YN to jedyna 13-letnia córka Yoongiego. Yoongi wychowuje ją sam jej mama odeszła od nich zaraz po jej narodzinach. Bywały cięższe dni ale w większości było wszystko w porządku. Dziewczynka mogła zawsze na tate liczyć. We wszystkim Yoongi ją wspierał i codziennie Yoon powtarzał jej jak ją kocha i jest z niej bardzo dumny nawet z najmniejszych rzeczy.
Niestety YN ostatnio stała się bardzo niegrzeczna, przechodzi jakiś bunt nastolatki i chodź Yoongi stara się z nią dogadywać rozmawiać ciężko go wychodzi, ostatnio dużo się kłócą ale szybko też się przepraszają i godzą.
Dwa dni temu YN oznajmiła Yoongiemu nie pytając się go nawet, że przefarbuje sobie włosy na fioletowo farbą do włosów. Yoongi stwierdził że gdyby to była szamponetka która szybko sie zmyje nie miał by nic przeciwko. Jednak dziewczynka ma dopiero 13 lat i dalej się uczy, a w jej szkole takie rzeczy jak farbowanie włosów jest niedopuszczalne. Zaczęli sie kłócić znów, chodź Yoongi mówi do dziewczyny spokojnym tonem próbując wytłumaczyć dziewczynce dlaczego nie chce się zgodzić. Wie że krzykiem nic nie wskura a będzie jedynie gorzej.
- YN powtarzam Ci już któryś raz, nie przefarbujesz włosów farbą, jesteś za młoda, mogę się zgodzić tylko na krótko trwałą szamponetke lub piankę, ale nie farbę.
- Ale ja chce farbę fioletową! I i tak sobie je przefarbuje czy Ci się to podoba tato czy nie! - dziewczynka krzyknęła po czym wyszła z domu. Yoongi dzwonił do niej ale ta nie odbierała, zaczął się martwić.
W tym czasie YN kupiła farbę bo miała swoje kieszonkowe, poszła do koleżanki i tam przefarbowala sobie włosy na fioletowo. Wróciła do domu jak wyschły jej włosy.
Yoongi słysząc, że wróciła poszedł do drzwi już chciał się pytać gdzie była i mówić że się martwił ale zobaczył jej włosy.
- YN mówiłem Ci coś i co Ty zrobiłaś?
- Boożee przestań się już czepiać ile można! Mówiłam, że to zrobię, czy Ci się to podoba czy nie!!
- Nie takim tonem młoda damo! - zmienił ton na bardziej stanowczy.
- Bo co!!
- Bo jestem Twoim ojcem i należy mi się szacunek, którym zawsze mnie dażyłaś. YN co się z Tobą dziecko dzieje? Nie poznaje Cie. Gdzie się podziała moja urocza i grzeczna dziewczynka?
- Już jej nie ma!
Yoongi westchnął na kolejny krzyk ze strony córki.
- YN i jak Ty teraz do szkoły pójdziesz? Znasz regulamin szkoły nie możesz miec farbowanych włosów masz dopiero 13 lat dziecko.
- No i mam to w dupieee!
- YN!! - podniósł jednak głos. Dziewczynka pierwszy raz słyszała krzyk ze strony swojego taty złagodniała. Yoongi zdał sobie sprawę, że nie powinien mimo wszystko krzyczeć na nią. - Przepraszam córeczko... Ale nie wolno tak mówić i tak się zachowywać...
- Wiem... Przepraszam tato... Po prostu ostatnio mam jakoś ciężki okres... Szybko się o wszystko wkurzam... Nie wiem sama co się ze mną dzieje... Przepraszam za te krzyki... I za tą farbę... Ale chciałam mieć taki kolor... Na dłużej niż tylko tydzień... - popłakała się.
Yoongi przytulił córkę mocno. A YN się w niego wtuliła.
- No już dobrze... Nie jestem zły ale nie rób już tak... Kocham Cie córeczko i nie chce się z Tobą kłócić... Mam tylko Ciebie i nie chce Cie stracić... - pocałował ją w czółko czółko.
- Ja Ciebie też bardzo kocham Tato... I nie chce stracić... Przepraszam... Zmienię swoje zachowanie... I jakoś zmyje ten kolor...
- Już nie zmywaj skoro Ci się tak podoba ładnie Ci w takich ale dalej uważam że na to jesteś za młoda więc żeby mi to było ostatni raz dobrze? Jak będziesz starsza to proszę bardzo ale nie teraz chyba, że w wakacje pianką.
- Dobrze i dziękuję, że mogę zostawić ten kolor, bardzo mi się podoba.
Pogodzili się a po tym poszli obejrzeć razem telewizje przy zamówionym przez Yoona Mc'Donaldzie. Dziewczynka jak obiecała zmieniła swoje zachowanie, a Yoongi odzyskał swoją uroczą i grzeczną dziewczynkę.
.......
NAPISANE Z YoonJiii_03 ♥️♥️
Z DEDYKACJĄ DLA VinoTaehyunga 💜💜
MAMY NADZIEJĘ ŻE SHOT NA ZAMOWIENIE PODOBA SIE WSZYSTKIM 💜 💜
PRZYPOMINAMY ŻE ZAMOWIENIA SĄ OTWARTE
CO U WAS KWIATUSZKIIII?KOCHAMY WAAAS 💜💜
SPOKOJNEGO WIECZORA.DO NASTĘPNEGO KWIATUSZKIII💜💜
SugaBuga111
Yomikaxdd
---BTSstan---
B-L-A-C-K--R-O-S-E
blinkbp_official
MarysiaSyta
aguina90
Xx_Kana-chan_xX
REVENANT-PASSIONJEŚLI KOGOŚ NIE DODAŁO PRZEPRASZAMY 💜💜
CZYTASZ
WSZYSTKO O YOONGIM
HumorZnajdziecie tu wszystko co związane z Min Yoongim/Suga/Agust D/Yunkim.