Witam ponownie na wystawie moich upośledzonych rysunków :D
1. Na pierwszy ogień mamy Ricardo/Shindou. Rysowany na podstawie base'a (chyba tak to się nazywało? Jak nie to mnie poprawcie 😅) z Pinteresta. Coś mi jego mordka nie pasuje, ale z reszty jestem w miarę usatysfakcjonowana XD Jest git, ale mogło być lepiej (oczu nie rysowałam, bo się poddałam, nie wyglądały dobrze 💀)
2. Rozlana herbata i kolejny mental breakdown Ariona Sherwinda/Matsukaze Tenmy (jak ja kocham rysować mental breakdown'y XD)
3. Terry/Ibuki robiony niestarannie z nudów, bez szkicu ani żadnego planu (widać nawet trochę 😅 jego ręce to stan umysłu ☠️) I tak, ja wiem, że on ma zeza...😭 Ale naprawdę, rysowałam to bez szkicu i jak na totalny spontan, wyszło w miarę OK 🤷🏻♀️ (nie no dobra zaraz zabieram się za poprawianie tego bo nie mogę na to patrzeć..)
4. Coś starszego, fragment mojej obklejonej Inazumą szafy (może kiedyś zrobię Szafa Reveal XDD). Vivienne oraz Jude (czy to spojler, powiedzieć wam nie powiem, także żyjcie w niewiedzy ^^)
5. Kaiser/Kurama i Doug/Minamisawa, nic dodać, nic ująć. Podoba mi się nawet.
6. Heath Moore/Nosaka Yuuma. Przyznaję, rysowałam to patrząc w międzyczasie na jego zdjęcie w telefonie, także nie jest rysowany z pamięci tak jak poprzednie rysunki. Zwątpiłam w ten rysunek, gdy zaczęłam go kolorować flamastrami, ale jak zrobiłam te włosy to naprawdę mi się spodobało, jestem dumna, że kolor skóry dobrze wygląda i nie jest zbyt żółty czy różowy. Jedynie skręca mnie na widok jego koszulki kolorowanej CIENKIM😭 pisakiem gdyż - ubolewam - nie miałam grubszego. Poza tym chyba jest w porządku, ale wyglądał lepiej chyba jedynie w pokolorowanych włosach moim zdaniem. Możecie ocenić czy lepiej z kolorami czy bez.
Myślę, że jak narazie to tyle, oceniajcie tak w skali od 1 do 10 lub jak wolicie, a ja idę poprawić tego Ibukiego bo naprawdę nie mogę z jego zeza 😂
Miłego dnia/wieczoru/nocy ;)
CZYTASZ
♡ Artbook, Sh¡tposty No I Inne ♡
De TodoTo dzieło zawiera, bądź będzie zawierać: ★ Artbook ★ Nominacje ★ Memy ★ Rozkminy życiowe ★ Wszystko i nic ★ I jeszcze się okaże co