006🇰🇵

143 5 0
                                    

Koreańska Republika Ludowo Demokratyczna a.k.a. Korea Północna (NK)
Utworzona ?.?.1897 (od Cesarstwa Koreańskiego)
1,68 m wzrostu
Ateistka

1897 (od Cesarstwa Koreańskiego)1,68 m wzrostuAteistka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(I love her moja mała 🗣)

Korea Północna jest bardzo zamknięta w sobie. Nie lubi, wręcz nienawidzi towarzystwa innych osób oraz nieproszonych gości. Ma bardzo małe, ale zaufane grono przyjaciół, którymi są głownie inne państwa komunistyczne lub pokomunistyczne. Jest bardzo skromna oraz nie lubi łamania jej granic, w tym nieproszonego dotyku. Łatwo się przebodźcowuje. Głównie lubi czytać. Trzyma się głownie swojej wysokiej dziewczny, gdzie oprócz związku z nią nie zbyt lubi oglądać pary jednopłciowe. Lubi swoją północnokoreańską muzykę.

Design:
NK ubiera się bardzo skromnie i schludnie. Wybiera częściej ciemne i stonowane kolory. Nigdy nie zapomina swojej przypinki z wizerunkiem swoich wielkich dyktatorów. Nie lubi się wyróżniać oraz nie zapuszcza włosów jak jej siostra.

Relacje:
Związek z Chinami, nie ma ex. Jej siostra bliźniaczka to Korea Południowa. Przyjaźni się z Kubą, Wietnamem, Laosem, Polską (której jest wdzięczna za zaopiekowanie się sierotami na czas Wojny Koreańskiej) i można powiedzieć, że z Rosją. Reszta Azji ma z nią neutralną relację, ale ona tak naprawdę za nimi nie przepada, tak jak za resztą Europy i za Afryką. Nie cierpi zachodu, a w szczególności nienawidzi się z Ameryką.

Headcanon -☆ CountryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz