for kiyari' ☆
+
"Çevir, çevir, çevir, çevir!"
Yüksek sesli bağırtılarını ve etrafa saçtıkları gürültüyü umursamayan genç grup, etrafında yuvarlak oluşturduğu bira şişesinin içlerinden biri tarafından çevirilmesi sonucunda nefeslerini tutmuş bir şekilde beklemeye başladılar. Şişe en sonunda iki kişinin arasında dururken herkes şaşkınlık ve heycanla birbirine bakmıştı. Karşılıklı oturan iki genç kız ise birbirine meydan okurcasına bakarken neler olacağını kimse tahmin edemiyordu.
Lalisa Manoban ve Jennie Kim.
İki ezeli düşman, rakip ve siz her ne demek isterseniz o. İkilinin var oluş amacı sadece birbirlerine sataşmak ve kavga etmekti yıllardır.
Jennie renkli kıyafetlerini ve takılarını giyinir, vücudunu ve güzel yüzünü ortaya serecesine dolaşırdı. Herkesin mükemmel hayatına şahit olması için hiç bir şey yapmaz ama çok şey yapardı. Arzulanırdı bir kere. Herkes ona ve hayatına sahip olmak ister, herkesin hayallerini süslerdi o.
Lalisa ise..
Tamamen keyfine bağlı ne tam maskülen ne tam feminem tarzı ile erkek, kız fark etmeksizin herkesin ağzını açık bırakır, baskınlığı ve güzelliği ile gören herkesin bacaklarını birbirine sürtmesine neden olurdu. O, insanların kendilerini sahiplendirmek isteyeceği türden bi kızdı.
Bu ikili tamamen zıt kişilikleri, rakip aileleri ve yarıştırdıkları o 'mükemmel' hayatları ile birbirlerine ters düşmüşlerdi yıllardır. İkisi buldukları her fırsatta iğneleyici laflarını sıralar, bakışlarını birbirlerinden çekmez ve aynı ortamda bile çok durmazlardı fakat şimdi ikisininde aynı partide, aynı alanda durmaları bile şaşırtıcı iken birde oynadıkları doğruluk - cesaretlik oyununda eş seçilmeleri beklenmedikti.
"Lalisa! Sen soruyu soruyorsun."
Aralardan bir kişi cesaret edip konuşmayı başarabildiğinde ortamdaki sessizlik bozulmuş, herkes fısıldaşmaya başlamıştı bile. Düz surat ifadesi ile karşısında yine parlak bir makyaj, parlak takılar ve parlak mini bir elbise ile oturan Jennie'ye bakıyordu. Sonunda dolgun dudaklarını aralayıp herkesin beklediği soruyu sormuş, derin nefesler almaya başlamıştı şimdiden.
"Jennie Kim, doğruluk mu cesaretlik mi?"
Karşısında fazla alkolün kanına karışmaya başlaması ile kafası uçan bir Jennie olduğu için neler olacağını kestiremiyor, ne dese bilemiyordu ki bi anda ona sinsice sırıtan genç kız ile neyi seçeceğini anlamıştı bile. Tek kaşı havaya kalkarken karşılık bekliyordu.
"Düşünmem gerekiyor Lalisa, hm? Bana ayıracak vaktin vardır umarım. Yoksa bilirsin, çok kırılırım."
Dudaklarını büzerek konuşup, kendince dalga geçen kızın bu tavırları yine sinirlenmesini sağlamış, sabır dilenircesine nefes vermişti. On beş saniye kadar bekledikten sonra Jennie yine ağzını büzerek konuşmaya başlamıştı.
"Bebeğim, beni ne kadar zorlayacağını çok merak ediyorum. Cesaretlik evet. Bakalım tehlikeli Manoban ne kadar iyi ileriye gidebiliyor?"
Sanırım Lalisa yıllardır hayatında sorun olan bu kıza unutamayacağı bir ders vermeliydi ki bir daha bu lüzumsuz dalga geçercesine yaptığı konuşmaları bir daha yapmasını engellemeliydi.
"Zorlanmak mı istiyorsun Kim? Bak şimdi az önce sana ayıracak zamanımı sorguluyordun değil mi? Sana soralım o soruyu.."
"Bana bir geceni ayıracak kadar cesaretli misin Jennie?"
+
kızlar hiç emin olmayarak atıyorum kiyarim için 😔
Umarım beğenilir.
vios ucar by ‼️🐚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➜ Apocalypse イ Jenlisa
Storie breviJennie haddiden fazla cesaretli ve özgüvenliydi. ➜ smut two shot! ➜ girl × girl!