3 bölüm

2 0 0
                                    

Aslı'dan
Gözlerimi açtığımda mutluydum asil hala uyuyordu gidip elimi yüzümü yıkadım onu uyandırmadan kendi odama geçecektim ki kapıdan çıkar çıkmaz birine çarpmıştım gözlerim kocaman oldu "az yavaş ya ah kafam" dedim karşımdaki adama baktım simsiyah giyinmişti gözleri çok güzeldi "asıl sen dikkat etsene kızım körmüsün" dedi sert bir şekilde üzerini düzlerken dilim tutulmuş gibi kaldım oda bana bakınca benden farkı kalmamıştı böyle birbirimize baka kalırken onu baştan aşağı süzdüm asilin sesi bu sessizliği bozmuştu "Aslı abi napıyorsunuz orda" dedi ikimizde aynı anda başımızı ona çevirdik ve benim ağzımdan "abi mi bu odun senin abin mi" dedim istemsiz söylemiştim son söylediğimi asil gözleri açık bana baktı "odun mu" dedi sert bir ses
İç sesim*al işte şimdi napıcaksın sıçtın Aslı adamın evinde misafirsin ve söylediğine bak ya hak etin kızım seni şimdi kapı dışarı etsinde gör*
"Aslında evet öyle yani ayıp değil mi öyle bağrılırmı bir kadına bak asil i bile uyandırdı sesin yani haklıyım ben" dedim savunma sistemim harekete geçmişti "şit buraya gelin" dedi asil odaya girdi odun bende ardından girdim güldü bu halimize asil "abi kız haklı yani neden öyle bağırdın ki ve Aslı sende abim odun değildir lütfen neyse siz tanıştınız mı hadi tanışın" dedi "kızım kendin gibi arkadaş mı buldun" dedi adama döndüm "pardon" dedi "neyse birşey demedim minik hanım" dedi "bide deseydin odun adam" dedim "odun bak yine dedi kızım sen kafayım yedin" dedi "ay adını bilmiyorum oğlum" dedim onun bana etiği hitamı onda kullanınca kaşları sinirle çatışmıştı "bak" dedi boynuyla uğraşarak "durun" dedi asil "abi Aslı ile tanış Aslı abim Alparslan han" dedi "han" dedim güleceken tutum kendimi "beğenemedin mi hanım efendi" dedi ona baktım "yok yok güzel" dedim bu halimize asil gülüyordu "hadi yemek hazır aşağı gelin" dedi han ve çıktı...
Asil den
Abim oda dan çıkar çıkmaz Aslı'ya baktım "abim nasıl" dedim gülerek "odun net" dedi güldüm "hahah siz olursunuz yaşasın en yakın arkadaşım yengem olucak" dedim "asil sus" dedi gülmeme engel olamıyordum "hadi yemeğe inelim" dedim üzerimize düzgün birşeyler giyip aşağı indik bütün kermes buradaydı abim konuşmaya başladı "öncelikle Aslı artık bizimle kalıcak herkes buradayken bilginiz olsun" dedi babam ve yengem olacak cirkef kadın durdu bir bana ardından abime baktı "ne dersin oğul sen" dedi "duymadıysanız tekrarlim ama duyduysanız beni yormayın" dedi konuyu kapatı yemek yendikten sonra tatlı ve çay dağıtıldı yengem "ev evdeyim yol geçen hanı oldu" dedi bakışlarım ona kaydı "derdin ne seni yiyen ne söyle de bizde bilelim yenge böyle hamur hamur edeceğine" dedim üvey annem "asil kes sesini yengene laf etme" dedi güldüm Aslı sadece düdük gözlerle bakıyordu abim "ben ne dedim size" dedi "oğlum doğru mudur bu he bekar erkek var evde kızın yaşaması nerde görülmüş ne der elalem" dedi abimin annesi "haklı der yengen oğlum" dedi "o el değil daha fazla zorlamayın beni isterseniz" dedi Babannem gelince herkes sustu "o benim kızımdır benim kızımda bu evde kalacaktır" dedi abim gülümsedi Aslı "size ben rahatsızlık vermek istemem yani öyle bir niyetim yok isterseniz gidebilirim" dedi abim "hiç kimse bir yere girmiyor ha lafımın üstüne laf eden olursa karşısında beni bulur" dedi ah be asil konuşmuyorsun ama konuşan hepsini yakarsın Aslı'yı oturduğu yerden kaldırdım odamıza götürdüm "birdaha öyle birşey deme tamamı ben sinirlerime hakim olamıyorum iç kağus çıkar" dedim Aslı bana baktı "ama istemiyorlar ve haklılar evde bekar bir adam var" dedi "susarmışım abim senin olduğun yere gelmez edebini bilir" dedim "ama dışardaki insanlar böyle düşünmez" dedi "Aslı sus ya hadi uyuyalım" dedim ve ona sarılıp yatağa yatım gözlerimizi kapatıl..
2 hafta sonra
Bu gece yemek veriyoruz aşiretlerin hepsi burda olucak neden yemek verdiğimizi soracak olursanız eflal ve Kaan abi evlendiği için veriliyor yemek Aslı yı sorarsanız gayet iyi bir şekilde Alıştı ve hata benden daha çok iyi biliyorum çoğu şeyi size bunu anlatıyorum çünkü bilin diye hihihih neyse neyse hadi geçelim
....
Sonunda bütün yemeklerin yapılışı bitmişti ve kadınlar erkekler yavaş yavaş geliyorlardı Aslı ile beraber kıyafetlerimizi giymeye başladık çok güzel giyinmiştik aşağı indiğimizde abim siyah takımını giymiş bi oraya bi buraya gidiyordu "stresli ve sinirli" dedim Aslı bana baktı "abin mi" dedi "evet ama neden" dedim "sorsana" dedi "haklısın" dedim aşağı indik abim bizi görünce gülümsedi "ne oldu abi" dedim "yok birşey kızlar siz kafanıza göre takılın" dedi Aslı benden önce konuştu "boşverecek bir konu değil belli anlat" dedi güldüm tabi içimden  "bu anlatılacak bir konu değil kızlar" dedi "abi anlat" dedim tam o sırada babanem arkadan "anlat birazdan öğreneceklerine" dedi onlara anlamsız baktım "ne" dedim " babaanne" dedi sert bir sesle "abi" dedim "lan Aslı ile beni herkes evleniyor biliyor bu yüzden bu evde diye biliyor herkes bi tane piç kurusu bir laf etmiş oda aşiretlerde yayılmış oldu mu birazdan herkes bunu konuşucak" dedi tek nefeste Aslı "ne" dedi ben öylece kalmıştım ne diyeceğimi bile bilememiştim "yuh" dedim sadece "Aslı biraz konuşa bilirmiyiz" dedi Aslı başını salladı ve yukarıya çıktılar Babannem sırtıma vurdu "demekki buraya gelmesinin sebebi kısmeti burdaymış kızım" dedi ona döndüm "babaanne ya" dedim "doğrular ee sen kızım gönlünde biri yok mu" dedi "yok neden olsun ki" dedim "olsun yada ben bulayım sana kızım" dedi "ben böyle iyiyim babaanne ya" dedim "yiğit oğlum bu gece gelicek bak oda senin gibi inatçı babadan beri görmemiştim yurt dışındaydı" dedi ona anlamsız baktım "Banane Babannem Banane yani" dedim "odamdan çıkmacam yemekte yemicem hata çiftliğe gidicem ben ya size Affiyet olsun" dedim sinirle gözlerime baktı "kızım" dedi "ben annemin yaptığı hatayı yapmicam" dedim sinirle söylediğim şeyin farkına varınca o sırada abim ve Aslı aşağı iniyorlardı babaannemin gözleri dolmuştu abim bize baktı "noldu burda" dedi babaannem "yok birşey  siz anlaştınız mı" dedi sertçe "ne anlaşması" dedim "Aslı'yla biz bugün toplantı da Aslı'yı sorduklarında alparslanın sözlüsü denilecek" dedi abim "sebep" dedim "sence sebep ne olabilir" dedi abim "töreler dimi" dedim başını saladı "Aslı'ya sordunuz mu istiyorum böyle birşeyi benim arkadaşım" dedim "asil zaten onu konuştum istemese yapmayız zaten bir oyun" dedi abim Aslı başını saladı "nolucak sanki ya" dedi ah be kızım inşallah birşey olmaz dedim kendi kendime o sırada babanem alının elini tutu kutudaki yüzüğü parmağına taktı bu haline güldüm çünkü babannem ciddi ciddi Aslı'yı gelini olarak seçmişti gülmemek için kendimi zor tutum "abin de giti sıra sende" dedi bana bakarak "babanne" dedim sinirle "tamam tamam şimdilik susuyorum" dedi güldüm zafer benim di kaşlarımla oynuyordum "ee benden mutlusu var mı her istediğim oluyor" dedim abim bana baktı gülerek Aslıyla ona bakıyordum babannem de benim gibi gülüyordu "ee napalım kader örmüş ağlarını bize de uymak düşer" dedim tam babamın sesiyle olduğum yerde kalmıştım...

Siyah ve Beyaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin