Melis
Sabahleyin o cırtlak en sevdiğim ama artık hiç sevmedeğim o alarm sesiyle uyandım.
Benim saat 9.00'da ne işim vardı lan?
Neyse işte gittim rutin işlerimi hallettim. (İç ses: Rutin işler ne bende bilmiyorum)
Üstümü değiştirdikten sonra Tabak'a hem mama hemde su verdim. Kediyle biraz oyalandıktan sonra çantamı alıp dışarı çıktım.
Dışarıda bir tane fotoğraf çekip story attım.
Üstüne de 'bugün maç var koşunn!' Yazdım.
Evet ben Galatasaraylıyım.
Aslında ilk yemek yemek mantıklı olacak ki hemen her zaman gittiğim pastaneye gittim.
Biraz sıra vardı o yüzden 5 dakika bekledikten sonra istediğim poğaça ve pizzayı alıp, yanına şeftalili dimes meyve suyunu aldım.
Evet dimes.
Saat 10.00 olduğunda arkadaşımla buluşacaktım. Maç başlayana kadar dedikodu yapacaktık.
Hayır yani ben fanatik Galatasaraylıyım diye de arkadaşımla dedikodu etmeyecek miyim?
Tabikide etmeyeceğim, fakat akşama kadar sıkılırdım.
Bayağı bir dedikodu yapınca saatin 18.00 olduğunu fark edince, arkadaşımla vedalaşıp otobüse bindim. Koştum maç alanına.
Maçın başlamasına 30 dakika kalmıştı. Yani şu an saat 17.30'du.
Maç başlamaya az vakit kalınca birisi bana çarptı.
"Özür dilerim-" dediğinde takmayıp
"Sorun değil." Dedim fakat bu adam bana tanıdık geliyordu. Neyse boşverdim. Yoksa kendimi şizofren sanıcaktım.Maç başlamıştı.
(...)
Trabzonspor'u 3-1 yenmiştik. Trabzonspor çok güzel oynuyordu fakat Galatasaray çok fazla baskı kurduğu için biz kazanmıştık.
Hikayeye hemen "BİZ KAZANDIIIKK'
Diye yazdıktan sonra eve doğru gidiyordum. Sonra aklıma Instagram a reel yüklemek geldi. Zor şarkısıyla bir şeyler çektim.Biraz yürüdükten sonra izlenildiğimi hissettim. Bu yüzden arkama baktım. Baktığımda bir grup erkek bana bakıyordu ve o grupta bana çarpan şahıs oradaydı.
Bir kaşımı yukarı kaldırdım.
Sapık mıdır nedir?
Önüme döndüm ve yürümeye devam ettim. Kamerayı açtım ve kendimi çekiyormuş gibi fotoğraf çektim. Arkamdalardı.
Takip etmiyorlardır, yönümüz aynıdır diye kendimce geçiştirdim.
Bir tane kafeye gidip ve sert bir kahve söyledim.
Şuanda kahve içmenin tam sırasıydı. Ben kahve içmeyi çok seviyordum. Özellikle ya buzlu yada sert ise.
Kendimce Instagram dm kurumda geziniyordum. Fakat sonra Hürkan yazdığını fark ettim.
Hürkan
Buluşalım mı?Melis
NieHürkan
Çünkü çok fazla yakınımdasın.Melis
Nerdesin
Beni mi takip ediyon Messi Messi
😠Hürkan
Tabe efenim.
Hani sahada bana çarptın ya?Melis
Heee
DESEYDİN YA BEN HÜRKAN DIYE MALHürkan
Sakın ol apla
PSJSKAHXBXMelis
Neyse nerdesin?Hürkan
Arkandaki masaya bak.
Olmadı gel yanımaMelis
Baktım.
Heh gördüm geliyoruuuummm!Hürkan
Gel bakayım@Hugola
🎷~@hugolafannn43
Abim gine döktürmüş@hugolanti
IYYY kesin calamiyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğruluk Mu? Cesaret Mi?
Teen FictionTAMAMLANDI Hugola kurgusudur. Bunların hepsi hayal ürünüdür. Çalıntı/kopya vb. yoktur. Bütün kurgular bana aittir. Çoğunlukla texting olacak. Başlama: 10.06.2024 Bitiş: 01.07.2024 20.06.2024= #doğruluk (14) 234 hikaye arasından.