2 bölüm

2 0 0
                                    

Asil den
Okul artık bitmişti bavullarımı hazırladım mutluydum memleketimi özlemiştim Aslı ile beraber memleketime gidiyoruz ya bu çok mutluluk verici birşey her ne kadar babamın yüzünü görmek istemesemde Aslı ile gitmek beni ayrı mutlu ediyordu ah birde hep ayrılmasak keşke Aslı ile ya düşüncelerimle bavulumu tamamlamıştım tam o sırada telefonum çalmaya başlayınca sehpanın üzerinden telefonu aldım arayanın abim olduğunu görünce mutlu oldum "abim" dedim açar açmaz "prensesim napıyorsun bakalım" dedi "öyle hazırlanıyorum abi sen" dedim "bende şirketteyim bizim aşiretler toplanıcakmış onu konuşuyoruz" dedi "abi benim geleceğim zaman mı oluyor bunlar ya" dedim "şit sen karışma işlere sen okulunu bitirdin artık bizim şirketin çizim işleri sende boş yere okumadın ya" dedi gülerek " tamam tamam söz verdiğim gibi" dedim "tamam hadi ben birazdan toplantım var bi eksik olursa ara hallederiz" dedi kapatı gülümsedim "görüşürüz" dedim kapı çalmaya başlayınca kapıyı açtım karşımda Aslı vardı gülerek "hadi ya ben çok heyecanlıyım herşeyi haletim arabaya koydum senin babullerini da koyalım" dedi bu haline güldüm "tamam tamam hadi" dedim beraber benim eşyalarımı da koyduk arabaya bana baktı "asil" dedi ona döndüm "efendim" dedim "biz bu iki arabayla nasıl gidicez" dedi "hmm güzel soru" dedim düşündüm biraz ardından "ay bilmiyorum ki uçakla gidicez ya bunları da orda haledicez" dedim abimi aramak geldi içimden aradığımda direkt açtı "efendim gülüm" dedi "abi ya bizim arabalar ne olucak" dedim "hava alanında adamlar bekliyor onlar haledicek siz gidin" dedi "sağol abi" dedim kapatınca Aslı'ya anlatım "tamam" dedi beraber hava alanına gittik abimin dediği gibi bir kaç abi gelip arabayı bizden aldı ve gitiler bizde uçağa bindik Aslı bana baktı "ee heycanlımısın" dedi "yani" dedim güldü "en çok babaanneni merak ediyorum" dedi güldüm her gece arayıp onu ve beni soruyordu Babannem artık sende benim torunumsun tabi geleceksin diyordu merakı çok ayrıydı aslının güldüm bu hallerine ah birde abimi tanısa dedim içimden üvey abimdi ama çok seviyordum onu babam okumayacaksın demişti abim sayesinde okumuştum ben onun yeri hep ayrı bende ay bi düşünmedi değilim şu an abim ile Aslı'yı nede güzel yakışırlardı kısmet dedi içimden bir sesi kendi kendime konuşuyordum deli gibi sabahtan beri Aslı bir zaman sonra uyumuştu resmini çektim iki üç tane sonra biraz bende uyumak için kapatım gözlerimi bi kaç dürtülmem ile uyanmıştım
Aslı "Asil.."
Aslı "Asil.."
gözlerimi açtığımda Aslı "hadi geldik uyan" dedi gözlerimi tam aralamıştım elimle gözlerimi ovuşturdum gülümseyerek uçak tam durunca inmiştik hava alanında bi kaç takım elbiseli abiler ve abimin arkadaşı Kaan abi bizi bekliyordu beni görünce "kız minik" dedi gülüp sarıldı "hoş geldin" dedi "hoş buldum abi" dedim Aslı ile de el sıkıştılar Aslı'ya baktım "abi can dostum Aslı Aslı Kaan abi abimin kan dostu" dedim ardından yürürken "abim neden gelmedi Kaan abi" dedim "onun toplantısı vardı normalde takmaz senin için gelirdi ama bu sefer çok başka asil onu anlayışla karşılarsın inşallah" dedi "tabi abi de nasıl farklı" dedim "hani demirler var ya onun ağa sı yurt dışından geldi toplantı için biliyorsun iki aşirete büyük ama onlar daha sıkıntı" dedi "hmm anladım abi neyse sağlık olsun babanem felan iyi dimi" dedim "iyiydiler seni bekliyorlardı dört gözle" dedi gülümsedim "sağol abi" dedim "ha asil ben de kuzenim Eflal ile evleniyorum bak ben abinim geleceksin eflal işe aranız limoniymiş üzülüyor söylememiş sana bu yüzden ben söylim dedim" dedi "sağol abi burdayım bundan sonra zaten gelirim yani" dedim "Afferim asil kız boşa adına asil koymadılar senin" dedi  Aslı konuşmuyordu bizi dinliyordu konağa gelince arabadan indik Aslı etrafına baktı "baya güzel" dedi gülümseyerek bende ona gülümsedim "öyle bu ev artık şeninde gel hadi" dedim gözleri büyüdü ve gözleri yaşardı Aslı çok güçlü biriydi babası ölünce annesi okutmuştu onu sonra annesi daha 2 sene önce üvey babası ile evlendi üvey babası Aslı Nın okumasını değilde çalışmasını istiyordu çünkü çocuk bekliyorlardı bu yüzden okumasını değil eve para getirmesini istiyordu eve bayandan beri gitmiyordu bana sarıldı iç çektim "biliyorum bazı kötü şeyler yaşadık ama hepsi bitti bak burası artık senin yeni evin" dedim "yeni ev bulana kadar evet" dedi göz yaşlarını silerken babaannem başına gelenleri bildiği için onu burda yasamasını istiyordu ama Aslı mahçup olmasın diye tam dile getirmiyordu burdan iş bulucaz ikimizde ve o isterse burda da ayrı bir eve çıkacaktık ama babaannem ikimizi de bırakırsa güldüm düşüncelerimin dağılmasını babaannem in sesi sağlamıştı "oy benim kınalı kuzularım" dedi ikimize de sarıldı Aslı'ya baktı "yavrum bu ne" dedi şortuna bakarak Aslı güldü bu sıcak karşılama hoşuna gitmişti galiba " şey şort" dedi masum bir sesle güldüm "sen hiç gülme ne bu üstündeki" dedi cropuma baktı "kıyafet" dedim "vii paranız mı kalmadı yavrum söyleseydiniz" dedi şivesiyle konuşmasına ikimizde güldük halam "hele bırak anne kızları bilmezsin sen moda onlar" dedi gülerek "hele bu nasıl bir moda dır" dedi Babannem konağa girer girmez karşımda kuzenim eflal ile elifi gördüm "hoş geldiniz" dedi elif "hoş bulduk" dedim amcamın kızı Nın sesini arkamda duydum Ece nin sesiydi "çıkın şan kuzenim gelmiş" dedi ona döndüm gözleri dolmuştu "ya eşek gel buraya" dedi sarıldık  herkesi Aslı'yla tanıştırdım Ece Aslı'ya da sarıldı çok sıcak gönülü bir kızdı Ece sohbete başlamışlardı bile güldüm bu hallerine tam o sırada eflal bana baktı parmağındaki yüzüğü gördüm evleniyor hemde aramızda en küçük oydu eflal baktığımı fark edince "asil biraz konuşabilirmiyiz tek" dedi "tabi" dedim Babannem "sakın birbirinize yanlış birşey yapmayın" dedi "çocukluk geride kaldı Babannem" dedim "özürdillerim belki bir özür işe yaramayacak ama ben çok pişmanım" dedi güldüm "neden pişman oldun" dedim "asil ciddiyim bak gerçekten ben çocukken yaptım bir hata özürdillerim ben artık barışmak istiyorum" dedi  ellimi uzatım beynim hayır çığlıkları atarken kalbim istemiyordu bunu artık oysa kalbimden vurmuştu beni oda şaşırmıştı bu yaptığıma "herkes yeni bir sayfa açar" dedim elini uzatı ve elimi sıktı "seni asla pişman etmiyeceğim kuzen" dedi gülerek bende güldüm "etmezsin annen seni dolduruyordu o zamanlar şimdi akıllıysan yapmazsın bunu bu sefer kalbinden vurulan ben olmam" dedim gözleri doldu "Teşekürederim" dedi güldüm beraber aşağı indik Aslı ile uğraşıyordum "hadi biz odalarımızı toplayalım biraz da dinleniriz biraz dan yemeğe ineriz" dedim Aslı ile odalarımız karşı karşıya idi odama gelip "beraber uyuyalım mı" dedi çekinerek biliyordum bunu diyeceğini "olur" dedim beraber yatağa geçip kendimizi uykuya bıraktık...

Siyah ve Beyaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin