam mulutnya. Batang peler abang Yazim yang besar panjang tidak dapat memasuki mulut isteri aku sepenuhnya. Hanya setengah saja dapat dimasukkan.
"You hisap batang peler I lagi dalam you,try temu kan dagu you dengan telur I". Abang Yazim mengarah isteri aku pula sambil kedua tangannya mula memegang kepala isteri aku. Kemudian perlahan abang Yazim menolak masuk batang peler nye kedalam mulut isteri aku. Isteri aku pula membuka mulut seluasnya sambil lidahnya terjelir-jelir. Air liur isteri aku meleleh membasahi batang peler abang Yazim.
"Errkkk errkkkkkk erk errerkrrkkkkkk". Mulut isteri aku berbunyi menahan loya. Abang Yazim makin kuat menolak batang peler nye memasuki mulut isteri aku.
" You try telan batang peler I. I nak you masukkan batang peler I semua sampai telur I cantum dengan dagu you ". Arah abang Yazim sambil tangannya menolak kepala isteri aku. Muka isteri aku mulai kemerahan,air liurnya makin laju mengalir. Tekaknya pula mula mengembang. Isteri kesayangan aku cuba untuk telan batang peler abang Yazim sebagaimana yang diarahkan. Dan akhirnya bertemu juga kerandut telur abang Yazim dengan dagu isteri aku. Aku lihat muka isteri aku kemerahan,air liurnya laju mengalir,lidah nye terjelir-jelir. Kedua tangannya memegang erat pinggang abang Yazim. Isteri aku nampak terseksa di bahan abang Yazim. Abang Yazim membiarkan batang peler nye memenuhi mulut isteri aku buat seketika. Kemudian dikeluarkannya separuh batang peler nye lalu ditolak kembali memasuki mulut isteri aku hingga ketemu kembali kerandut telur abang Yazim dengan dagu isteri aku dengan lebih laju. Abang Yazim kini seolah-olah sedang melancap menggunakan mulut isteri aku.
"Errkkk errkkkkkk erk errerkrrkkkkkk bbluuurrr bluerrrrr errkkk errkkkkkk erk errerkrrkkkkkk". Mulut isteri aku berbunyi. Aku mula terangsang. Walaupun ada perasaan cemburu dan kecewa dengan apa yang sedang berlaku di hadapan mata aku sekarang tetapi perasaan stim itu bagaikan memadam segala perasaan itu. Aku mula mengurut-ngurut bahagian hadapan seluar aku.
Setelah puas melancap menggunakan mulut isteri aku, abang Yazim pon melepaskan kepala isteri aku. Isteri aku pula mengalihkan pandangan nye kepada aku.
"You stim ke you.mari sini buka seluar you". isteri aku panggil aku.
"Ehh,tak nak lah sayang, malulah I " aku malu hendak tunjuk batang aku kerana terlalu kecil.
"Takpelah you,buka lah seluar you tu. Tunjukkan batang you". Isteri aku terus mendesak. Aku akhirnya mengalah dan perlahan buka seluar aku. Sebaik sahaja aku buka seluar aku......
"Hahahahahahahahahahaha hahahah. Amende ni wei. Dah macam ulat sampah dah aku tengok. Hahaaha patutlah wife ko cari batang peler lain". Abang Yazim hina aku lagi.
"Hahahahahahah hahahahah. Ulat sampah you ni memang tak layak nak sentuh i. Mulai hari ni you akan jadi cuckold hubby, suami dayus yang hanya mampu melihat isteri you ini di jadikan bahan mainan pemuas hawa nafsu jantan lain. Hahahahahahah hahahahah ". Isteri aku tertawa dengan meninggi suara. Aku pula hanya mampu tunduk menerima nasib aku.
"You turun dari katil ni sekarang. Merangkak,I tak nak tengok you berdiri". Isteri aku mengarah lagi.
Isteri aku kemudian baring terlentang sambil membuka kelengkang nye. Abang Yazim pula mendatangi isteri aku dari depan dan meletakkan kepala batang peler nye di bibir faraj pantat isteri aku. Sebaik sahaja kepala batang peler abang Yazim memasuki lubang faraj pantat isteri aku abang Yazim terus melakukan satu hentakan padu yang menenggelamkan seluruh kepanjangan batang peler nye. Yang kelihatan ketika itu hanyalah bulu pantat isteri aku bertemu dengan bulu batang peler abang Yazim. Isteri aku menggeletar gigil akibat hentakan padu abang Yazim tadi.
"You see you.you dah nampak kan kenapa I kata ulat sampah you tu tak layak untuk I. Hentakan padu yang pertama tu pon dah buat I menggeletar gigil". Kata isteri aku sambil menahan kesedapan. Tarian tolak tarik segera di mulakan abang Yazim.
"PAP PAP PAP PAP PAP PAP PAP". Setiap hentakan padu abang Yazim mengeluarkan bunyi tamparan yang kuat.
"Arrhhh aaarrhhh aahhhhhh abang Yazim, sedapnya abang Yazim aarrrggghhhh". Isteri aku mengerang kesedapan. Abang Yazim pon melajukan tarian hentakan padu nye itu.
"Aarrrggghhhh aaarrhhh aahhhhhh aahhh abang... abang Yazim". Isteri aku makin kuat mengerang.
" Aarrrggghhhh aaarrhhh abang Yazim i'm cum in abang, i'm cum in aahh aahhhhhh aaahhhhhhhh". Belum pun 5 minit mendayung, isteri aku klimaks. Dia menggeliat kesedapan. Seluruh badannya berubah kemerahan. My god. Hebatnya abang Yazim patutlah isteri aku cari dia.
" Bro,aku dengar wife ko citer ko pandai jilat.ko try jilat pantat wife ko sekarang aku nak tengok". tanya abang Yazim sambil mencabut batang peler nye dari lubang faraj pantat isteri aku. Aku lihat lubang faraj pantat isteri aku terbuka luas akibat daripada hentakan padu abang Yazim tadi. Pantat isteri aku lencun basah cecair putih keluar dari celahan bibir faraj pantat isteri aku.
"Jilat je ye you.you jangan cuba sentuh pantat I. Pantat I ni abang Yazim yang punya". Isteri aku beri amaran. Aku pon membenamkan muka aku ke pantat isteri aku sambil lidah aku,aku masukkan ke dalam lubang faraj pantat isteri aku.
" Arh dah,tak payah nak lama lama. You turun dari katil ni sekarang". Isteri aku menolak kepala aku dengan kakinya. Abang Yazim kembali mengambil kedudukan nye tadi. Sekali lagi tarian hentakan padu dilakukan.
Sudah 20 minit berlalu. Isteri aku ntah beberapa kali klimaks. Abang Yazim gagah mendayung tarian hentakan padu nye.
"Ok you,you tonggeng sekarang. I nak doggie". Abang Yazim memberi arahan kepada isteri aku. Isteri aku pon memperbetulkan kedudukan nye. Mengambil posisi menonggeng dan bersedia untuk di doggie abang Yazim.
"Ko jilat dulu pantat wife ko tu". Abang Yazim mengarah aku pula. Aku patuh dan jilat segala lendir yang berada di lubang faraj pantat isteri aku.
"Dah.ketepi". Abang Yazim menolak kepala aku dengan kakinya. Aku pon segera ke tepi. Abang Yazim sekali lagi mengambil kedudukan.kali ini dia mendatangi isteri aku dari belakang pula. Sekali lagi tarian hentakan padu abang Yazim dilakukan.
"Aarrrggghhhh aaarrhhh aahhhhhh aahhh,abang Yazim sedapnya abang Yazim. Arrhhh aaarrhhh aahhhhhh aahhh". Isteri aku mengerang kesedapan sambil menjeling ke arah aku.
" You.. Mari sini you, melutut depan I". Isteri aku panggil aku. Aku pon merangkak menuju ke depan isteri
"Mari sini dekat sikit ". Tiba-tiba isteri aku mencekik leher aku. Dan berkata...
" See, you nampak tak macam mana abang Yazim kerjakan I. Ini lah yang I nak selama ini. Abang Yazim sangat gagah dan I sanggup jadi bahan mainan pemuas nafsu abang Yazim seumur hidup I, bukan macam you laki tak guna, lembik lembab. I nak you jadi suami dayus, cuckold hubby yang hanya mampu melihat isteri you ini di jadikan bahan mainan pemuas nafsu abang Yazim". Kata isteri aku menghina aku sambil tangannya terus mencekik leher aku dan kemudian di tampar pula muka aku beberapa kali. Tak cukup dengan itu di ludah nye pula muka aku. Aku rasa amat terhina. Tapi tetap redha menerima nasib aku.
Lebih 15 minit berlalu, isteri aku telah beberapa kali klimaks. Abang Yazim tetap gagah mendayung tarian hentakan padu nye. Aku yang masih melutut di hadapan isteri aku terus di tampar, di ludah dan di hina beberapa kali. Aku hanya tunduk menerima nasib aku.
"Ok you,baring terlentang balik". Abang Yazim mengarah isteri aku.
"You duduk, pegang kan kaki I". Isteri aku mengarah aku pula. Aku pon duduk antara dua sujud. Kemudian isteri aku meletakkan kepala nya dia atas peha aku dan menghulurkan kakinya ke arah aku. Aku pon memegang kedua belah kaki isteri aku membuatkan kelengkang nye terbuka luas. Abang Yazim kemudian nya mengambil kedudukan di hadapan isteri aku dan bersedia untuk memasukkan batang peler nye ke dalam lubang faraj pantat isteri aku. Dia sempat memandang aku dengan pandangan yang menghina. Aku cuma mampu tunduk. Abang Yazim pon segera memulakan tarian hentakan padu nye. Kali ini lebih keras,ganas dan kuat hentakan nye.
"Aahh aahh aahh aahh aahh aahh aahh aahh aahh abang Yazim. Hentak abang Yazim hentak ganas ganas abang Yazim". Isteri aku klimaks lagi.
20 minit sudah berlalu, isteri aku pula makin lemah menerima asakan keras dari abang Yazim. Abang Yazim pula tetap gagah mendayung lubang faraj pantat isteri aku. Tiba-tiba nafas abang Yazim makin laju. Abang Yazim turut melajukan hentakan padu nye.
"Aahh.. i dah nak terpancut you.ready u". Kata abang Yazim.
"Ya abang Yazim. I ready for your sperma. Pancut dalam pantat I abang Yazim. I nak air mani you dalam lubang pantat I. Abang Yazim pon melajukan lagi tarian hentakan padu nye dan.....
" Aahhhhhh aahhh aarrrggghhhh aarrrrrrrrrrrggghhhh.. yessss yess. I dah pancut air mani I ke dalam lubang pantat you". Abang Yazim pon melakukan satu hentakan kuat yang terus menenggelamkan seluruh kepanjangan batang peler nye
" Arrhhh aaarrhhh aahhhhhh aahhh yess abang Yazim.. aahhhhhh". Isteri aku dan abang Yazim saling mengerang bersahut sahutan.
Abang Yazim kemudian memeluk erat tubuh isteri aku dan membiarkan batang peler nye di dalam lubang faraj pantat isteri aku. Aku pula masih setia memegang kedua belah kaki isteri aku.
" Hahahahahhahahahahahahahah.. Brooo... Aku pancut air mani aku dalam pantat wife ko ni bro.. macamana ni bro.." kata Abang Yazim yang kemudian melihat kearah aku.
"Erm ermmm takpe.. nanti kalo lekat jadi anak. Saya akan jaga anak ni. Saya akan bertanggungjawab". Kata aku.
"Nice. Ini baru betul suami mithali. Hahahahahaha". Kata abang Yazim lagi.
" Suami mithali yang dayus.hahahaha. Malangnya nasib you kan. Tak habis-habis jadi tukang jaga benih haram orang. Hahahahahaahhaah". Sambung isteri aku pula.
"Dah. You turun sekarang". perintah isteri aku. Aku pon terus turun dari katil dan melutut di depan katil itu.ketika itu perhatian aku terarah ke celahan bibir faraj pantat isteri aku di mana lubang faraj isteri aku masih di penuhi dengan batang peler abang Yazim. Bibir faraj isteri ku kelihatan basah lencun. Terdapat aliran cecair putih keluar dari bibir faraj isteri aku. Aku terangsang stim bila melihat keadaan pantat isteri aku. Terangsang yang amat. Kemudian abang Yazim pon mencabut batang peler nye lalu abang Yazim baring di sebelah isteri aku. Dan ketika batang peler abang Yazim di cabut maka terkeluarlah sisa sisa cecair putih campuran air mani abang Yazim,air mazi dan air mani isteri aku. Aliran cecair putih itu membuatkan aku makin stim.
"Abang Yazim,you. Izinkan saya jilat sisa sisa yang terkeluar dari bibir pantat you. Saya nak jilat sambil melancap". Aku meminta dengan nada merayu.
"Bagus. Nampaknya you dah mula faham tentang kedudukan dan taraf you. Mari sini. I nak you jilat semua sisa I dan abang Yazim yang terkeluar dari bibir pantat i. Semua termasuk yang di atas cadar dan atas lantai ok. Pastu you boleh melancap sambil jilat pantat i. Nanti bila you rasa nak terpancut,I nak you lari cepat² dan pancut je dalam mangkuk tandas ok. I tak nak you kotorkan bilik ni ok. You melancap cepat cepat nanti. I bagi you masa 3minit saja untuk you melancap. I takde masa nak layan you." Isteri aku memberi syarat.
" Baiklah sayang ". Aku pon merangkak dan menjilat sisa sisa air mani abang Yazim,air mazi ada air mani isteri aku bermula dari yang berada di atas lantai dan cadar. Kemudian baru lah aku menjilat sisa sisa yang berada di bibir pantat isteri aku sambil melancap dengan cepat.
"30 saat je lagi. Cepat.."kata isteri aku. Aku pon cepat cepat melancap.
"20 saat lagi ...........10..9...8...7....... ". Isteri aku mengira. Aku dah nak terpancut lalu aku pon berlari pantas menuju ke tandas dan membuang air mani aku ke dalam mangkuk tandas..
"Dah settlekan, kalo dah ,you boleh turun ke bawah. You boleh tidur di ruang tamu. Dengan anak I, anak you hasil dari benih haram abang Yazim. I nak sambung lagi jadi bahan mainan pemuas hawa nafsu abang Yazim ". Isteri aku halau aku. Aku pon turun ke ruang tamu dan dapatkan anak aku hasil dari benih haram abang Yazim yang sudah terjaga ......................................TAMAT......atau mungkin ada sambungan.....sila komen untuk beri idea sambungan cerita...... terima kasih kerana sudi membaca...
YOU ARE READING
isteri yang hebat
Short StoryAku seorang suami Yang ada naluri cuckold.tapi masih tercari-cari jalan caranya untuk wife aku setuju untuk main dengan jantan lain.harap ada yang sudi kongsi tips.BTW CERITA INI REKAAN SEMATA..