7

16 4 2
                                    

Sanırım artık uzun bölümler yazıcam yazması baya sarıyo. Ve Lütfen bunu okuyorsanız oy atın.

Öğlene doğru uyanmıştım. Gözlerim şişmişti. Zaten çok az uyumuştum.

Uyanır uyanmaz aklıma dün olanlar geldi.

Oflayarak ellerimi saçlarıma geçirdim.

Dünü o cümleyi söyleyerek mahvettim.

Yıllardır takip ettiğim birisiyle böyle bir şey yaşamak garip hissettiriyor. Belki de uzaktan fotoğraflara bakıp bakıp sevmek daha iyiydi.

Hayır.

Onunla tanışmayı hep istemiştim. Az önce düşündüklerimle sadece kendimi avutmaya çalışıyorum. Onu seviyorum.

Hot editler yapıp off karıma bakın diye gezen de bendim. Benim istediğim de zaten ona yakın olmaktı. Hatta o da bana yaklaştı.

OFF

Ne diyorum ya ben. Kafamın içinde sıkıştım kaldım. Gidip bir yüzüme su çarpıp kendime gelmeliyim.

Yüzüme su çarpıp odama geldim. Şimdi kendimi daha iyi hissediyordum. Kendimi yatağa atıp hep yaptığım gibi mesajlarımı kontrol etmeye başladım.

Tanımadığım bir numaradan mesajlar gelmişti. Mesajlara bakılırsa bu Jennie ydi. Numarasını kaydedip mesajlarına döndüm.

Mesajlaşama kısmı

Jenniem: Günaydın Jisoo.

Dün olanlar hakkında

konuşabilir miyiz

siz: Günaydın. Tabi konuşabiliriz

Jenniem: Öncelikle dün için tekrar
özür dilerim. Dün seni aniden bırakıp
gittim. Eğer oraya seni çekiştirerek
gitseydim. İkimiz içinde sorun olurdu.

Orada benim hazırlandığım odaya
birlikte gitseydik dedikodu yağmuruna
tutulurduk. Sen nefret yorumları alırdın.

Zaten tuvalete girdiğimizde sana cevap verseydim sesimden beni tanırlardı. Bileğinden tutarak telaşla çıktığımı görenler de olmuştu. Ve gece boyu
sürekli seninle kalsaydım. Çok göze batardık.

Biliyorum bu seni fazla kırmış olamalı.
Fan hesabından da beni yıllardır takip ettiğini biliyorum. Bu şekilde hayal kırıklığına uğramak seni fazla üzmüştür.

siz: Anladım. Bende biraz bu konuda sana hak vermeliydim.
Hiç öyle düşünememiştim o an.

Jenniem: Evime gelmek ister misin?

siz: Neden olmasın ki

Jenniem:*Konum*

Mesajlaşma bitti

Telefonumu bırakıp giyinme dolabıma koştum. Üzerime salaş ve güzel bir elbise giyindim. Ve saçımı salıp evden çıktım. Chaelisa ya çıkacağımı haber verip gittim. Arabama bindim ve attığı konuma doğru gittim.

...

Konuma geldiğimde jennie nin beni içeride beklediğini söylediler. Ve hizmetlilerin hepsi evden çıktılar.

Bu kadar büyük bir evde SADECE JENNİEM ile olmak beni bir anlık gerdi.

Daha sonra merdivenlerden inen Jennie yi gördüm. Bana seslendiğinde sesi yankılanmıştı.

Jen: Jisoo!!!

Hoşgeldinn.

*gülerek*

Jis: Hoşbuldumm.

Jen: Beni takip et

Bunu söyledikten sonra yürümeye başladı. Durduğunda yemek odasına benzer bir odadaydık. Bir masanın üzerinde kahvaltılıklar vardı.

Jen: Kahvaltı etmedin değil mi??

jis:Etmedim

Jen: O zaman gel şu sandalyeye otur.

Bana işaret ettiği sandalyeye oturdum. O da tam karşımdakine oturdu.

Yemeğe başlamamla bitirmem göz açıp kapatıncaya kadar oldu. Çok acıkmıştım. Jennie de yemeğini bitirmişi.

Daha sonra bir odaya girdik. Jennie nin yatak odası?

Beni neden yatak odasına getirdi. Bu kadar samimi miydik?

Jennie yatağın yastıklarını dik hale getirip yatağa oturdu ve yanını işaret etti. Biraz duraksadım. Her neyse neden duraksıyorum ki? sanarsın beni yatağa attı. (atadabilir bana bağlı JJHUFTUITFLGL)

Yanına oturdum.

jen: Dün bana aldığın hediyeler için teşekkürler. Teşekkür edememiştim.

Jis: Beğendin mi?

jen: Tabi ki beğendim. Bak hatta aldığın parfümü sıktım.

Bana yakınlaşarak parfümün kokusunu almamı sağladı.

Jen: Bak çiçeklerde şu vazoda.

Diyip masanın üzerini işaret etti. Daha sonra jennie biraz duraksadı.

Jennie ayağa kalktı. Beni yanına çekip. tıpkı dün olduğu gibi duvarla arasına aldı.

Jen: Dün bölünmüştü.

TEKRARDAN RESMEN ÇILDIRIYORDUM. BENİ ÇILDIRTMAK İSTİYORMUŞ GİBİ SIRITARAK GÖZLERİMİN İÇİNE BAKIYORDU. O GERÇEKTEN FANI OLDUĞUM JENNİE MİYDİ?

ANİDEN GÖZLERİ DUDAKLARIMA KAYDI. DAHA SONRA ÖPECEĞİNİ SÖYLERMİŞCESİNE TEKRAR GÖZLERİME BAKTI.

Jisoo nun alnından artık terler akmaya başlamıştı. Jennie ise hala Jisoo yu göz hapsinde boğuyordu. En sonunda Jennie kısık bir sesle artık dayanamadığını söyledi. Jisoo nun dudaklarına yaklaştı ve öpmeye başladı. Anın şokuyla bir kaç saniye sonra Jisoo da karşılık vermeye başladı.

Jennie iki elini de jisoo nun omzuna koymuştu.

Jisoo hep yapmak istediği gibi daha sert öpmeye başladı. Daha da ileriye gitmek istiyordu. Bunu jennie nin de istediğinden emindi. Ama korkuyordu. Neyden korktuğunu o da tam olarak kestiremiyordu.

Ayrıldığımızda odada sadece nefes sesleri vardı.

Jen:Daha ileri gitmek istiyorum.
...

jis: Evet bende istiyorum ama

doğru değil gibi geliyor. Tamam bize hiç bir şey engel değil ama hazır değilim her şey çok ani oldu.
*Jennie nin yüzü düştü.*

Jen: Peki...

Bu arada benimle çıkar mısın?

Jis: Yok artık öpüştükten sonra mı?

Jen: Evet, öpüştükten sonra soruyorum.

Jis: Yani tabi çıkarım soru mu bu.

Jen: PUHAHAH *güler*

Jis: Ne oldu?

Jen: Doğru olmayan bir şeyler diyordun ya. Artık doğru olmayan bir şeyler yok.

BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİ?

Bu arada okuyan biri varsa ona sesleniyorum lütfen oy at.

Okuyorsun o kadar ya :(

MY FASHİON İCONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin