ភាគទី5 : នេះនាងមិនចេះស្តាប់ភាសាមនុស្សទេឬ?

198 15 0
                                    

____________________

    ថេយ៉ុងរត់ចេញមកដល់ខាងក្រៅ ក៏ព្យាយាមរត់បន្ត តែរត់មិនរួចឡើយ ក៏ត្រូវនាយក្រាស់តាមទាន់នឹងចាប់ឃាំងនាយតូចជាប់!!!

ថេយ៉ុង : លែង! លែង! លែងខ្ងុំ ហ្ហឺយ~ប្រាប់ថាឪ្យលែង!! ( ថេយ៉ុងរើគេចពីជុងហ្គុក ស្រែកឡូឡាពេញនឹង)

ជុងហ្គុក : ចង់ទៅរៀន ឬ ក៏ចង់ឲ្យខ្ញុំរំលោភឯងនៅទីនេះ!! (មិននិយាយតែមាត់នាយក្រាស់ក៏សម្លឹងមើលរាងតូចពីក្បាលដល់ចុងជើង ទាំងក្រសែភ្នែកមិនគួរឪ្យទុកចិត្ត)

ថេយ៉ុង : លែងខ្ងុំ! ខ្ញុំទៅរៀនក៏បាន! លែងខ្ងុំ!

ជុងហ្គុក : ចឹងចូលឡានទៅ ម៉ោង 7កន្លះឥលូវហើយ! ( នាយក្រាស់ប្រញាប់ជូនរាងតូចទៅកាន់សាលារៀន ហើយក៏ប្រញាប់ប្រញាល់ទៅក្រុមហ៊ុនដែរ ព្រោះនាយមានការងារច្រើនណាស់ដែរត្រូវធ្វើ)

___________________

     ក្រុមហ៊ុនចន//បុគ្គលិកម្នាក់ៗនាំគ្នាធ្វើការញាប់ដៃញាប់ជើង បំពេញការងាររៀងៗខ្លួន ភ្លាមនោះហេណាក៏ដើរចូលមក ដោយមានលេខាស្រី ដើរតាមពីក្រោយ លេខាម្នាក់នោះជាលេខាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ជុងហ្គុក នាងពូកែយកចិត្តហេណាខ្លាំងណាស់! គេហៅលេខាម្នាក់នោះថា លេខាជី

លេខាជី : អ្នកនាងហេណា! អ្នកនាងសូមអង្គុយរង់ចាំ លោកអគ្គនាយកទីនោះសិនទៅចាស៎ គាត់ស្មើនេះកំពុងតែធ្វើដំណើរមកហើយ ចាំខ្ញុំទៅយកភេសជ្ជៈមកជូន អ្នកនាងចង់ញាំភេសជ្ជៈអ្វីដែរចាស? (លេខាស្រី ញញឹមញញែម ពោលឡើងដោយសម្តីផ្អែមស្រទន់ទៅកាន់ នាងក្រមុំហេណា)

ហេណា : Milk tea ខ្ញុំមួយកែវ (ហេណាអង្គុយលើសាឡុង គងពាក់ក្លាយ៉ាងហំហាន ហាក់នាងមិនខ្វល់ពីអ្វីទាំងអស់)

លេខាជី : ចាសអ្នកនាង! សូមរង់ចាំបន្តិចណា (ថាចប់លេខាស្រីក៏ប្រញាប់ដើរចេញទៅកម្មង់Milk teaឪ្យហេណា)

ជុងហ្គុក : ហេណា !! (នាយក្រាស់ដែរទើបនឹងមកដល់ក៏វ៉ាក់អើហេណា ដែរអង្គុយចាំនាយល្មម)

ហេណា : បងជុង! ហ្ហឹ.ហ្ហឹ បងជុង! អួយ~អូននឹកបងណាស់នៀក ជប៎ៗ! ( ហេណាក៏ស្ទុះទាំងញញឹមទៅអោបថើបនាយក្រាស់ ទាំងក្តីនឹករលឹក)

💞Top Gangster Charm✨Where stories live. Discover now