Febrár 3
Miután elaludtam a padon amit ügye nem tudtam hova rakni , sehol se szoktam elaludni , mert már hozzá szoktam a kevés alváshoz,most viszont mindenféle hülyeséget álmodtam összevissza .Felébredtem , de nem mozdultam mert éreztem hogy csomóan ott vannak a közelemben , így csak csukott szemmel feküdtem a padon és gondolkoztam magamban . , lehet hogy rossz ötlet volt beiratkozni ? Nem úgy volt hogy a cégem szól az iskolának , hogy mondjak meg a diákoknak , hogy tegyenek úgy mintha itt sem lennék ? Nem tudom hogy most mit csináljak !!!!!!'''
Szerencsére a telefonom csörögni kezdett ezzel megmentve engem , és úgy csináltam mintha álomból ébrednék fel . Nagyon ideges lettem azt látva , hogy mindenki a telefonomat nézi , hogy kicsoda hív iskola időben , mert nekik elvették a telefonjukat , de nekem nem . Mikor megnéztem hogy valójában ki hív és ez volt ki írva . ' Taehyung ' .Nagyon boldog lettem ahogy megláttam ezt a nevet .Szóval jeleztem a staff-nak hogy segítsenek kivinni egy nyugisabb helyre , hogy feltudjam venni a telefont .—————10 perccel később ———
- Na végre találtam egy nyugisabb helyet -motyogtam magamnak .
Felvettem ;
- Szia Tae !!! -mondtam a telefonba .
-Szia Jennie !
- Bocsi hogy nem tudtam felvenni csak az iskolába nincsen egy szabad hely sem .
-Tudom , tudom . Ezért nem sürgettelek ,mert tudtam hogy nagyon sokan lehallgatnának minket . Nekem is ilyen volt a suli .
- Na legalább egy ember megért . De várj honnan tudod hogy suliba vagyok ?
- Egyrészt most mondtad , másrészt meg tele van ezzel a net .A céged direkt nem akarta leszedni ezeket , had maradjon , vagy mi ? - nem értem -Jennie !
- Mi ! Kint van a neten ?
- Igen , minden közösségi médián fent van hogy :,,Balckpink egyik tagja nem pihen a többi lánnyal , hanem tanulással folytatja ....
-Na az jó , mindegy, de most beszéljünk másról ! - Hogy vagy ?
-Jól igazából egy hónap , március 4- én lesz egy koncertünk , vagyis inkább a turné kezdete
- Na az nagyon jó , nekünk most ért véget- nevettem fel .
-Tudom és arra gondoltam hogy eljöhetnél! -mert ügye Dél -Koreába lépünk fel .
- Rendben szívesen elmegyek , de csak ha az első sorban állhatok !!!- mondtam nagy mosollyal a számon .
- Igen , de nem csak nézőként !!!! ......Instragram : honey _