Bazen insan kaçmak bağırmak ister ama yapamaz sesini sadece kendisi duyar kaçacağı zaman iste uyur belki geçer diye hiçbir zaman kötü bi hayatım olmadı ama her zaman kaçıp gitmeyi hayal etmişimdir. Nedenini bilmiyorum sanırım sadece merakım yüzünden. Ama babam benim sarayda çıkmamı bile istemiyor. Bende yine bugünde kaçmayı uyumakta buldum, rüyalarıma kaçtım.
Korku içinde uyandım çünkü hayatımda en çok korktuğum rüyayı gördüm. Babamın öldüğünü. Bu hayatta annemde kardeşimden yok ve en yakınımı, babamı da kaybetmek istemiyorum.
Sanırım çığlık attım çünkü ben uyandıktan birkaç dakika sonra kapım tıklatıldı. "Girin"Gelen kişinin girmesini beklerken kendime çeki düzen verdim, ağlıyor muydum?
"Prense... Ah yani pardon, Asila iyi misin, bişey mi oldu?" İçeriye giren kişi benim yeni korumam Kartal dan başkası değildi.
"Şey kabus gördüm, korktum biraz. İçeri gelebilirsin kapıda bekleme. Uykum kaçtı zaten." Girme konusunda biraz tereddüte düşsede sonunda girdi. Yatağım çok büyük olduğu için oturması için biraz kenara kaydım.
"Ee anlat bakalım, ne gördün rüyanda?"
"Babamın ölümünü "dedim sanırım biraz sesim türemişti. Kartal yutkundu , dikkatimden kaçmamıştı."Kartal iyi misin rengin soldu sanki" ah kimi kandırıyorum oda karanlık.
"Evet evet iyiyim sadece bende bütün aileme geride bıraktım daha doğrusu onlar beni bıraktı, ölüm aldı onları " diyince için acıdı ve ona sarılma ihtiyacı hissettim ama yalmadt.
"Çok üzüldüm başın sağolsun " dicek bişey bulamadım, ölümün tesellisi olmaz.
"Teşekkür ederim her neyse bu konuyu kapatalım, daha yakından tanışmaya ne dersin eminim seninde soruların vardır merak ettiğin çünkü benim var. Gerçi daha çok vakdimiz var ama sen uykum kaçtı diyince sohbet etmekten başka seçenek kalmıyor, sabaha kadarda hüzünlenmek istemiyorum" dedi ve harika bi fikir olarak gördüm . Merak ettiğim çok şey vardı.
"Tamam olur. Ama sen uyumayacak mısın boşuna uykundan etmeyim seni " çocuk gecenin bi vakti benimle ilgileniyo uykusundan uyanıp, zor iş.
"Yok benim de uykum kaçtı zaten. Ee kim başlasın. Şöyle yapalım mı sorulan her soru ikimiz içinde geçerli olsun yani ikimizde cevaplamak zorunda olalım hem daha kolay olur ne dersin?"çok mantıklıydı.
"Kabul edildi. O zaman ben başlıyorum buraha neden geldin" bu soruyu ben cevaplayamam galiba.
"Biraz gerçeklikten uzaklaşmak için" ne yani gerçeklik kötü müydü hem benim gerçeğim de buydu.
"Ben orayı çok merak ediyorum. Keşke bugün gidebilsem" dedim
Biraz düşündü sonra beni şoka uğratacak bişey dedi "istersen oraya gidebiliriz"
"Ne gerçekten mi, ne zaman?"
"Ahaha bu kadar istekli olduğunu bilseydim. Neyse önce ikimizde özelliklede sen bana iyice tanıyıp güvenmelisin, babanın bundan haberi olmamalı olursa hayatta izin vermez. Yaklaşık 1 hafta falan kalırız sende arkadaşımda kalmaya gidicem dersin öylelikle gideriz. Ama biraz zaman geçsin dediğim gibi "yaaa şuan o kadar mutluyum ki ve ben kartal a şimdiden güveniyorum o harika biri.
Gece boyunca sohbet ettik . Kartal bana orayı anlattı bende burayı. Güldük eğlendik güzel anlaşıyoruz sanırım. En son uykum geldi ve oda benim uyumami söyleyip yatırdı üzerimi örttü. Ve ben uykunun kollarına girene kadar beni bekledi.
Kartal'ın anlatımıyla
Saatler önceKral benim yanına çağırmasıyla gittim.
"Kralım beni çağırmışsınız" ay ne kadarda saygılı bi çocuğum ben yaa sjsj"Evet Kartal sana bikaç biseyden bahsedeceğim. Öncelikle burda olma sebebin yavaş yavaş diğer ülkelerden insan kabul etmem. Bunu yaparken herkese izin veremem kızım tehlikeye girer ama seni araştırdım delikanlı çocuksun. Eğer diğer ülkelerden insan aldığımda bi hataya düşersem ve kızım tehlikeye girerse ondan sen sorumlusun ben hastayım kızımın haberi yok , ölümcül bişey değil ama belli olmaz. Kızım tehlikede diğer krallıktaki prenseler savaş açabilir öyle bişey olursa kızımı al ve bu krallıktan çok uzaklara git başka bi krallığa." Demek bu yüzden burdayım, şimdi anladım.
"Tamamdır kralım. Siz bana güvenin, izninizle" diyerekten odama çıktım çok yorgundum eşyalarımı yerleştirdim ve direk yatağa girdim. Dün geceden dogru düzgün uyuyamamıştım zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Prenses
FantasíaO beni kurtaracaktı. Ben ona güvendim. O beni kurtaracaktı. Kurtarıcım, kahramanım...