İyi okumalar 🤓Vote lütfen ❤️
_____________________
Herkes arabadan indiğinde ben hâlâ şoku üzerimden atamadım. Bunlar ne diye bizim eve geldiler Allah aşkına
İstemeye kızım ne için olacak 😉
Yok artık Firuze bence yok öyle bişey yani neden olsun ki , Andrei biliyor benim okulum var . Sınavlarım var . Vesayri vesayri
Daha mesleğimi elime almadım.
Neyseğğğ...
Kapım açılınca kafamı o tarafa çevirdim. Anderi idi . Kapımı açtı aşk kuşum. Elini bana doğru uzatıp inmem için işaret verdi.
Elini tutmayıp arabadan indiğimde sinirli bir soluk verdiğini duydum.
Çoktağğ umrumda doğrusu 🙄
Elini belime atıp kulağıma eğilip " bunun acısını çıkarırım ama " dedi . Bir Kaşlarımı kaldırıp ona meydan okurcasına" yapabilirsen yap " dedim.
Andrei elini belimden çekip elimi tuttu. Maria ile sergey bize bakıyorlardı. Ama bu Andreinin çokta umrunda değil gibi.
Bizim apartmana doğru ilerlerken elimle andreiye yavaşla diye hareket yaptım. Bana bakıp" sorun ne " der gibi kafasını salladı. Kulağına yaklaşıp daha doğrusu ayaklarımı kaldırıp tabi yine boyum yetişmediği için Andrei biraz eğilmisti.
" Bizim eve neden geldik Andrei " dedim. Bana bakıp sırıtıyordu. Anladım ki bir bok var bu işin içinde.
- sürpriz aşkım sürpriz
Diyip beni elimi sıkıca tutup sürükledi. Asansöre bindiğimizde sergey ve Maria önümüzde idiler biz Andrei ile arkada bekliyorduk.
Andrei kafasını benim olduğum tarafa çevirip yanağıma sıkı ve uzun bir öpücük bıraktı. O öperken istemsizce gözlerim kapanmıştı. Geri çekildiğinde eğilip yanağını bana yaklaştırdı.
Onu öpmemi istiyor ..
Hemen yanağına sıkı ve sulu sulu öpücük kondurdum. Tabi sulu sulu öptüğüm için ses çıkmıştı. Maria hafif arkasına dönecek gibi oldu ama dönmedi.Ee bir zahmet !
Asansör açıldığında sergey önden çıkıp karısının elini tutup onu yanına çekti. Bizde çıktığımızda kapının önüne geldik. AHA SIÇTIK
ya babam evdeyse , annem birşey demez ama babam ...
Andrei kapıya vurup heyecanla beklemeye başladı. Kapı açılınca annemin mutlu ve heyecanlı bakışlarını gördüm. Maria ile sergeye selam verip içeri davet etti. Andreiye sıra gelince " damadım" diyip sarıldı.
Ben şok!!!
Anneme ters ters ve anlamaz bakışlarımı yolluyordum ama hiç oralı bile olmuyordu. Annem ve Andrei birbirlerine sarıldıktan sonra Andrei içeri geçmişti. Kapıda sadece ben ve annem kaldık.
Anneme bakıp göz kırptım ve kafamı hayırdır anlamında salladım. Annem omuzlarını silkip içeri geçti. Omuzlarını yukarı aşağı hareket ettirdim . Ve içeri geçtim tabi derin nefes almayı unutmayalım. Ayakkabımı çıkarıp çantamı kapının yanına bıraktım.
Telefonumu yanıma alıp salona geçtim. Geçmez olaydım.
TAM KARŞIMDA BABAM!!!
Babam gayet rahat bir pozisyonda oturmuş sergey ile konuşuyordu. Maria ise annemle konuşuyordu. Andrei bana bakıp gel işareti yaptığında yanına gidip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya / texting { Versiyon 2 }
Literatura Femininayanlış numaraya yazsan en fazla ne olabilir ...