İnsanlar Ve Sosyallik

3 1 0
                                    

Psikolojinin hedefi, zihinsel süreçleri ve davranışları tanımlamak, neden ve nasıl oluştuklarını açıklamak, ileride nasıl bir değişim-gelişim göstereceklerini öngörmek ve bu süreçleri kontrol etmektir. Bu hedefler doğrultusunda görgül yöntemlerle –örneğin deneysel ya da korelasyonel yöntemler- araştırmalar yürütülür. Psikoloji biliminin ürettiği bilgiler, insan etkinliklerinin değerlendirilmesi ve düzenlenmesi ile ilgili pek çok alanda kullanılır.Neden mi bunları yazıyorum çünkü bu yazdıklarım aslında toplum tarafından görülen psikoloji, mesela biz insanlar olaylardan veya herhangi bir şeyden psikolojik olarak etkileniriz veya travma yaşarız aklımızda kalır tabi bu genel değil benim bahsettiğim şey şu insanlar psikoloji hakkında sadece genele bakıyor ve buna göre hareket ediyor (bakan fazla insan olduğu istisnalı) ve bu durum toplumun beynini yıkayıp sadece bir şeye vidalıyor bu durum çocukların okuldan önce noktaya bir sürü anlam yükleyip eğitim gördükten sonra sadece nokta olarak akıllarda kalması gibi çünkü insan beyni çabuk manipüle edilir insanlar artık hakkını koruyamaz oldu bu tarz saçmalıklar yüzünden herkes sadece bir gerçeğe inanıyor...

"Deli" (lafın gelişi) öyle davrananlar aslında en genel dışı insanlar arasında yer alırlar çünkü farkındalardır, gerçeğin.

Notlara çok takan bir toplum öğrencilerde her şeyi dağıtır dağıttıkları şey öğrencilerin psikolojisidir 1. Sınıftan sonra başlar kargaşa , bunu anlatmamın sebebi mâlesef psikolojik durumlar her yaşta oluyor.

Bunlar insan psikolojisinin sadece karınca kadar tarafı ama neyseki bazen "Deli" insanlara rastlıyoruz.
Asıl deli kimdi deli dediklerimiz mi deli diyenler mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hiç mi düşünmedik? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin