İlk buluşma

27 4 3
                                    

Melis

Evettt, şimdi ben gidip Hürkan ile yüz yüze olacaktım. Sanki bu çok ani olmadı mı lan?

Neyse yanlarına doğru gittim.

"Selammm!" Dedim. Evet ben acayip derecede neşeli biri olduğum için, bir de ben acayip derece de utanmayan biri olduğum için şanslıydım.

"Selam." Dedi Hürkan ve ayağa kalktı. Tokalaştık falan. E napalım aYh hOsgEldIn mElO falan mı deseydi. (Cringe şekilde)

Adam da maşallah deve gibi. 1.92 vardır kesin.

Sonra diğerleri ile tokalaştım ve tanıştım.

Bir dakika... Emre? Lan...

"Melissss!!!" Dedi kankilotam. Oha..

"Lan. Sen beni niye aramıyorsun pislik!" Kızmıştım ona. Çünkü o benim en yakın arkadaşımdı. Ay hüzünlendim bir an.

"Ya vallahi telefonum kırıldı." Biraz hüzünlü çıkmıştı sesi ama hemen sarıldım ona.

"Seni ne kadar özledim bilemezsinnn!" Biz öylesine hasretimizi giderirken Kaan öksürdü.

"Sonraya saklayın şu sarılma işini!Neyse hesabı kim ödeyecek?" Sorduğunda aklıma bir fikir geldi. Emre ye baktığımda o da aynı fikirdeydi.

Emre hemen konuştu "herkes kartını çıkarsın." Dediğinde herkes ne yapacağını anlamıştı ve çıkarmıştı. Emre hemen ben ve Hürkan'ı yollayıp rastgele seçilmesi için oradaki kasiyere seçtireceğimizi söyledi.

"Hürkan nasılsın?" Evet kasada 1 milyon kilometrelik bir sıra olduğu için bekliyorduk.

"İyiyim sen nasılsın?" O ağzını- öhm neyse.

"Bende iyiyim. Bardak nasıl??" Diye sorduğumda biraz suratını astı. Yanlış bir şey mi dedim?

"Veterinere gitti o. Biraz hastalandı" heee, şimdi anladım.

"Ah, geçmiş olsun. Hastalığı ağırsa yardım edebilirim." Ben hayvanlara yardım etmeyi çok seviyordum. Hatta çoğu zaman hayvanlar için olan derneklere bağış yapıyordum.

"Aslında biraz iyi olur." Dediğinde sevinmiştim. Neden sevindim ben şimdi lan.

Ehm neyse sıra bize gelince hemen kredi kartlarından bir tanesini seçmesini isteyince bir tanesini seçince sırıttım.

Emre için bir fatiha.

Emre ile baya dalga geçtikten sonra saate baktım. Saat 00.17 idi. Ben ise görüşürüz diyip gidecektim ki Hürkan ben seni bırakayım Dedi. Ben ise ilk başta kabuk etmeyip sonra ısrar edince kabul etmiştim.

Evin önüne gelince görüşürüz diyip evin içine girdim.

@melisbacinizzz👀🤙🏿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@melisbacinizzz
👀🤙🏿

@melisfanitoo
AGAGAGAG BU GÜZELLİK NEE

@mentor
Sen galiba futbol seviyorsun.
-@melisbacinizzz
Yeppp

@melisanti6382927
Hava atmak için yapıyor arkadaşlar, kanmayın.
-@gxjsisjhxhx
Kıskandım de daha mantıklı

332 kelime




Doğruluk Mu? Cesaret Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin