4. Minsung 1 | Egy csók még nem tesz semmit

250 29 5
                                    

- Mit keresel itt? - Néz rám értetlenül mire én vállat vonok.

- Talán elfelejtetted hogy ma van Mica születésnapja? - Vonom fel a szemöldököm majd Jisungot kikerülve megyek be a lakásba. A nappaliba mennék viszont megtorpanok amikor egy sráccal találom szembe magamat. - Vagy úgy. - Világosodom fel. Szóval tényleg elfelejtette.

- Felhívhattál volna a' helyett hogy csak úgy idejössz. - Teszi keresztbe a kezeit Jisung.

- Azt hittem hogy egyedül vagy. - Nézek rá egy pillanatra majd a srác elé sétálok. - Lee Minho a régi. - Mutatkozom be ami miatt Jisung a szemeit forgatja.

- Kang Pilwon az... Az új. - Mondja bizonytalanul amin én legszívesebben nevetnék de helyette inkább csak kezet rázok vele. Szóval Jisung nem mondta neki hogy ez csak egy éjszaka volt. Hah! Szegény srác biztosan elhiszi hogy Jisung hosszútávra tervez vele.

- Minek jöttél ide? - Sóhajt fáradtan Jisung mire én ránézek.

- Tegnap szóltam direkt hogy nálam nem tudjuk megtartani a szülinapot szóval hozzád jövünk. Tényleg elfelejtetted? - Kérdezem egy kicsit csalódottan.

- Nyilván nem felejtettem el! - Rázza a fejét felháborodva. - Csak nem értem hogy minek jöttél ilyen korán. Mindegy! - Legyint majd Pilwonra néz. - Kikisérlek. - A srác bólint majd elköszön tőlem ami után Jisunggal együtt a bejárati ajtóhoz mennek. Én csak egy nagyot sóhajtottam majd a kezemben lévő nagy szatyrot letettem a kanapéra.

- Nem hiszem el hogy elfelejtetted. - Nézek rá egy pillanatra amikor Jisung visszajön a nappaliba.

- Nem felejtettem el az istenit már! - Néz rám mérgesen. - Ne kertelj folyton Minho! Mond el hogy minek vagy itt.

- Nem kertelek csak nem akartam az új partnered előtt mondani hogy kibaszottúl azért jöttem ide mert azt hittem hogy kettesben lehetünk mivel kurvára nem találkoztunk már vagy három hete! - Akadok ki majd idegesen a hajamba túrok. - Reméltem hogy én is hiányoztam neked legalább fele annyira mint te nekem de úgy látom hogy rohadtul nem. - Higgadok le a végére majd el is nézek róla. Nem tagadom hogy szarul esik az hogy nem hiányoztam neki de ezt Jisungnak nem kell tudnia.

- Persze hogy nekem is hiányoztál. - Áll elém de én megrázom a fejemet.

- Ne hazudj.

- Nem hazudok! - Vágja rá rögtön. - Nekem is lassan telt ez a három hét és minden egyes nap hiányoztál de...

- Akkor minek volt itt ez a srác? - Vágok a szavába. - Ha hiányoztam akkor miért dugsz mással? - Kérdezem feszülten.

- Nem feküdtem le vele! - Rázza a fejét. - Az volt a cél hogy alá feküdjek mert nem akartam rád mozdulni Mica szülinapján. - Sóhajt gondterhelten . - De nem feküdtem le vele Minho. - Lép hozzám közelebb majd a mellkasomra simít. - Amúgy meg... - Teszi a kezeit a nyakamba. - Nem kellene féltékenynek lenned. - Von vállat.

- Jah. Nem kellene de az vagyok. - Jisung meglepődve néz majd halványan elmosolyodik. Ismerem ezt a nézést így rögtön megrázom a fejemet. - Nem és nem. - Lépek messzebb tőle. - Nincs kedven ahhoz.

- Miaz hogy nincs? Azért jöttél előbb hogy együtt tudjunk lenni. - Néz értetlenül.

- De nem szexelni akarok! - Mondom ki azt amit már egy ideje kiszeretnék mondani.

- Hát akkor meg mit? Romantikusan filmet nézni miközben egymást ölelgetjük?

- Igen! - Bólintok határozottan. - Kibaszottúl ezt szeretném de nem mondtam soha mert tudom hogy te nem akarod ezért inkább folyamatosan lefeküdtem veled hogy legalább ilyen módon veled lehessek!

•SKZ One Shot's 2•Onde histórias criam vida. Descubra agora