Selamlarr:)Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar..
(YAZARIN ANLATIMIYLA)
Damla telefonuna gelen mesajla evden çıktı.
Arkadaşının attığı konumdaki barı daha öncesinden duymuştu.
Yeni açılmasına rağmen popüler bir bardı. Yaklaşık 1 saat sonunda konumdaki yere gelmişti. Kapıdan içeriye
göz gezdirdiginde Selenin daha gelmediğini görerek bar kısmına geçti.Selen gelene kadar bit şeyler icebilecegini düşünüp barmene seslendi. "Kırmızı şarap lütfen" barmen kafasıyla onaylandıktan sonra içkiyi hazır etmek için gidince etrafi incelemeye başladı.
Bordo tonlarında dekore edilmişti. Fazlasıyla al benisi olan bir yerdi. Önünden gelen sesle şarabının geldiğini gördü.
Kadehi ince boyalı parmaklarının arasına aldıktan sonra dudaklarına götürdü ve bir yudum aldı.
Yarım saat boyunca içkisini içerek arkadaşını beklemişti ama gelen yoktu. Tam o sırada telefonuna bir mesaj geldi. Mesaj selene aitti.
Gönderen: selen
- çok üzgünüm ailevi bir mesele çıktı başka bir zamana telafi edeceğim mutlakaTelefonunu kapatırken barmen yeniledigi içkiyi önüne koydu. Kristal bardağı eline alırken yanındaki bar taburesine birinin oturduğunu gördü.
Kara gözleri ve gece gibi kapkara saçlı bir adam oturmuştu. Bu adamı bir yerden tanıyor gibiydi ama çıkaramamıştı.
İçtiği içkiler sebebiyle zihni mayhoştu.
Adamı incelemeye devam ederken kristal bardağı Kırmızı dudağına götürüp bir yudum aldı.
Tam o sırada içkisini alan adam ona doğru dönmüştü.
"Sizi tanıyor muyum" yanından gelen tok sesle sol tarafına doğru çevirdi kafasını.
"Hayır" dedi ve tekrar içkisininden bir yudum aldı.
Zihni gittikçe bulanıyordu.
"Sizin gibi güzel bir kadını tanımıyor olmak bana o kadar şey kaybettirir ki"
Adamın elini uzatmasıyla bakışlarını bir uzattigi ele bir de yüzüne çevirdi.
"Taylan , Taylan iplikçi" elini tuttu ve hafifçe sıktı damla.
"Damla ateş "
Gece boyunca derin bir sohbete girmişlerdi. Bu sohbetlerinin içinde birbirlerini tanımakta vardı.
Taylan bir anda " masum bir kişiliğin var" dedi.
Tam o anda avını yakalamanın mutluluğuyla gülümsedi.
"Kimse göründüğü gibi değildir Taylan belki de en masum sandığın kişi bir şeytandır. Kimseyi hafife alma" diyerek ortaya bir yem attı.
Saatin 12'ye yaklaştığını gören Damla oturduğu bar taburesinden kalktı.
"Seninle sohbet etmek büyük bir zevkti Taylan umarım bir daha karşılaşırız"
"Bu şeref bana aittir Damla " diyerek damlanın sağ elini büyük ellerinin arasına alarak öptü.
( 3 Gün Sonra )
( DAMLA ATEŞ'İN AĞZINDAN )
Sabah erkenden uyanmış ve gün içinde şirkete uğrayıp geri eve gelmiştim.
Babamın söylediğine göre bugün önemli bir yemek yenilecekti. Önemli olduğu içinse şık giyinmek zorundaydım.
Kırmızı straplez bir elbise seçmiştim bu gece için. Sol bacağında derin bir yırtmaç vardı. Elbisenin sırt kısmında ise bir dekolte vardı. Kalçamın 1 karış yukarisindan sonrası açıktı. Açık olan kısımlarda ipler vardı. Elbiseyi bu şekilde desteklemişlerdi.
Siyah sivri uçlu bir topuklu ayakkabı seçmiştim. Taban kısmı kırmızıydı.
Göğüs aralığıma kadar gelen zarif bir kolye ve küpeyle taçlandırmıştım kombinimi.
Saçlarımı da zarif bir şekilde ensemin biraz yukarısından topuz yapmışlardı.
Göz makyajım siyah tutulmuştu. Elbisemle uyumlu olduğu içinse Kırmızı ruju tercih etmiştim.
Aynadan kendimi süzdügümde güzel olduğuma kaneat getirmiştim.
Siyah uzun boyalı tırnaklarımın ojesi yenilenmişti. Saatlerce süren bir hazırlıktı ve buna değmişti. Küçük çantamı aldıktan sonra odamdan çıktım ve aşağıya indim.
Bugün benim için sıradan bir gündü. Babam ve annem dışarıya mutlu aile tablosu sergileyeceklerdi.
..
.
.
Uzun bir yolculuktan sonra pahalılik koktuğu belli olan bir restoranta gelmiştik. Arabadan indigimiz esnada magazinciler etrafımızı sarmışlardı.
Annem babamın koluna girmiş bir şekilde restorantın kapısına doğru ilerlerken belimde bir sıcaklık hissetmemle kim olduğuna baktım.Abim..
O gün ki kavgadan sonra günlerce gelmemişti.
Babamla konuşmuyordu. O da bu mutlu aile tablosunu sergilemekten hoşnut değildi.Magazincilere bir kaç poz verdikten sonra içeriye geçmiştik. Hangi masaya oturacagimizi bilmediğimiz için abimle ben arkadan ilerliyorduk.
Babam ve annem bir masanın önünde durunca biz de durduk.
Kim olduklarını görememiştim.
Annem birine sarılırken babamda tokalaşmıştı. Önümüzden çekildikleri esnada masada tanıdık gözlerle kesişti gözlerim.O da beni burada görmeyi beklemediği için şaşırmışa benziyordu benim gibi
O sırada annem konuşmaya başladı " Kızımız damla "
" damla dostlarımız Emrah iplikçi ve Şeyda iplikçi oğulları Taylan "
Evett..
Nasıl buldunuz bölümü...
Yetiştirebilmek için biraz aceleyle yazmak durumunda kaldım umarım begenmişsinizdir .
Taylan'la ilgili düşünceleriniz neler?
Yorumlarda buluşalımYeni bölümlerle görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH | MAT [ Düzenlenmeye Alınacak ]
Science FictionBir suikastçının kendine seçtiği yeni piyonu ve kuralları bozulan bir oyunun sonu neye çıkar...