Igrali smo bilijar.
Ili sam pokušala.
Učio me.
Ima dobru ruku.
I imao je izvrsnu igru, primijetila sam još kao početnik.
Mora da su to bili dugi sati vježbanja koje sam uložila, radeći s njim tjednima.
On je prirodan u tome.
Ali danas je nešto bilo drugačije.
Drugačije o njemu.Promatrala sam ga sa strane dok je stajao iznad svog ke štapa, očiju usredotočenih na mene.
Ne, to nije bilo u redu.
Nešto nije bilo u redu.
Možda su me samo oči varale.
Nisam se mogla otresti osjećaja da je među nama nešto drugačije.
"Ne, krivo radiš, dopusti da te naučim."Način na koji je rekao moje ime bio je drugačiji. Gotovo intimno.
To je izazvalo porast topline u meni.
Željela sam mu biti bliže, bliže mjestu gdje je njegovo tijelo toplo, čvrsto i snažno.
Kao kad smo se prvi put ugledali.Sjećanje mi je izazvalo drhtaje niz kralježnicu.
Gledao me onim prodornim plavim očima.
Izgledao je poput Boga.
Prišao mi je blizu, dovoljno blizu da nam se tijela dodirnu, a zatim se sagnuo na moje tijelo.
"U redu,"
Šaputao mi je pored uha, a njegov dah slao mi je jezu uz kralježnicu i ravno kroz moje tijelo.
Glas mu je bio milovanje.
Tihi žamor poput baršuna uz moje uho.
Spustio se dolje, ljubeći me duž vrata i čeljusti.
I ostavio je trag mokrih poljubaca dok nije došao do mojih usta.
"A sad idemo ponovno."
On je rekao.
Njegove su usne bile pritisnute na moje, a njegov vrući dah na moje lice.
"Idemo vježbati šut."
"Da.
U redu."
Nagnula sam se na njega, pokušavajući oponašati njegove pokrete.
"Moraš preuzeti više kontrole kada zauzimaš svoj stav.
Ne možeš se samo nasloniti na kuglu, ne tako."
Šutnuo je loptu svojim štapom, tijelom oponašajući pokrete kao da se zabio u mene.
Poljubio me u vrat.
"Što to..."Pokušala sam ga pitati što misli pod svime ovime.
Ali prestao je govoriti kada je njegove usne udario o moje i počeo ih sisati, prelazeći s jedne na drugu vrhom jezika.
Odjednom sam osjetila klik.
Kao i on.
Ne može se poreći.
Osjetila sam njegove prste na svojim hlačama.
"Ššš
Usredotočenost."Nastavio je to govoriti dok su mu se prsti i dalje pomicali uz mene i polako otkopčavali krak mojih traperica.
Njegove su ruke pronašle moje donje rublje i nježno ga skliznule, oslobađajući golotinju mog tijela za njega.
"Nedostajala si mi ovakva."
Rekao je i dalje me ljubeći.
„Dugo sam te želio vidjeti ovakvu, djelomično odjevenu, ispruženu na mom stolu za biljar.
"Imaš li pojma što radiš mom umu?"
Poljubio me, jače.
"Koliko te volim dodirivati."
Rekao je dok mu je ruka kliznula ispod mojih hlača.
Noge su mi se automatski razdvojile, otvarajući mu se.
Kao da su toplina i kontakt između njegove ruke i moje kože bili dovoljni da sve ostalo oko mene nestane.
"Sad ću da te preuzme."
Rekao je dok je drugom rukom počeo trljati moje donje rublje.
"Da...
Sada znam koliko me želiš."
Gurnuo mi je donje rublje i prstom je s dva poteza ušao u mene.
Instinktivno sam se izvila prije nego što je povukao prste.
"Ne...
Ne još."Rekao je dok je stavljao kažiprst na moje usne, sprječavajući me da govorim.
Poslušno sam zatvorila usta.
Njegov je jezik izletio van i polizao vlagu s prsta.
Prst mu se vratio u mene, a palac je ritmičkim pokretima kružio po mom klitorisu.
"Dobar je osjećaj, mm?"
Pitao me dok je nastavljao milovati moj klitoris.
Tiho sam zastenjala, a on je dodao još jedan prst.
Rastezao me sve dok više nije bilo mjesta za disanje i prostora za razmišljanje.
"Ja...ja...ne mogu...moji kukovi..."Uhvatio me za bradu i čvrsto primio moje usne u svoje, a njegov je jezik zahvatio moja usta.
Osjetila sam kako svršavam uz njegovu ruku."Samo tako..."
On je rekao.
Nakon trenutka, maknuo je prst s mog ulaza i stavio svoja dva prsta u usta."Moj red."
On je rekao.
I zgrabio je kuglu sa biljarskog stola, namjestivši se tako da je moja noga bila ispred njegovog torza, a zatim mi savio dupe tako da je gotovo dodirivalo međunožje.
Kad je udario bijelu kuglu, zvuk je zvučao oštro i jasno.
Dao mi je štap.
Kad sam ga zgrabila i namjestila se, čula sam kako otkopčava patent iza mene.Vrtjelo mi se u glavi.
Dogodilo se brže nego što sam mogla reagirati ili zaustaviti.
Uronio je u mene u isto vrijeme kad je od mene otrgnuo štap.
"Dva."
Gura svoj kurac u mene.
Jedna kugla na stolu također ulazi.
Broj 14, zelena.
Uhvatio me za struk, ne zato što on nema ravnotežu, već zato što ja nemam.
"Pet."
Otkvači mi grudnjak jednom rukom, dok drugom stavlja drugu kuglu u rupu dva.
"Sedam."
"Brojiš li centimetre?"
Pogledao me duboko u oči, hladno, potpuno ignorirajući moje riječi.
"Deset."
Stenjem, osjećajući njegov kurac, točno po definiciji, kako penetrira u moju usku pizdu.
"Dušo, nismo još ni na pola puta, trebaš li da idem sporije?"
Dahnem.
"Brže, zaboga!"
Cvilim dok se zabija u mene, bacajući štap na drugi kraj sobe.
"Osamnaest i pol."
Ne znam jesam li osjetila kako on pulsira u meni ili sam osjetila vlastite vene.
Zagrlio me odostraga.Svakim udarcem grizao je meso na mojim ramenima i lopaticama.
Cijelo mi se tijelo ukočilo, stežući se oko njegove tvrdoće.
Oči su mi se zatvorile.Podigao mi je kosu, povukavši je u stranu i ljubeći otkrivenu kožu mog vrata i uha.
"Devetnaest."
Bedra su mi se širom otvorila kad sam osjetila da njegova erekcija pritišće i na moj klitoris.
"Dvadeset..."
Palcem je opet kružio oko mene, praveći krugove u mojim pregibima.
Zatim su njegovi zubi grickali moju ušnu resicu.Srce mi je divlje tuklo.
Ubrzano je disao.
Gubila sam kontrolu.
Povukao se na mene, oborivši me na pod.
"Jebeno ću..."
Dahnula sam.
Jednim brzim pokretom, okrenuo me, podižući me na sebe.Zastenjao je.
"Dobra cura."
Snažno me pojebao, zabivši se svojim kurcem u mene tako snažno da mi se zavrtjelo u glavi.Plakala sam na sav glas.
Svršio je u mene.
Držala sam ga čvrsto za ramena, zarivajući nokte.Željela sam da se zakopa u mene.
Željela sam da zauvijek ostane tamo.
Ali ubrzo se izvukao iz mene.
Ustao je, teško dišući, još uvijek u svemu ,osim hlača.
I nasmiješio mi se.
"Tvoj red."
YOU ARE READING
Moja Seksualna Tendencija: Kontakt očima.
RomanceKolekcija scenarija o mojim voljenim. Ova je o muškarcu kojeg sam jednom vidjela pijana na žurci. (Mada volim crnokose više,ovaj je bio plav i nažalost izgledao kao serijska ubojica.) Teško bazirano na fantazijama iz mog života. Upozorenje:seks , pr...