"Abi hadi kız aşağıda bekliyor hangi erkek sevgilisini bekletiyor senin gibi" diye abime bağırmıştım. Abim bendende bile süslüydü " Napican sen bende böyle bir erkeğim hem sen Leya'nın yanına insene kız yanliz kalmasın" Leya abimin sevgilisi yani yakında karısı olacak 2 hafta sonra düğünleri vardı bizde gelinlik ve damatlık bakacaktık. Abim eğer gelebilirse aşağıya inip koşarak Leya'ya sarıldım " Leyoşum nasılsın" gülümseyip oda sarılmıştı " iyiyim Nevoşum sen nasılsın" Yani yeni evlilikten çıkmıştım ama iyiydim en azından " İyiyim leyoşum" kardeşlik görevimi yapmam lazımdı ve bende üzerime düşeni yapmıştım " Leyoşum sen benim bu odun abimde ne buldun yani habire bunu beklersin sen böyle" Leya gülmüştü " Eee bu ilişkide de bekleyen ben olayım Nevoşum hem aşk bu ilerden sende olursan o zaman görüşelim "
Aşk ne ki kimine göre duygu aşk eğer duyguysa bitmez mi her duygu biter o zaman aşk hevestir. Geçiçi bir heves duygu birde aşkın diğer halı sevda vardır Sevda ne bana göre sevda iki sevenin her zorluğa rağmen başarıp sonunda mutsuz olup kavuşmamaları aşk sa hiç bir zorluğa dayanmayıp hemen pes etmek ama hep sevenlerin beraber olduğu bir şeydir. Bana göre bu ikisi aynı anda olmalı hem delice sevip her zorluğu beraber aşıp birbirimizden vazgeçmeden mutlu olmamız.
" Yok leyoşum ben almıyim malum son evliliğimde gördüm ben aşkın gücünü o yüzden benden uzak dursun o lanet." Abim gelince konuşmayı kesmiştik çünkü abim o şerefsizin adını anılmasını yasaklamıştı bize ve bencede gayet güzel yapmıştı daha çabuk unutuyordum acımı " Sevgilim biraz beklettim özür dilerim." Diyip Leya'nın yanağını öpmüştü. " Biraz mı abi kız agaç oldu burda biraz daha gelmesen meyve vericekti." Abim bana dil çıkarıp karısına dönmüştü. Bende aşıkları yanlız bırakmak için biraz önden yürümeye başlamıştım.
" Sevgilim gelinlik seçtikten sonra bir yere gidebilir miyiz " Leya ilk defa bir yere gitmek için abimden izin alıyordu. "Olur güzelim gidelim nereye gidiyoruz peki " Leya bir anda bir şey dedi " Abimin yanına 1 aydır görevde olunca göremedim özledim onu " Daha demin Leya abim mi var dedi yoksa ben mi yanlış anladım abime baktım biliyor mu diye ama abimde anlamış gibi kafasını iki yana salladı. " Leyoşum senin abin mi var " Leya gülerek kafasını salladı " Mesleğinden dolayı göremiyorum fazla ama kendisi biraz yabani ve konuşmayı fazla seven biri olmadığı için kimse bilmiyor abimi" Doğru duymuştum Leya'nın abisi vardı ve görev dediğine göre ya asker ya da pilot olması lazım.
" Güzelim abin ne iş yapıyor pekide hiç göremiyorsun" Leya gulumseyerek" Abim asker bugünde görevden gelecekti bu günü o yüzden seçtim çünkü bana istemene gelemedim en azından damat adayımızı tanıyalımdemişti biraz ayak üstü olacak ama sorun olmaz demi sevgilim" Abim ecel terleri döküyordu. Çünkü istemede sadece Leyla'nın yanında bir kişi vardı ki oda yakın arkadaşlarımızdan biriydi. Leya anlaşılan abisini çok seviyordu. Ama onları abisinin mesleği ayırıyordu. " Fark etmez güzelim tanışırız ama abin beni vurmaz demi " Leya gülmüştü. " Yani abim biraz delidir belli olmaz sevgilim ama ben seni korurum " diyip yanağından öpmüştü abimin ee abimde 32 diş sırıtıyordu . Leyla'nın abisini çok merak etmiştim. Leya'ya benziyor mu acaba bu düşüncelerle gelinlikciye gelmiştik. Bir kaç parça bakmıştık Leyayla biz iki model arasında kalmıştık ama abime kalsa her denediğini alıcaktı en sonunda rahat göğüs dekoltesi olan belinden sonra kat kat açılan bir gelinlik seçmiştik. Abime ise klasik siyah beyaz bir damatlık seçmiştik kendisi istemişti. Biz biraz daha bak desekte kendisi biraz odun olduğu için sade olsun diye direk seçmişti. Leyla'nın dediğine göre abisi saat 3 te gelicekmiş ve saat daha yeni 2 olmuştu. Bir kafede oturduğumuz da merakıma yenik düşmüştüm. " Leyoşum". Biraz yanına yanaşmıştım . " Nevoşum ne oldu " kız artık beni çözmüştü napalım " Şey yanlış anlama ama abinin fotoğrafı varsa bakabilir miyim sadece meraktan " Leya gülmüştü. Abime baktığımda sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Napiyim abi merak ettim insanız sonuçta. " Maalesef Nevoşum daha adam akıllı bir fotoğraf çekinemedik abimle." Merakım git gide artmıştı. Kahvelerimizi içip askeriyenin önüne gelmiştik. Biz hariç 7 tane daha aile vardı. Hepsi ya eşlerini ya da oğullarını bekliyordu. Hepsi için zordu oğullarının ya da eşlerinin ya tabutu ya da kendisi çıkacaktı ve onlar bunu bekliyordu. Yürekleri ağzında bir şekilde o yüzden hiç bir zaman asker eş istememiştim ama önceki evliliğimde eşim askerdi artık öyle bir şerefsiz nasıl asker olduysa. O sırada içerden 7 asker çıkmıştı hepsi ailelerin yanına gidip sıkıca özlemle sarılmıştı. Onları burukca gülümseyerek izlemiştim. " Abim niye çıkmadı bir şey olmamıştır demi" dedi Leya her yerde gözleri korkuyla abisini arıyordu. En son kolunda sargı olan uzun boylu yeşil gözlü siyah saçlı biri çıkmıştı. Boydan aşağıya süzmüştüm. Eee bu adami süzmeyelimde ne yapalım günah bakmassak. Leya koşarak o adama sarılmıştı. O zaman anladım abisi olduğunu ama abisine sadece gözlerinin rengi benziyordu. Farklı iki kardeşti. Abiside Leya'yı kaldırıp sıkıca sarılmıştı yanağını öpmüştü. Birde benim abime bakın bana yastık fırlatır anca işte hayalimizdeki abi gerçekteki benim abim. Adam Leya'ya gülerek bakıyordu. Leya bir şey söyleyip bizi göstermişti. Adam abime baktıktan sonra beni iyice süzmüştün hatta göz göze bile gelmiştik. Leya'ya gülen abisi sanırsın azılı düşmanı gibi bakıyordu bize Leyayla yavaşça yanımıza gelmişti .
" Hoşgeldiniz isterseniz ayakta durmayın bir banka geçelim." Adam yakından ayrı bir dev ayrı bir yakışıklıydı. " Abi oturalım bence hem belki çayda ısmarlarsın bize olmaz mı? " Gülümsemişti ve ben gülüşünde takılı kalmıştım. Hayır bir insan bu kadar mı kusursuz olmaz anlamadım. " Ismarlarız güzelim bir çayla güzelimimi kırcam." Adam ya melek ya da insan değil bu kadar kibar bir insan tanımadım ben çünkü . Abisi kalkıp çay almaya gittiğinde abim " Güzelim hani yabaniydi abin çok nazik şevkatli şu an." Abim galiba bize olan bakışlarını görmemişti. " Kocacım bana öyle ama size aynısını olcanı sanmıyorum o yüzden biraz dikkatli konuşalım ben onu yumuşatırım sınırını aşmayın anlaşıldı mı özellikle Neva fazla soru sorma patlarsa ben bile tutamam." Ben çok mu soru soruyorum yani en fazla Leyayla tanıştığımız da 50 soru sormuşumdur. " Aaa tm sanırsınız adamı sorularımla öldürcem."
Leya bana sen yaparsın gibi bakmıştı. O sırada abisi yanımıza gelip karşıma oturmuştu. Şimdi oldumu bu ben bu adama bakarken farklı şeyler düşünüyorum. Ne diyorum ben iyice sapıklaştım bir erkek ya ona bakılırsa abimde erkek ona bakarım. Bu adama niye bakıp değişik şeyler düşünüyorum ki " Güzelim tanıştırmicakmısın damat adayımızla " Abime öyle bir odaklanmıştı ki abim şu an atomlarına ayrılması lazımdı. " Tabiki abicim tanıştırıyım bu damat adayımız Akgün yanındaki kız yani Büdomda kardeşi Neva ve buda abim Demir Alp ama siz Alp'i kullanın Demirin kullanılmasını sevmiyor sadece karısı kullanacakmış olmayan karısı ama " Bir an evli diye korkmuştum gerçi evli olmamasına şaşmalı bu kadar yakışıklı bir insanın nasıl karısı olmaz anladım hala. " Memnun oldum peki damadımız ne işle meşgul öğrene bilir miyim?" O an ağzımı tutamamıştım. " Ne bu istemeyi tekrarlıyor muyuz yoksa" Leya alnını kaşıyormus gibi yapıp bana bakmıştı ne dedim ben diye. Abisi bana dönmüştü. O bakışlara mahsur kalmak ölüm bence öyle bir baktı ki sanırsın anasına küfrettim. " Gerekirse tekrarlarız malum eğer hatırlıyorsanız ben gelmemiştim tanımaya çalışıyorum sizi hee eğer bir sakıncası varsa söyle kardesimi bırakıp kapıdan çıkıp gidebilirsiniz." Laflarıyla beni susturmuştu. Leyla'nın neden zorlamayın dediğini anlamıştım. Diğer yandanda abim dürtüyordu beni susturmak için benim sustuğumu görünce. " Bende öyle düşünmüştüm." Geri abime dönmüştü. Gözlerimi devirmiştim başta söylediğimi geri alıyorum bu adam tam bir odun abim onun yanında daha insan kalıyor ya kendini beğenmiş bir kere adam ne yani bende avukat olmasam asker olabilirdim. O cevher bende de vardır bu odunda varsa abime bir kaç soru daha sormuştu. Abim hepsine sakince cevap vermişti. Sanki sadece bana garezi var gibi abime yumuşak davranıyordu. Gıcık herif o sırada telefonu çalmıştı karşı tarafı dinleyip geliyorum demişti sadece. " Güzelim benim gitmem lazım şimdi ama akşam evde olucam söz." Yanağını öpmüştü Leya'nın ,Leya üzülsede belli etmemeye çalışmıştı gülerek" olsun abicim akşam geleceksin yanıma zaten yani bir kaç saat daha beklicem sadece" O sırada yüzü düşmüştü. Hemen kafasını sallayıp masadan kalkmıştı. Son kez dönüp Leya'ya baktığını sanmıştım ama bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk
Short StoryHayatımda çok tesadüf çıkardı ama sen tesadüflerin bile en güzelsin...