34. bölüm

63 4 6
                                    

İyi okumalar 🤓

Gözlerim yavaşça açılınca geri kapattım. Çünkü uykum ağır basıyordu. Az daha gözüm kapalı kaldığında alarm sesi duydum .

Ben saati ayarlamadım ki ?

Kendime gelip alarmı kapattım. Kendime gelebilmek için banyoya gidip yüzümü yıkadım. Dişlerimin sarardığını gördüğümde dış fırçamı çıkarıp dişimi fırçaladım.

İşim bittiğinde odama geçip saçımı yukarıdan dağınık topuz yaptım. Pufumun üstüne oturup hafif makyaj yapıp dolaptan okul kıyafetlerimi giydim.
Saçlarımı salıp

Çok fazla detay oldu artık...

Ders programımı da yapıp çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim . Annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Hemen masaya geçip oturdum. Yemeğimi yerken telefonuma bildirim geldi.

Mafya bey : günaydın aşkım ❤️

Yaaaaa ama ben bunu yeriiiğğggmmm

Beste : günaydın aşkıığğggmmm ❤️💋

Mafya bey : çok enerjiksin sanırım 🤔

Beste: tabee ne sandın 😜

Mafya bey : sana bugün suprizim var aşkım, tabi biraz erken ama olsun

Beste : ne sürprizi??????

Mafya bey : bakıyorum da birileri çok merak etmiş 🧐

Beste: merak etmeyen insan mı olur Allah aşkına

Mafya bey: tabi biraz ipucu verebilirim .

Beste : evet evet hadi

Mafya bey : birileri Rusya'dan geliyor ve birileri ile bilmem ne bilmem ne

Beste: ???

Mafya bey : neyse ne anlama daha iyi , okula seni ben bırakıcam ona göre erken çık.

Beste : ben kendim giderim aşkım zahmet olmasın.

Mafya bey : büyük aşk olsun sevgilim ne zahmeti

Beste : peki aşağıda ol

Mafya bey : aşağıdayım

Beste: ne ciddimisin

Mafya bey : evet sabah erkenden buraya gelip seni bekliyorum .

Beste : bekle beni , ben geliyorum

Mafya bey : uç aşkım, ama dikkatli ol

Beste : ok 👍

Mafya bey : 👍

Beste çevrimdışı
Mafya bey çevrimdışı

Çantamı sırtıma takıp telefonumu da elime alıp koşarak kapıya doğru gittim. Ayakkabımı giyip yedek anahtarı da alıp çıktım.

Asansöre basıp bekledim . Geldiğinde içinde üst komşumuz Ali vardı. Ali ile pek muhabbetimiz yok doğrusu yani kafa dengi birisi değil.

Biz beklerken Ali bana dönüp " günaydın beste " dedi. Zoraki gülümsemem ile " günaydın " dedim.

Hiç sevmiyorum bunu 🙄

Asansör kapısı açılınca kendimi dışarı fır diye attım. Sevgilim kuş gibi uç dedi dimi .

Apartmandan çıkıp etrafima bir göz attım. Çaprazımda andreiyi elinde sigara ile kaputa yaslanmış olarak gördüm.

Koşarak yanısına gidip kollarımı boynuna koyup sarıldım. Oda ellerini belime koyup sarılmama karşılık verdi.

mafya / texting { Versiyon 2 }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin