01•

19 1 1
                                    

Nilda: Merhabalar! Merhabalar! Birileri benim İtalya aşkımdan bahsetmiş olabilir mi?

Nilda: Galiba bahsedilmiş, bende dedimki İtalya'nın en sevdiğim özelliği olan bu çıtırlara niye yazmıyorum?

Nilda: Bende bu süreçten sonra İtalya aşkım olan çıtırıma yazacağım.

Nilda: Hey çıtır!!! Bakar mısın?

Nilda: Deve kadar adamsın ve ben sana çıtır diyorum! Off, hiç uymadı.

Nilda: Ne desem ki? Deveye ancak Deve diyebilirdim fakat, sen benim İtalya aşkım olduğun için bu olmayacak.

Nilda: Yazsanaa!! Yoksa sileceğim bu mesajlarımı!

Nilda: Acaba arkadaşım bu numarayı salladı mı? Ama kuzenim dedi? Ya off, Aleyna!!

Nilda: İtalyan adamlarına düştüğümü biliyor tabii, bu fırsatı kaçırır mı? Hayır!

Nilda: Beyfendi ya da hanımefendi umarım rahatsızlık vermemişimdir.

Nilda: Ben canım arkadaşım, Aleyna'ya ufak bir uyarı vereyim mesajları silmeye gelirim!

~

Aleykoşş

Nildakoşş: Aleynaaa!!!!

Aleykoşş: Sen bana sinirlendiğinde ve ciddi olduğunda Aleyna dersin? Nerede bebeğim, petekli, tohumum, hee nerede!??

Nildakoşş: Aleyna, İtalyanlara zaafım olduğunu biliyorsun, ve bunu kullanıyor musun?

Aleykoşş: Hee o mu? Yoğğ ben doğru söyledim sana? Sorun ne ki aşkım? Kendisi kuzenim olur ve bizden dört ve ya üç yaş büyük. Anası Türk, Babası italiano

Nildakoşş: Ya salak! Niye söylemiyorsun? Bana pat diye al bu İtalyan kuzenimin numarası diye verilir mi? Sen salak mısın? Beyinsiz!

Aleykoşş: Ya deme öyle! Abim kafama fazla vurduğu için bazen error veriyorum! Hem salak sensin!

Nildakoşş: Ya sus, adama bildiğin TANIMADIĞIM BİR ADAMA AÇILDIM!! Bir seni seviyorum demediğim kalmış!

Aleykoşş: E demediğine göre zaten açılmış olmuyorsun ki?

Nildakoşş: Aleyy! Bir bana gelince böyle salaklaşıyorsun peteğim! Okulda niye başarılısın? He söyle sırrını bana, lütfen.

Aleykoşş: yemedim.

Nildakoşş: Yesene ya kaç aydır yapıyorum hiç birini yemiyorsun!

Aleykoşş: Yemek değil ki neyini yiyeyim🥺

Nildakoşş: Allahım sen bana sabır, bal peteğimede biraz akıl lütfen!

İtalya aşkım mı? (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin