1. BÖLÜM

318 6 0
                                    

Saat 10 olmuştu görevli Yatmamız için seslendi. Okuldan geldiğimden beri çalışıyordum yarın geometri sınavım vardı zaten 12. Sınıftim ve sınavıma çok az bi süre vardı oturduğum yerden kalkıp ustumdekilerle yatağa yatmak için yöneldiğim sırada kızların kahkahalari yan odadan bile duyuluyordu kapıya yönelip onları izledim Ecem'in arkası bana dönüktü sessizce Ecem diye seslendim arkasına dönüp ne var bakışı atıp gözlerini devirdi gel işareti yaptım gelmeyecegim dedi bağırarak birden bütün kızlar dönüp bana baktı hepsine hafifçe gülümseyip iyi geceler dedim ve yan taraftaki yattığım odaya ilerledim her bir odada 8 kişi kalıyorduk ve üç oda vardı yatağıma yattım ortumu sıkıca üstüme çektim ve gözlerimi kapadım...
Sabah Sıla nin beni durtmesiyle uyandım geç kalacaksın dedi tamam dedim sıla Naciye hanım(Yetimhane görevlisi) ın kızıydı.Altıma okulun eteğini ve gömleğini giydim siyah ayakkabılarımi giyip çantami hazırladım ve yetimhaneden çıktım yolda yürürken düşünüyordum 1 ay sonra buradan çıkıyordum ben herseye karar vermiştim kazandığım Üniversitenin yakınında bi apart odası tutacaktım ve okuyacaktim ama Ecem ne yapacaktı Sıla nin annesi vardı bakardı başının çaresine ama ya Ecem. O benim en yakın arkadaşimdi küçüklukten beri arkadastik okula geldiğimde sınıfa girdim yerime oturdum Ecem yine o kızlarla konuşuyordu zil çaldıginda Ecem başka bir kızın yanına oturdu yanim boş kalmıştı birden yanıma birinin oturmasiyla geri çekildim hafif gülümsedi ve elini uzatarak Merhaba ben kerem dedi elini tutmadan lal dedim ders başlamışti.
Zil çaldıginda haftasonu çalışıp kazandığım paranın bi kısmının yanımda olduğunu gördüm yanıma 5 lira alıp kantine gittim bi simit ve şeftali suyu alıp masaya oturdum yanımda oluşan hafif Gölgeye baktım.
OMG!!!

Baş belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin