YOONGI X YN💜🐱

58 11 9
                                    

Yoongi i Yn przyjaźnili się już dobre 10 lat chodzili razem do szkoly. Ich relacja wyglądała na początku tak jakby jej miało nie być. To znaczy nie lubili się, wyzywali się od najgorszych. Zmieniła to jedna sytuacja gdy jakiś chłopak ze szkoły próbował w szkolnej łazienke zgwałcić YN. Yoongi wtedy Ją uratował zdążył w ostatniej chwili. Dziewczyna wtedy w emocjach mocno się do niego przytulila, a on starał się ją uspokoić mówiąc że już jest wszystko dobrze, że jest bezpieczna, że on jest przy niej. Co skutkowało.

Dziewczyna nie domyślała się wtedy, że od samego początku podobała się Yoongiemu, ale On nie potrafił tego sam przed sobą przyznać a tym bardziej dobrze to okazać.

Dziś Yoongi po 10 latach w końcu postanowił przyznać się dziewczynie o swoich uczuciach. Ten temat jest dla niego bardzo trudny dlatego się bardzo stresował ale wiedział że w końcu musi Jej to powiedzieć nawet jeśli ona tego nie odwzajemnia.

Spotkali się koło parku w umówionym "ich" miejscu, często tam przesiadują. Małe jedziorko jakby ukryte przed wszystkimi zasłoną z opadających liści wierzby. Mało osób tam chodziło w zasadzie tylko oni dlatego był oto ich miejsce. Dziewczyna widząc że chłopak jest zestresowany w końcu zapytała.

- Yoongiś co się dzieje? Widzę że się czymś stresujesz.

- To.. Nic takiego... Chociaż... Nie.. To coś bardzo ważnego... YN ja... Muszę Ci coś w końcu powiedzieć... Ja.. Ja...

Zaczął się jąkać i stresować bardziej.

- Spokojnie powiedz o co cho..

Nie dokończyła bo Yoongi Jej przerwał.

- Kocham Cie YN... On zawsze kochałem... Odkąd Cie pierwszy raz zobaczyłem podobałaś mi sie... Ale ja i uczucia to dwie różne rzeczy... Jak widzisz nie umiem mówić o swoich uczuciach dlatego wtedy taki byłem za co przepraszam... Ale w końcu po tych 10 latach musiałem to powiedzieć... Kocham Cie tak bardzo że zapominam jak to jest nienawidzić siebie... Kocham Twój śliczny uśmiech i śmiech... Kocham Twoje piękne oczka... Kocham Twoje kompleksy które dla mnie są piękne... Kocham Ciebie całą i wszystko co z Tobą związane...

Mówiąc to wszystko patrzył jej w oczy.

Dziewczyna wzruszyła się mocno na te słowa i w odpowiedzi na Jego wszystkie obawy co do jej uczuć pocałowała go czule i jednocześnie namiętnie. Yoongi od razu to odwzajemnił.Oderwał się po czasie od Niej.

-Czyli...?-Spojrzał znów na Nią. -Dasz Mi szanse?

-Oczywiście że dam Yoongi. Ja też Cię kocham bardzo bardzo mocno.

Chłopak uśmiechnał się i przytulił Ją.

-Tak bardzo Ci dziękuję za te szanse.

-Nie masz za co. -Powiedziała uśmiechając się. -Ja też Cię kocham od dawna. Nie umiałam Ci tego powiedzieć.

Pocałował Ją jeszcze raz i poszli do Jego domu.

...........

PISANE Z YoonJiii_03 ❤❤

PRZEPRASZAMY JEŚLI ZA KRÓTKI ALE MAŁO CZASU DZIŚ

A CHCIELIŚMY DODAĆ

MAMY NADZIEJĘ ŻE WAS NIE ZAWIEDLIŚMY

💜💜

KOLEJNE TAPETY

JAKIE PLANY NA WAKACJE??

IIII UDANYCH WAKACJI KWIATUSZKI💜💜

SPOKOJNEGO WIECZORA. DO NASTĘPNEGO KWIATUSZKI💜💜

SugaBuga111
Yomikaxdd
---BTSstan---
VinoTaehyunga
B-L-A-C-K--R-O-S-E
blinkbp_official
MarysiaSyta
aguina90
Xx_Kana-chan_xX
REVENANT-PASSION
ax0cutie
Xx_Yoonmin_fan_xX

JEŚLI KOGOŚ NIE DODAŁO PRZEPRASZAMY💜💜

WSZYSTKO O YOONGIMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz