İlerleyen günlerde Jisoo ve Jennie görüşememişlerdi. Jennie şu sıralar çok yoğundu. Ve bazen Jisoo ya mesaj bile atamıyordu.
Bir gün Jennie Jisoo ya mesaj attı.
Mesajlar kısmı
Jennie:Jisoo senin evinin yakınlarındayım
tam olarak konumu bilmiyorum. Yanına gelicem konum at.Jisoo:Tamam atıyorum.
*Konum*Mesajlar kısmı bitti
Jisoo: Jennie buraya geliyor haberiniz olsun.
Lis:YENGEM İLE TANIŞICAM.
Ros:Lisa bir sakin ol tamam tanışırsın ama Jisoo ile Jennie bayağı zamandır görüşemiyorlardı. Biraz onları yalnız bırakmalıyız.Lis:Hmm sanırım haklısın.
Bir kaç dakika sonra zil çaldı. Gidip kapıyı açtım. Hemen arkamdan Chaelisa da geldi.
Jis:Hoşgeldin.
Jen:Hoşbuldum. Sizler kimsiniz?
Ros:Ben Rose yanımda ki de Lisa. Biz Jisoo nun ev arkadaşlarıyız. Yıllardır birlikte yaşıyoruz.
Jen:Anladım.
Lisa öne atılıp*
Lis:Jisoo bize senden çok bahsetti yenge. Tanıştığıma memnun oldum yenge.
Jen:Bende tanıştığıma memnun oldum.
Jis: jennie gel biz benim odama gidelim.
Lisa kısık sesle*
Lis:Oha kız daha yeni geldi.
Rose yavaşça Lisa nın omzuna vurdu.
Lis: Of
Jensoo jisoo nun odasına gittiler.
Jen:Neden onlarla birlikte yaşıyorsun?
Jis: Uzun yıllardır arkadaşız ve bizim hayalimiz de hep aynı eve çıkmaktı. Bu yüzden aynı evde yaşıyoruz.
Hem ne oldu ki kıskandın mı sen?Jen:Evet kıskandım.
Jis: YDPUFPUFPU onlar zaten sevgililer.
Jen:Cidden mi?
Jis:Cidden öyle.
Jen:Ama beni onlara anlatmışsın. Evde senden başkası olduğunu da söylememiştin.
Jis:Jennie onlar yakın arkadaşlarım. Şu ana kadar her şeyimi anlatmıştım. Zaten seni ne kadar sevdiğimi hep biliyorlardı.
Tam tersine seninle sevgili olmam onları mutlu bile etti.Jen:Eh peki.
Jennie jisoo ya sarıldı.
Jis:Seni özledim.
Jen:Bende seni özledim.
Jensoo yatağa uzanıp sarılmaya devam ettiler.
Jennie sarılmayı bıraktı.
Jen:Jisoo
Jis:Efendim jennie.
Jen:Eğer uzun zamandır tanışıyor olsaydık..
Jis:?
Jen:Şu an daha samimi olur muyduk?
Jis:Tabi, öyle olurduk. Samimiyet zamanla artar. Böyle şeyler zamanla olur.
Hem neden sordun ki?Jen:Söylemezsem içimde kalacak. Uzun süredir bunu düşünüyordum.
Jis:Ne söyleyeceksin?
Jen:Jisoo biz yıllardır tanışıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY FASHİON İCON
FanficBende herkes gibi Kim Jennie'yi moda ikonu gibi gören birisiyim. Jennie'ye milyonlarca insan aşık. Çevresinde o kadar mükemmel insan varken, kim aşk için fanlarının yüzüne bakar ki?