Bu hikaye yqrpHmequ12m'A İthaf edilmiştir...
Dumbledore'un ordusu intikam için hogwarts'ı örgütlemişti.Plan basitti ve ikizlerin başının altından çıkmıştı.Ginny hazırlandı.O geçerken ipi çekecekti.Misina ipi grygindore ve slytherine masasının bacaklarına bağlanmıştı.Onların kabul etmesi şaşırtıcıydı fakat herkes dumbledore'u geri istiyor ve Umbridge'ten nefret ediyordu.Aslında bu nefret Draco Malfoy'a herkesin önünde Curcio çekmesinden kaynaklı da olabilirdi.Nihayetinde tüm hogwarts bu intikam planı için bina farklarını unutup bir araya gelmişti.Pembe kurbağa geçiyordu.Ginny ipe tüm hırsıyla asıldı.Aynı zamanda Slytherine tarafındaki Pansy de asıldı ve yerdeki görünmez ip gerildi.Pembe kurbağa yere düşecekken Cho Chang "yanlışlıkla" tam suratının denk geleceği yere kremalı pastasını düşürmüştü.Üst tarafta beliren ekranda şunlar yazınca hufflepuff alkışladı.Bunları büyüyle yazan kişi aslında Cedrig'ti.
"Hogwarts-1
Pembe kurbağa-0"Karı afallamıştı.O sırada yazı silindi ve Lavender hemen ipi büyüyle yok etti.Öğretmen masası kahkahalara boğulmuştu,Snape hariç.O gülmemek için direniyordu.
Herneyse.Cadı ayağa kalktı.
"Ehem Ehem!Bu kabul edilemez!"
Tüm salon gülmeyi kesmişti.Umbridge'in saçları mavi ve rock'n roll'cularınki gibi havaya dikilmiş vaziyete gelene kadar sessizlik sürdü.Ginny Cho'nun attığı pastanın içinde ne olduğunu merak etti.Sonra Umbridge arkasını döndüğü an Draco büyük salondaki kadehlerden birini dev bir aynaya çevirip iğrenç kurbağanın durumu fark etmesini sağladı.
Cedric,muziplikle asasını kaldırdı.
Hogwarst-2
Pembe Kurbağa-0"Bundan sorumlu olan kişiyi cezalandıracağım!"
Draco yine aynı büyüyle aynayı kadehe çevirdi ve işini büyük gizlilikle yaptı.
Seçmen şapka bir şarkı söylemeye başladı ve tüm öğrenciler ona eşlik etti."Şaşkın dansöz,yaşlı kurbağa!Göbek at herkesin ortasında!Sivilceli iğrenç buruşuk cadı!Kork hogwarts'ın gazabından!"
Bunlar bir tür büyülü sözcük ayiniydi.Ginny ne olacağını bilmiyordu,çoğu kişi gibi.Ama her ne olacaksa hayra alamet değildi çünkü bu ikizlerin fikriydi değil mi?
Bir anda Umbridge'in üstündeki kıyafetler dansöz kıyafetine dönüştü ve kadın göbek atmaya başladı.Remus kahkaha atmadı,resmen anırdı!Gerçi flitwick'te ama olsun.Neyse ne diyordum?Hah!Salak cadı göbek atıyordu.Yüzünü ekşitmişti ve ayna Seamus tarafından eski yerime konulmuştu.Buruşuk cadı çıldırırcasına çemkirdi!
"SİZİ BİR ELİME GEÇİREYİM GEBERTECEĞİM BACAKSIZLAR!"
Hogwarts -3
Pembe Kurbağa-0"Henüz değil"
Diye fısıldadı Mcgonnagall,yanındaki flitwick'e."Daha yarısını görmedik."
Flitwick sinsice Profesör Vector'a sırıttı.Mesajı alan Profesör,asasını masa örtüsünün altından Hogwarts'ın yapay gökyüzüne doğrulttu.Çıkan şimşek bir anda cadıya çarptı.Kadın yerde yuvarlandı fakat büyünün etkisiyle hala solucan gibi kıvrılıyor,göbek atıyordu.Hogwarts yine kahkaha attı,Remus yanındaki arkadaşı Profesör Vector'a çikolata vererek taktirini gösterdi.Kalan Hogwarts anırıyordu.Umbitch'in yüzü ise hala pastalıydı.
"NELER OLUYOOORR!!!PROFESÖR SNAPE DURDURUN ŞUNU!"
Tek arkadaşı olan öğretmenden medet umması acınasıydı.Snape iğrenir bir bakış gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Çiçekleri:ölümüne nefret eden potterheadlerin intikamı.
Fiksi PenggemarŞimdi gerçekçi olalım,hepimizin hayalinde Umbrige yada Petunia'nın saçını başını yolmak vardır.Bu kitapta tüm hıncınızı alabilirsiniz!Komik bir maceraya hazır olun.