ALTERNA (1)

11 2 0
                                    


ALTERNA 2999 (Dünya tarihi 2024)

   Bir günün iki Dünya günü sürdüğü Luzita Sisteminin baş gezegeni Alternalılar yeni bir güne başlangıç yapmaya başladılar. Alternalı üst düzey güvenlik çalışanı Mima bir gün süren gecenin ardında yorgunluğu atabilmiş gibi değildi. Dağılmış saçlarını toplarken kulağına gelen bir sesle irkildi. Etrafına bakındı ve kimse yoktu. Bu ses birkaç gündür aklını kurcalıyordu.


MİMA - Bu ses niye hep aynı zamanda oluyor? Bu sesin kaynağını nasıl bulabilirim? Belki de iç sesimdir. O zaman kendimi aramış olurum.


   Büyük bir kahkaha patlattıktan sonra kahvaltı hazırlamak için mutfağa yöneldi. Dolaptan çıkardığı kapsülü yutup kendisine yetecek enerjiyi aldı. Mima turuncu saçlarını savurdu ve sarı tokasını saçına taktı. Tokası onun için çok önemli. Üzerinde çalıştığı çoğu şey tokasıyla bağlantılı ve küpeleri sayesinde bir enerji akışı sağlıyor.


   Mima evinden çıkıp her zaman yaptığı gibi mor gökyüzüne baktı ve işine doğru yola koyuldu. Çevrede onu tanıyan birkaç kişiyle sohbet edip yürüdü. Herkesçe sevilmesinin bir nedeni onların güvenliği konusunda yanlarında olması. Az ileride iş arkadaşı Cikky ile karşılaştı. Kendisi bir otuz boylarında fare formunda bir canlı.


CİKKY - Hey Mimi, bulduğum bu şeyin ne olduğunu söyleyebilecek misin?

MİMA - Daha önce düşen yıldız parçalarından birisi.

CİKKY - Peki bu yıldızların parçası bu kadarsa, yıldızlarda küçük mü?

MİMA - Hepsi birbirinden farklı. Diğer gittiğimiz dış yerlerde içinde bir yer vardır. Tek kişi vardı içinde. İki de değişik yaşam formu.

CİKKY - Dediğin yeri hatırladım. Bu parça oradan bile küçük.

MİMA - Ama bazıları koskocaman. Alternamızdan bile büyük.

CİKKY - Uzun zamandır böyle görevler verilmiyor.

MİMA - Evet. En son gittiğimiz sistemde yaşam belirtisi yoktu. Hala bir yerden bir yere gitmemiz uzun zaman alıyor. Yakında yeni bir şey çıkaracaklarmış. En uzak yerlere bile on saate varılabilecekmiş. Bizim için harika bir şey.

CİKKY - Yeni gezegenler keşfedebiliriz. Belki bizim gibi akıllı varlıkların olduğu yerler.

MİMA - Olabilir.


   İkisi yeni hayaller düşünerek iş yerine vardı. Vücut tarayıcısından başarıyla geçip, işlerinin başına geçti. Mima, Alterna güvenlik bakanı Tunoko ile bir görüşme yapmaya karar verdi. Ansızın verdiği bu kararın nedenini düşünmeden yanına gitti. Düşündüğü şey Cikky ile yolda konuştukları konuyla ilgili. Tunoko ise üst düzey güvenlik görevlileriyle toplantıya hazırlanıyordu. Mima daha ağzını açmadan onun geldiği yöne doğru döndü.


TUNOKO - Evet Mimacığım, bu heyecanlı gelişinin sebebi nedir?

MİMA - Şey, gelirken yolda bir şey aklıma geldi.

TUNOKO - Hı hı.

MİMA - Yeni bir dış görev yapabilir miyiz?

TUNOKO - Bildiğin gibi, yeni bir şey üzerinde çalışıyoruz. Ama dersen eski araçlarla bir görev yapabilirim, uzun zamandır suç oranının yükseldiği bir gezegen var, seni ve birkaç kişiyi oraya gönderebilirim.

ALTERNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin