Potraktujmy pierwszy rozdział jako wstęp do ogólnych info dla wszystkich państw:
1. Wszystkie państwa to kobiety bo nie umiem rysować mężczyzn.
2. Państwa mają wiek idący normalnie od daty powstania kraju, lecz ich wygląd nie podlega zmianie niż na około 20 lat. W daty powstania obchodzą urodziny.
3. Całą historię przeżywa jedno to samo państwo, nie ma przodków, państwu wówczas zmienia się flaga na twarzy, poglądy i styl życia.
4. Nie ma w moim AU państw typu ZSRR, III Rzesza, Prusy, Imperium Japońskie bo mam w to wyjebane i te państwa już nie istnieją.
5. Rodziny zabardzo nie istnieją, akceptuję jedynie SK i NK jako siostry, bo wyszły dosłownie z jednego terytorium, podobnie jak Bałkany (dawna Jugosławia). Reszta nie skleja się w żadne rodzinki, np. kto wymyślił, że Kanada, USA, Australia i Nowa Zelandia są rodzeństwem a ich rodzice to Francja i Wielka Brytania? No kurwa kto? To tylko kolonie.
6. Uwaga, nienawidze stereotypów, choć czasem jakiegoś użyję dla zabawy. (I mean nie lubie stereotypowego Countryhumans). Tak samo nie przepadam za popularnymi shipami (KTO WYMYŚLIŁ KANADA X UKRAINA).
7. ONZ, Unia Europejska, ASEAN i inne organizacje nie istnieją, bo to nie są państwa.
8. Państwa są wzrostu pasującego do ich wielkosci (Ame nie będzie 2 razy niższa od Rosji, jak to niektórzy robią).
9. Tak tylko ostrzegam, jeśli ktoś jest wrażliwy na takie rzeczy, że troche z tych krajów bierze jakieś używki, ale z drugiej strony nie romantyzuję tego i nie obracam tego w żart (jak np. niektórych bawi, że Rosja to alkoholik).
10. Sam bardzo interesuję się kulturami i religiami innych krajów, więc jest to wprowadzone w życie. Np. państwa wyznające Islam nie będą innej orientacji niż hetero lub spożywać alkoholu.
To będzie mocno po mojemu ale mam nadzieje, że wam sie spodoba xD
CZYTASZ
Headcanon -☆ Countryhumans
RandomTu będą moje headcanony. Jeden kraj na jeden rozdział. 😛 Uprzedzając pytania, tak, chce mi sie rysowac Na okładce headcanonowa Ame narysowana przeze mnie.