Bölüm 1
Hikayeye kısa bir giriş.
**********************************************
Hünkar ve Ali Rahmet birbirlerini gördükleri ilk andan beri aşıklardı.
Ancak Hünkar'ın babası Aziz Bey kızını kendi çıkarları için Yamanlar oğlu Adnan'a vermişti.
Onlar evlendikten sonra kızı ona gelip Ali Rahmet'ten hamile olduğunu söylemiş ancak babası onu dinlememiş Adnan'la evli kalmaya mecbur bırakmıştı.
Hünkar çocukları doğduktan kısa bir süre sonra intihara kalkışmış ama başaramamıştı.
Aziz bey bu intihar girişiminden sonra kızı ve torunlarını kurtarmak istemiş ama becerememişti.
Ali rahmet çocukların kendi çocukları olduğunu öğrenince Adnan'ı öldürmüştü Demir babasını öldüren Ali Rahmet'i cezaevine yollamıştı oysa babası zaten Ali Rahmetti.
Aziz bey Ali Rahmet'in cezasını ancak on yıla düşürebilmiştir. Ali rahmet rahmet cezaevindeyken karısı Rana ölmüş kızı Müjgan halası ile yaşamaya başlamıştı.
Ali Rahmet kızının annesiz kaldığını öğrenince çok üzülmüştü. Cezaevinde günleri sayıyordu kızına kavuşmak için.
İki kere Aziz Bey uğramıştı Ali Rahmetin yanına. Hünkar'ın ve çocukların fotoğraflarını getirmişti.
Ali Rahmet cezaevinden çıkmış kızı ve kardeşine kavuşmuştu.
Çıktıktan sonra Aziz Bey ve Hünkar ile görüşmüş, Hünkar ile evlenmek istediğini dile getirmişti.
Aziz Bey kabul etmiş ancak Demir ve Ömür izin vermemişti.
Ali rahmet ve Hünkar çok üzülmüşler Ali rahmet kızını almış ve İzmir'e gitmiş Hünkar çocuklarıyla uzun süre konuşmamıştı
Hünkar da Ali Rahmette bir gün kavuşacakların hayalini kurarak yaşıyorlardı .
Bölüm Sonu
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1. bölümü yakın zamanda gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımızın Gücü
General Fiction''Aşkımızın gücü her şeyden herkesten güçlü Tamam mı? '' Her ne olursa olsun artık birlikte olma vaktiydi. Geçmişte ne yaşamış olursa olsunlar artık her şeyin üstesinden gelecek 30 yıllık aşklarını doyasıya yaşayacaklardı.