1.rész

8 2 0
                                    

2024.  Február .3

A fellépések sorozata volt . Igazából túrnénk volt . De had mutatkozhassak be . Az én nevem : Kim Jennie  . Igen én a Blackpink tagja vagyok . Most fejeződtek be a fellépéseink és most kaptunk egy már hónapos szünetet . Én arra gondoltam ,hogy addig a tanulásra koncentrálok a pihenés helyett . A lányok addig utazgatnak minden felé , de én ezt kihagyom és a Yonsei Egyetemre jelentkezem . Olyan iskolát választottam ami a cégemnek tetszett , mert hogy nem ismernek olyan sokan ott ,de azért jó híre van a sulinak . Kiskorombam megfogadtam ,hogy elfeljtem a pasizást , és a karrieremre és a tanulásra fogok koncentrálni . Igaz hogy egy szegény családból származom ,de sose akartam gazdag lenni , inkább csak jó munkát akartam választani . De nem olyat amiból meggazdagodom hanem olyat ami tetszik nekem . Általános iskolás voltam mikor az apukám megkérdezte ,hogy nem -e akarok menni egy meghallgatásra . Nagyon sokat segített apukám , mindig bátorított .  Na ,de nem is ez a fontos inkább azt hallgasátok meg mit mondott a menedzserem . Azt mondta  a ,hogy mivel iskolába fogok járni állandó lesz a testőrség . Kibéreltek nekem egy híres szállodába egy lakosztályt és azt mondták hogy az a szoba addig az enyém amíg tanulok . Vasárnap este volt . Holnap kezdődik a suli , remélem jó lesz . Mivel fárad voltam ezért megfürödtem és lefeküdtem . Reggel 6-kor keltem és felöltöztem . Egy k-pop idol módjára.  Egy szép ruha egy szép cipővel . Megreggeliztem aztán indultunk a magán kocsimmal . Nem volt messze az egyetem kb . Fél órára . A  sofőröm kinyitotta az ajtó majd én beszálltam  . Mikor megérkeztünk hatalmas tömeg volt . Kiszálltam és a rajongók az újságírók és a sulinak az összes embere ott volt . Mindenkinek köszöntem majd felmentem az igazgatóhoz hogy eligazítást kérjek . Beszélgettünk majd elmondta hogy hol van az osztály termem . De inkább elkísérlek , nehogy baj legyen belőle . Mondtam hogy várjon  még egy kicsit. Szóltam a staff -nak hogy nézzen ki valaki , hogy mennyien vannak kint . Visszajöttek majd azt mondták hogy alig van valaki kint . Mondtam hogy indulhatunk . A biztoság kedvéért hoztam magammal egy pulcsit meg egy fejhallgatót . Ezeket felvettem majd elindultunk . Miközben mentünk néhányan kértek egy -egy autó grammot , de én csak szóltam a testőreimnek , és mellém álltak .
-Itt van a tantermed - várj egy kicsit ,mert mondok pár szót az osztálynak . Bólintottam majd , bement . Én is megmondtam a staff - nek hogy 2 ember legyen a közelembe mindig . 3 óránkénti cserével . Beleegyeztek majd bementem . Nem mondtam semmit , de láttam a sok szemet magamon . Leültem egy padra  , az padtársam mondta a nevét én is mondtam majd ledőltem a padra . A sok turné miatt ahogy ledőltem el is aludtam ....

Sztárokkal  az életOù les histoires vivent. Découvrez maintenant