1.BÖLÜM

50 9 42
                                    

    Selam aşklarım ilk bölümüm
Çok heyecanlıyım yanlışlarım varsa özür
İlk bölüm fazla kişilerden bahsetmedim 2. Bölüm daha çok bahsetmeye çalışırım

Odamda otururken babamın beni çağırmasıyla salona geçmiştim ve salonda babamı bekliyordum genelde babam beni çağırmaz yanıma gelirdi ama her ne olduysa babam beni çağırmıştı.

Sonunda babam gelmişti ama çok tedirgindi ne olduğunu merak ettiğim için "Baba ne oluyor?"diye sordum "Kızım nasıl söyleyeceğim bilmiyorum veya nasıl söylenir." dedi. Şaşırmıştım babam normalde direk konuya girer ve konuyu uzatmadan anlatırdı her ne olduysa ciddi bir şeydi ve bu beni korkutuyordu

"Baba sen direk konuya gir ben bir şekilde çıkarım heralde." dedim. Bunu alaylı bir ifadeyle söylemiştim ama babamın ciddiyeti beni tedirgin ediyordu
"Baba sen fazla ciddisin her ne olduysa lütfen hemen söyler misin?" dedim. "Kızım hani EROĞLU aşireti varya." Dedi. Evet hatırlamıştım,"Bir tane oğlu vardı Akın." evet bunuda hatırlamıştım ama sadece bir kere görmüştüm ve gördüğümde 20 yaşındaydım.

"Akın senin ile aynı yaşta ve sizin aranızda sadece 1,5 ay vardı bizde görüştük, konuştuk tartıştık ve en sonunda karar verdik ve sizi beşik kertmesi yaptık." Dedi söylediği anda ki şoku hala atlatamamıştım. "Ne baba sen ciddi misin? Nasıl böyle bir şey yaparsın!" Dedim çıldırmıştım.

Nasık yaparlardı, istemiyordum, evlenme hayalim bile yoktu ve babam hiç bir şey söylemeyip susuyordu. Bu beni daha çok sinirlendiyordu.

Babam sonunda konuştu "Kızım biliyorum, ama zaten evlenme yaşın geldi bir söz verdik tutacağız." Dedi. Sadece benim fikrimi almayan, fikrimi önemsemeyen bir babaya dönüşmesi dakika almamıştı.

Şu an iki sorunum vardı ama beni en çok vuran babamın beni şu anda yok saymasıydı. "Yarın tanışacaksınız ona göre hazırlan kızım hem kısmetinizde bu varmış bir şey olmaz bizde annenle zorla, istemeye istemeye evlendik ama bak şu anda birbirimizi çok seviyoruz." Dedi.

"Baba aynı şey mi Allah aşkına benim fikrime hiç mi saygı göstermedin? Neden yaptın? Annem nerede o ne diyor bu duruma? Bozulamaz mı istemiyorum!" Çıldırmış gibiydim ama yok. Aklım almıyordu babam nası yapardı annem nası izin verirdi?

"Anne, anne!" diye bağırdım çıldırmış gibiydim "Ne oluyor burada ne bağırıyorsunuz?" Dedi. Annem salona girerken. "Anne sen biliyor muydun şu beşik kertmesi olayını?" Dedim şu anda sinirden mi bilmiyorum ama istemsizce dişlerimi sıka sıka konuşuyordum. "Ha siz o olaydan bahsediyorsunuz." Dedi "Evet anne tam olarak ondan bahsediyoruz! " Diye bağırdım. "Bağırma karşında çocuk yok annem baban var ses düzeyine dikkat et! Baban bir şey demez ama beni bilirsin dikkat et Leyal!" Dedi.

Sakin olmaya çalışıyordum ama yok  olmuyordu "Anne peki soruyorum size. Ben çocuk muyum? Ya siz neden yaptınız ben evlenmek falan istemiyorum düşünmüyorum bile ama siz beni evlendirmeye pek müsaitsiniz!" Dedim.

"Bak kızım böyle şeyler olur ilk bir iki kavga edersiniz sonra anlaşırsınız. Bunlar böyle olur sen bizi söz tutmaz olarak mı anmalarını istiyorsun ha ne istiyorsun?" Dedi. Çıldıracağım aynı şeymiş gibi anlatıyorlardı.

"Anne Allah aşkına aynı şeymi siz beni resmen kendi isteğinizle evlendirmişsiniz ben size ne diyim ya çocuğu sadece bir kere gördüm şimdi bana diyorsunuz ki o adam kocan olucak aklım almıyor ya "bunları söylerken aklıma bir şey geldi onların geldiği ve Akını ilk gördüğüm zaman annemin yaptıkları.

Akşamdı 9 veya 9.30 du saat annem beni çağırdı ve hemen gittim misafir odasında Akının annesi Rojin teyze vardı "gel kızım yanıma otur"dedi bana bende gidip yanına oturdum "Ne güzelsin sen buke "dedi " buke derken "dedi ordan Akının kız kardeşi Asmin "boşver sen asmin seni hiç alaka etmiyo zamanı gelince anlatırım"dedi anlamamıştım ama fazla ciddiye almamıştım

GEÇMİŞİN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin