007🇰🇷

150 4 0
                                    

Korea Południowa (SK)
Utworzona ?.?.1897 (od Cesarstwa Koreańskiego)
1,62 m wzrostu
Satanistka ateistyczna

1897 (od Cesarstwa Koreańskiego)1,62 m wzrostuSatanistka ateistyczna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Południowa jest ekstrawertyczną a za razem spokojną osobą. Podąża za nowoczesnością i nowymi technologiami. Chcąc, nie chcąc jest kapitalistką po Wojnie Koreańskiej i rozwija się całkiem szybko. Wyznaje ideologię satanizmu ateistycznego, przy czym nie wierzy w już w żadne bóstwo tak jak kiedyś wierzyła w buddyzm w starożytności. Uważa, że jest słodka. Lubi stary k-pop, hip-hop i alternatywny rock.

Design:
Korea, podobnie do swojej siostry, woli ciemne kolory. Jej styl najbardziej pasuje do acubi i azjatyckiego y2k. Podobnie do Chin ma rozbudowaną pielęgnację, która jest jej codzienną rutyną, dzięki czemu ma gładką i zadbaną skórę twarzy. Tak samo uwielbia robić makijaż. Jest praktycznie tego samego wzrostu, co jej siostra, natomiast lubi nosić koturny, co sprawia ją wyższą.

Relacje:
Fwb z Japonią, przy czym udają, że się nienawidzą i ze sobą rywalizują, a w sekrecie zaspokają ze sobą seksualne potrzeby. Nie ma ex. KRLD to jej siostra bliźniaczka. Przyjaźni się z Ameryką, całą Azją Połudiowo-wschodnią, większością Zachodu i Europy. Ma neutralną relację z Afryką. Nie przepada za Chinami, Rosją, Afryką Północną i Bliskim Wschodem. Nienawidzi się z Koreą Północną (chociaż po części została u niej siostrzana miłość).

Headcanon -☆ CountryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz