2. Bölüm
Karşımda okulun müdürü Sema hanim duruyordu hızlıca üstümü silkip ayağa kalktım bana gel işareti yaptı ve ilerledi bu sırada kantindeki herkes bize bakıyordu odasına geldiğimizde benimle uzun uzun konusmayacagini
belirtti derslerimin iyi olduğunu bunun devam etmesini istediğini söyledi çıkışta tekrar odasına gelmemi söyledi zil calmadan koşa koşa sınıfa gittim kalemlerimi hızla masaya koydum yanıma da kerem oturunca hoca içeri girdi ve sınav kâğıtlarını dağıttı sınavım gayet güzel geçmişti sonunda dersler bitmişti çantami topladım Müdürün odasına gitti bana test kitapları verdi ve gönderdi yolda yürürken kerem birden koşarak yanıma geldi noldu demeye kalmadan "Ecem galiba senin yakın arkadaşın hastaneye götürdüler. "
O anda başımdan kaynar sular döküldü Ecem,hastane,neden,ne zaman bunlar başımda dönerken kerem ağlama dedi nasıl diye soracaktım ki gözlerimin dolduğunu hissettim beni bilegimden tuttu ve bi taksi durdurup içine oturttu o da yanıma geçti ve hastanenin ismini söyleyip yol bitene kadar hiç konuşmadık ne yapacaktı şimdi ben ona bişey olursa gerçi ne olduğunu bilmiyordum ki taksi durduğunda kerem para verip indi hastanede 2. Kata çıktık ve bi odaya girdik Ecem ağzında solunum cihazı elinde serum gözleri kapalı yatıyordu o anda Giz yaşlarımı serbest bırakıp yere çöktüm durmaksızın akiyorlardi elimle sildiklerimin yerini yenileri alıyordu kerem bana sarıldıginda bi şok geçirdim çünkü ilk defa biri bana sarılıyordu sokaklarda gördüğüm gibi bende kollarimi omzuna doladim...