BENIH HARAM

9.1K 51 1
                                    

                   Hari ini selepas lebih seminggu bercuti. Pagi tadi Isteri aku call beritahu dia akan pulang ke rumah hari ini.
             "Hai you. Hari ni I balik rumah ok. I balik dengan abang Yazim. Di jangka I akan sampai dalam jam 9pm. So hari ni sebelum I sampai I nak you kemas rumah ok ". Perintah isteri ku
               " Ya sayang,I akan buat apa you nak ". jawab aku.
             " I nak you cuci tandas bersih bersih.kemas bilik tidur.ruang tamu,dapur semua. Pastu I nak you order satay untuk I makan malam dengan abang Yazim. Lagi I nak you belikan rokok Marlboro merah 2 kotak siap lighter dan 2tin Carlsberg". Perintah isteri ku lagi.
                   " Ya sayang. I akan dapat kan apa yang you nak". Jawab aku.
                Sedang aku mengelamun, tiba-tiba sebuah kereta memasuki perkarangan rumah aku. Isteri aku dah sampai kata aku dalam hati. Aku pon segera menyambut kepulangan isteri aku. Buka saja pintu aku terus peluk erat isteri aku.
              "Hihihihihi. You rindukan I ke". Isteri aku bertanya.
                " Ya sayang,I rindukan you ". Jawab aku.
               " You dah buat apa yang I suruh. I suruh you kemas rumah,katil, bilik tidur, dapur semua you dah buat". tanya isteri aku lagi.
                 "Ya. Semua dah buat sayang". Jawab aku pula.
                   "Satay, rokok, Carlsberg". Tanya isteri aku lagi
                 " Semua ada kat atas meja makan". Jawab aku.
            " Broo". Tiba-tiba abang Yazim bersuara.
           "Abang Yazim".aku segera bersalaman dengan abang Yazim dan cium tanganya.
           "Ok you. I dengan abang Yazim nak mandi dulu. Sekarang I nak you angkat semua beg ni bawa masuk bilik tidur I ok. Pastu I nak you bawa semua benda yang ada kat atas meja makan you letak dekat atas meja ruang tamu ya. I nak makan dengan abang Yazim sambil tengok tv ok". Perintah isteri aku lagi.
         "Ya sayang ". Ringkas jawab aku.
          " Anak I dah tidur. You dah bagi dia makan". Isteriku tanya lagi.
           "Dah sayang. Anak dah siap makan dan dah tidur". Jawab aku. Kemudian isteri aku dan abang Yazim terus masuk ke bilik tidur utama.
            Setengah jam kemudian isteri aku dah abang Yazim turun ke ruang tamu. Isteri aku hanya memakai panties merah bersama t shirt putih. Manakala abang Yazim memakai seluar tiga suku tanpa baju. Mereka terus ke meja tamu untuk makan makanan yang telah disediakan. Aku pula bertindak sebagai pelayan mereka berdua. Selesai makan mereka berdua menonton pula video lucah. Aku diajak oleh isteri aku untuk bersama menonton video lucah tersebut. Rupa rupanya video lucah itu merupakan rakaman seks antara isteri aku dengan abang Yazim.
               "You tengok powerkan abang Yazim. Macam mana abang Yazim kerjakan I. Tak macam you lembik. Kalo you nak tau, video ni lah seks pertama kali I dengan abang Yazim. First time I seks dengan abang Yazim kira² tiga bulan selepas I join bisnes kosmetik ni ". Isteri aku bercerita sambil tak henti henti merendahkan aku.
        " With,3 bulan selepas you join. Masa itu Yazmine(nama anak perempuan aku) tak lahir lagi kan .jadi". Aku bertanya.
       "Ya you. Yazmine tak lahir lagi masa ni. Dia lekat lepas abang Yazim pancut air mani dia ke dalam lubang pantat I ni. Yazmine tu memang anak you. Tapi hasil dari benih haram abang Yazim. Hahahahahahah hahahahah ". Isteri aku dah abang Yazim tergelak besar.
        "Hahahahahahahahahahaha. Kira ok lah bro. Manalah tau kan anak hasil benih haram aku nanti dah besar dia jadi model ke, artis ke, pramugari ke ko gak yang untung. Nak harapkan ko tak tau apa jadi ". Kata abang Yazim pula
        "Hahahahahaha. Kalo you,mau nya tak jadi terus.hahahaha.." Sambung isteri aku pula. Aku cuma senyum dan angguk perlahan malu dengan menyedari kelemahan diri sendiri.

isteri yang hebatWhere stories live. Discover now