Paul: Fetitele mele, azi sunteti invitati din nou la wowbiz.
Louis; Auchh, iar tatica? Harry fugi.
Harry: De ce?
Liam: Ca iti iei omor de la Adelina.
Niall: Da da, iti da Speak un riset de stanga de te trimite in ocean.
Harry: Ehh, mie nu-mi e frica de ea. Doar daca ii fac cu ochiul, si o aduni in batista de pe jos.
*
Adelina: Sa intre One Directioon.
*Baietii intra in platou*
Harry catre Louis: De bretonica asta sa-mi fir frica? Vezi sa
nu.Adelina: Ce-ai zis ma?
Harry: Ho fa, ma vezi prin bretonul ala? Mai taie din el.
Adelina se enerva, zbatandu-se in bratele lui Madalin.
Madalin: Regia, regiaa, pauzaa.
Zayn: Ce pauza tataie? Lasa sa ma filmeze, sa vada si cei de acasa cat de fab sunt.
Niall: E atat de fab, incat daca se pierde in mall, plange.
Zayn: Ala esti tu ba.
Liam: Nu lav, chiar te-am vazut la stiri, te-ai pierdut in oras, si nu ti-a mers gps-ul.
Zayn: Hahah.
Niall: nenea prezentatoru, vine si leo de la strehaia?
Madalin: Da.
Harry: uhuu, auziti ba, aduce-ti galetile. Tre sa culegem recolta de parai.
Louis: Malai.
Zayn: Cash.
Liam: ho ba parlitilor, noi avem bani, incat putem sa-l cumparam pe leo.
Niall: cu tot cu chiloti.
Restul: Ce.
Niall: HARRY E DE VINA
Harry: Lasa-ma ba.
*Adelina veni pe la slate, dandu-i una lui Harry cu pantoful, acesta cazand lat*
Niall: Asa veata mea, vin-i sa te imbratisez.
Niall vru sa o i-a in brate, dar ii dadu si lui una, cazand langa Harry.
Zayn:a...a...mai bine plecam.
Capitol nou, huehue.
Cu ocazia asta, profit putin dr faptul ca am postat. Tocmai ce am dat peste o carte faina, ce se numeşte "Directory Madness". E chiar buna cartea, si e tot cu un Harry, doar ca nu Styles, ci cel din Spiderman. Cea carea scris-o, s-a inspirat mai mult din filmul care a fost lansat in 2014. Deci pentru cei care sunt interesati, o lasa link-ul in sectiunea de comentarii. Mersi.
Enjoy.