Patronul: Ba blondule, ai inteles?
Niall: Da sefu, sunt ca un inger pt mata, tre' sa aranjez marfa, am inteles.
Patronul: Daca vad ceva in neregula, o sa sterg podeaua cu tine.
Niall: Boss, pai ce facem aici? Ai ramas mata fara bani de mop si ma folosesti pe mine? Sa fim rezonabili, sunt o persoana particulara, mai particulara si decat tine.
Patron: Oh da, si atunci ce cauti aici?
Niall: Am pierdut cardul de credit..
Patronul: Se vede ca esti prost..* indepartandu-se*
Niall: Taran gras.
Patronul: Ce ai zis?
Niall: Nimic, a fost vantul!
Patronul: Sunt cu ochii pe tine.
Niall: eh nu zau.
Niall se afla la raionul de dulciuri, arajand marfa, cand o tanti veni la raion, luand o punga de bomboane.
Niall: hei hei, cucoana, ce crezi ca faci?
Tanti: Ahmm, cumpar o punga de bomboane?
Niall: Si daca vrei s-o furi??
Tanti: ...
Niall: Hai da punga incoa.
Tanti: Bai omule, esti batut in cap? Lasa-ma, nu fur nimic.
Niall: Fatuco, sunt Niall, nu batut in cap, ala e prenunele lui zayn.
Tanti: aham, poti sa plec?
Niall: dar lasi punga.
Tanti: cine e patronul aici? Meriti sa zbori.
Niall: Ohoo, cucoana, calmeaza-te ca faci riduri, poftim punga, dar nu ma spune lu sefu, ca ma bate.
Tanti: asa ma gandeam si eu.
Stiu, scurt.
Dar cu ocazia asta, vreau sa spun o intamplare petrecuta saptamana trecuta.
Eram cu 2 prietene in clasa(ceilalti fiind la ora de sport) si plictisindu-ne noi, mi-am amintit ca am cateva nr ale vedetelor. Asa ca ne-am pus pe sunat. L-am sunat pe Adi Sina, pe Lora, Smiley si Marcus, niciunul nu ne-a raspuns, dar uitasem ca am si nr lui Moga, zis si facut, l-am apelat, dupa cateva secunde ne-a raspuns o baba, care zicea" Acesta nu mai e numarul lui Marius Moga" noi i-am inchis, crezand ca e un robot, si am mai sunat odata, raspund zicand acelasi lucru, nu mai ca prietena mea i-a zis babei ca vrea sa scrie la VR, si baba ia zis" inscrie-te fata, dar nu la mine " apoi nu stiu cum vine vorba, dar face baba" Eu sunt o persoana particulara, mai particulara si decat tine" =)) a, si prietena mea ia zis" pai el mi*a dat nr, si baba a zis" ti l-o fi data in bataie de joc, sau ti l-a dat anul trecut=)) Dar face prietena" a, mi l-a dat acum doi ani"=)) si apoi ne-a zis ca Moga nu mai are nr asta din februarie.
Anyway.
Vreau sa va multumesc pt O M G 69 k lecturi si 3000 de voturi, va iubesc pe toti ❤❤❤
Si scuze ca e cam scurt capitolul asta :(
SI oh da, ati putea arunca o privire peste cartea " Unmasked?" nu e cine ce, dar m-ar ajuta daca va-ti uita. :)
#dauculove ❤