"Matthew."
Zastenjala sam, kad sam rukama udarila o površinu kreveta po treći put te noći.
Moja pizda je bila bolna od svog zlostavljanja koje sam učinila, čvrsto pritiskajući prednji dio mog donjeg rublja kao što je to bilo već najmanje dva sata, svaki pomak mog tijela slao mi je drhtaj uz kralježnicu.
Nisam ga mogla izbaciti iz misli.
Način na koji je izgledao tako zgodno gotovo bez napora, pojavljujući se u noći sa svojom visokom figurom od 6 metara.
Kako bi odsutno prevukao ruku preko donje usne, izgubljen u mislima.
Način na koji bi mu oči bljesnule kad god bi me pogledao.
O Bože, želim biti ta koja će mu činiti nesvete stvari, prelaziti preko tih njegovih lijepih usana, gristi njegovu donju usnu svojim zubima, vruće i bolno i...
Zaustavila sam se.
Misli su ponovno odlutale do njega, režeći dok su moji kukovi nehotice krenuli prema gore, pritišćući klitoris jače uz moje prste.
Pokušala sam vratiti svoje misli natrag na priču koju sam planirala nastaviti pisati, pokušala sam se usredotočiti na sve što je bilo unutra umjesto na način na koji bi njegove sive trenirke grlile taj njegov abdomen, na način na koji bi njegova uska kožna jakna grlila njegov torzo samo na pravi način.
Jebote, ne postoji nijedna stvar koju ne bih učinila da ga se dočepam u tim hlačama.
Ruka mi je još jednom udarila o uzglavlje mog kreveta dok sam brusila prema gore, a vlaga se natapala ostavljajući uočljivu tamnu mrlju na prednjem dijelu mog donjeg rublja.
Moje misli o njemu uvijek ih pokvare.
Lijeva mi je ruka stisnula oko bedra, gunđajući zbog napora koji je bio potreban da umirim udarce kukova na moje, sada drhtave, prste.
Koristim svaki djelić samokontrole koji sam imala kako bih se suzdržala od svršavanja dok sam držala svoj telefon s njegovom slikom.
Naravno, nikad nisam bila poznata po samokontroli, a nije prošla ni minuta prije nego sam ponovno došla do vrhunca.
Nisam si mogla pomoći, a da ne podignem pizdu prema gore, a pritisak moje ruke poslao je val olakšanja kroz moje tijelo.
Ponovno sam zašutjela, zatvorila oči i duboko udahnula, zatim još jednom prije nego što sam opsovala i ispustila uzdah pokornosti.
Pokornost njemu.
Ruka mi je ubrzala kako se moja mračna mašta nastavljala.
Smješkao se, lijeno prelazeći rukom po bedru.
Klečim točno ispred njega.
Ugrizao se za usnicu.
Zacviljela sam dok sam zamišljala način na koji će zastenjati, kako će moji nokti grubo grebati po njegovim leđima dok me podigao, trzajući moje tijelo s kreveta i gurajući me o zid.
Moje bi ruke trgale njegovu odjeću, strgnuvši je brzo dok je on isto činio meni, nikad se ne povlačeći iz kontakta očima.
Režanje mi se otelo s usana dok je zario prste u moja bedra, bokovi su poletjeli prema gore kako bi susreli udarce moje ruke, zamišljajući da je to njegov jezik u mojim fantazijama.
Htjela sam više.
Bilo mi je potrebno više, bilo mi je potrebno da se osjetim pod njim dok se njegov kurac prvi put zabija u mene, bilo mi je potrebno čuti njegove jauke, kako ću cviliti uz njegove usne dok me je jače jebao.
Bila sam previše izgubljena u mislima, grčila sam se ispod njega da bih osjetila kako raste moj orgazam, a kada se to konačno dogodilo, pogodilo me jače od tatinog kajiša, sperma mi je prskala na prednji dio donjeg rublja dok je slomljeni šapat njegova imena letio s mojih usana.
Ustala sam dašćući dulje nego što sam željela priznati, dok su mi njegove slike još uvijek bile u mislima.
A sada sam znala samo jedno.
Želim ga izjebati.
YOU ARE READING
Moja Seksualna Tendencija: Kontakt očima.
RomanceKolekcija scenarija o mojim voljenim. Ova je o muškarcu kojeg sam jednom vidjela pijana na žurci. (Mada volim crnokose više,ovaj je bio plav i nažalost izgledao kao serijska ubojica.) Teško bazirano na fantazijama iz mog života. Upozorenje:seks , pr...