Tanıtım

152 12 2
                                    

30 yıllık bir aşk hikayesi.
Artık kavuşma zamanı.

Hünkar ve Ali Rahmet birbirlerini gençken sevmişlerdi.

Ancak Hünkar'ın babası kendi çıkarı için kızını Adnan Yaman'a vermişti.

Böylelikle iki aşık bir ömür boyu ayrı kalmaya mecbur kalmıştı.

Hünkar'ın babası hata yaptığını kızı sevdiği adam için intihara kalkıştını gördüğü zaman anlamıştı.

Kızını kurtarmak için elinden geleni yapmış ama Adnan ölene kadar becerememiştir.

Adnan ölmüş ancak Ali Rahmet cezaevine girmişti. Hünkar'ın babası çıkması için elinden geleni yapmış cezasını ancak 10 yıla kadar düşürmüştür.

Ali Rahmet cezaevinden çıktıktan sonra Demir ve Ömür annelerinin onla evlenmesine izin vermemiştirler.

Anneleri Hünkarın babaları Adnan'ın katili ile evlenmesini istememişlerdir. Oysa babaları zaten Ali Rahmetti.

Ali Rahmette Aziz bey ile görüşüp çocuklar onaylayana kadar Çukurova'dan gitme kararı almıştır.

Zamanı geldiğinde Aziz bey Ali Rahmete gelmesini söylecekti. Çünkü o da biliyordu torunlarının Ali Rahmet'in çocukları olduğunu biliyordu.

Ali Rahmette öğrenmişti Demir ve Ömür'ün kendi çocukları olduğunu. Onların kendisini kabul etmemesi onu çok yaralamış kızı Müjganla beraber gitmişti.

Hünkar babasına söylemiş o da anlayışla karşılamış ve kızını kurtarmaya çalışmıştı.

Müjgan, Ali Rahmetin biricik küçük kızı. Babası Ali Rahmet cezaevine girdikten sonra annesi ve halası ile birlikte İstanbul'da yaşamaya başlamıştı.

Annesi Rana ölünce halası Hayat ile birlikte kalmış, babası cezaevinden çıkınca ona sıkıca tutunarak ayakta kalmıştı.  Abisi ve ablası olduğunu biliyordu.

Ali Rahmet kızına Hünkarı anlatmıştı. Müjgan onu kendi annesi gibi sevmişti. Hatta fotoğraflarını görmüştü babası ile Hünkarın.

Karakter Tanıtımı:

Hünkar Yaman: Demir ve Ömür'ün annesi, Ali Rahmet'in 30 yıllık sevdası, Aziz Bey ve Türkan Hanım'ın kızı, Çukurova'nın hanımağası

Ali Rahmet Fekeli: Müjgan, Demir ve Ömür'ün babası, Hünkar'ın 30 yıllık sevdası, Hayat'ın abisi. Çukurova'nın sayılı ağalarından birinin oğlu olduğu için onada saygıda kusur etmiyorlardır.

Aziz Saraçoğlu: Hünkar'ın babası, Türkan Hanım'ın kocası, Demir ve Ömür'ün dedesi, Çukurova'nın sayılı ağalarından.

Türkan Saraçoğlu: Hünkar'ın annesi, Aziz Bey'in karısı, Demir ve Ömür'ün anneannesi.

Hayat Fekeli: Ali Rahmet'in biricik kız kardeşi, Demir, Ömür ve Müjganın halası.

Demir Yaman / Fekeli: Hünkar ve Ali Rahmetin oğlu, Ömür'ün ikizi, Müjganın abisi, Hayatın yeğeni, Aziz Bey ile Türkan Hanım'ın torunu.

Ömür Yaman / Fekeli: Hünkar ve Ali Rahmetin kızı, Demir'in ikizi, Müjganın ablası, Hayatın yeğeni, Aziz Bey ile Türkan Hanım'ın torunu.

Müjgan Fekeli: Ali Rahmet'in biricik küçük kızı, Hayat'ın yeğeni. Annesi ölmüştür. Hünkarı biliyor ve o da seviyordu.

Hayat Fekeli: Ali Rahmet'in kardeşi, Demir, Ömür ve Müjgan'ın halası.

Lütfiye Duman: Ali Rahmet ve Hünkar'ın en yakın arkadaşı. Çukurova'nın sayılı ağalarından birinin torunudur.

Bükre Saraçoğlu Şahin: Aziz Bey'in ablası, Hünkar'ın halası, Gönenç'in eşi, Onat'ın annesi. Lakabı Büyük Hala. Ali Rahmet konusuda kardeşini dize getirmiştir.

Gönenç Şahin: Bükre'nin kocası, Onat'ın babası, Hünkar'ın eniştesi.

Onat Şahin: Bükre ve Onat'ın oğlu, Hünkar'ın kuzeni.

Güzin ve Engin hikayeye sonradan girecekler. Güzin Demir'e, Engin Ömür'e aşık olacak. Güzin ve Engin arkadaşlardır.

Rana ve Adnan kendilerini öldürmüş gösterip sonradan girecekler. Ve evlenmiş olacaklar.

Engin onların oğulları Güzin ise Engin'in arkadaşıdır.

Karakterler hangi ünlü gibi görünüyor ;

Hünkar: Vahide Perçin
Ali Rahmet: Kerem Alışık
Aziz: Halit Akçatepe
Türkan: Serpil Tamur
Demir Murat Ünalmış
Ömür: Defne Samyeli
Müjgan: Melike İpek Yalova
Hayat: Meltem Baytok
Lütfiye: Hülya Darcan
Bükre: Semiramis Pekkan
Gönenç: Metin Serezli
Onat: Şener Şen
Güzin: Hilal altınbilek
Engin: Yusuf Çim

Aşkımızın GücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin