3.BÖLÜM

18 5 0
                                    

                       Selam Aşklarım
   Yeni bölüm için karşınızdayım yazım yanlışım var ise şimdiden özür diliyorum
                    İyi Okumalarr😽

Üzerimdeki şoku hala atlatamamıştım nasıl yani, ben Van'a mı gidecektim. Herşeye susmuştum ama buna susamazdım nasıl Şiyar abimden,Diyar abimden ve Baran'dan giderim yapamam bu çok ağırdı herşeye tamam demiştim ama bu olmazdı,olamazdı bu sefer yapamazdım .

Nasıl Helin'den ayrı kalabilirim nasıl Diyar abimden ayrı kalırım bu sefer gerçekten mahvolurdum. Şu anda Baran'ın bana ihtiyacı vardı.

" Hayır ben Van'da yapamam " dedim Akın'ın yüzüne bakarak. Sonra babama döndüm ve " baba yaptığın herşeye sustum tamam dedim ama bu olmaz ben   Van'da yapamam nasıl yaparım orada kimseyi tanımıyorum bile baba olmaz yapamam dayanamam " dedim "kızım kimseyi tanımana gerek yok kocan var zaten " dedi.

Yok ben gerçekten çıldıracaktım " baba bak bende herşeye sustum ama buna izin vermem" dedi Şiyar abim,arkadan da Diyar abim "evet baba babamızsın dedik lafının üstüne laf söylemedik sustuk, Leyal gözümüzün önünde mahvoldu biz babamın bir bildiği vardır dedik sustuk ama bu kadar olmaz " dedi ve Akın'ın ailesine döndü " EROĞLU Ailesi ya Akın ile Leyal burada yaşarlar yada kızı hiç vermeyiz bozarız bu işi" dedi.

Sonunda tek savaşan ben değildim sonunda birileri benim için savaşıyordu. Akın benden hiç gözünü ayırmıyordu tam o sırada Akın'ın babası " siz zaten bunu göze alarak kızınızı vermediniz mi Vedat sen bizim Van'da yaşadığımızı biliyordun kıza söylemedin mi? " Dedi nasıl ya babam biliyor ve bana söylememiş miydi? Bu gerçekten kırıcıydı.

"Bize böyle bir şey söylenmedi ve bu babamın suçu olabilir ama bunu cezasını Leyal ödemeyecek dediğim gibi" dedi Diyar abim "tamam Mardin'de yaşıyoruz ben ve Leyal " dedi Akın. Neden böyle bir şey yapmıştı ne güzel evlenmeyecektik .

"Akın sen ne diyorsun " dedi Akın'ın babası. "Rıfkı bize göre güzel bir konak ayarla bundan sonra ben ve Leyal orada yaşıyacağız" dedi Akın.

Nasıl yani Akın sırf benim ile evlenmek için yeni bir konak mı alacaktı? " Tamam o zaman ne bekliyorsunuz konak bulunasıya kadar bizde misafirsiniz dedi Şiyar abim. Babam sadece susuyordu.

Herkes yavaş yavaş eve geçerken babam gideceği zaman "baba" dedim babam döndü bana baktı " baba nasıl yaparsın ya beni hiç mi düşünmedin hiç mi demedin kızım oralarda yapamaz demedin mi nasıl hemen kabul ettin? Ben sırf senin sözünün üstüne söz söylemek istemediğim için sustum ama bu kadarda yapmazsın diye düşünmüştüm, babam o kadar yapmaz dedim,yapmışsın baba yapmışsın hiç mi için acımadı mı ya bir kere olsun düşündün mü beni ,ben cevap veriyim hayır değil mi? Baba ben senden razı değilim Allah'ta razı olmasın" dedim ve direk eski odama doğru koştum.

Bugün ağlamayacaktım ama dayanamıyordum artık kaldıramıyordum başa çıkamıyordum Şiyar ve Diyar abim olmasaydı belki Van'a gelin gidiyordum ya ,babam hiç birşey söylemiyordu öyle susmuştu köşeden izliyordu.

O sırada kapım çaldı gelen kişiye bakmadım bile ya albümlerdi yada Baran'dı.

Gelen kişi yatağa oturdu başımı ellerinin arasının eline aldı ve dizinin üzerine koydu ve kokusundan anladım ki gelen kişi Akın'dı. Şaşırmıştım Akın'ı beklemiyordum.

"Akın neden böyle bir şey yaptın?" Dedim hala ağlarken "Leyal, ben sensiz yapamazdım ,seni beklerken kaybedemezdim " dedi evet beni seviyordu ama dediğine göre hemen inanamazdım çünkü en sevdiklerim tarafından hep vuruluyordum artık hemen inanmayacaktım .

"Akın ben dayanamıyorum artık yapamıyorum yoruldum,babam biliyormuş biliyor musun? " Dedim " Leyal artık yanında ben varım beraber yaparız beraber dayanırız yorulunca bana yaslan, hep yanındayım beraber atlatacağız baban konusunda eminim baban şu anda pişman sen baban ile konuşurken ben babanın o yüz ifadesini gördüm anladım." Dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEÇMİŞİN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin