Lucy
Szept. 1.
Az utolsó év a gimiben, már rohadtul elegem van, hogy nincs magán életem, minden nap este 11 -re érek haza a munkából, és kurva sokat tanulok , mert már csak egy évem van az érettségiig.
Ma reggel másnaposan ébredtem, mert tegnap szar napom volt.
Az évnyitót már így is lekéstem, az első óra angol és azt nem akarom kihagyni, mert tavaly majdnem megbuktam.
Amikor beértem a gimibe visszatért az a kellemetlen szorongás amit egész nyáron probáltam elfelejteni.
Rohadt fáradt vagyok, szóval valahogy majd alszom angolon, csak éljem túl.
Beértem a terembe, az egyetlen barátnőmmel, Lylaval tavaly összevesztem szóval ezt nélküle kell túl élnem. Nemrég szálltam ki egy toxikus párkapcsolatból, hatalmas megkönnyebbülés.
A leghátsó padba leültem, hogy ne lássa a tanár, hogy alszom, kipakoltam és már készültem aludni amikor valaki mellém ült és egy jó nagyot belerúgott a sípcsontomba.
-bocs. -mondta szarkasztikusan és leült.
A nyakáig végig volt tetoválva és minden ujján volt 3 gyűrű. Egy fekete nike pólót viselt egy egyszerű szürke melegítővel.
A haja nagyon sötét barna volt, szinte már fekete. Egy darab toll volt nálla és egy napló szerű füzet.
Leült, és akkora terpeszre nyitotta a lábát, hogy majdnem kiestem a padból.
- valami bajod van?- kérdeztem, talán egy kicsit túl lekezelően. Nem válaszolt, ezért én is terpeszre nyitottam a lábam, hogy elférjek.
- mi a neved? - kérdezte, és jó mélyen belenézett a szemembe. Tuti bevolt tépve, akkora volt a pupillája, hogy szinte teljesen fekete volt az amúgy is sötét barna szeme.
- tippelj - mondtam kellemetlenül.
- Tündér? - gondolom a csillogó szoknyámra célzott amit reggel kómában vettem fel, de most már megbántam.
-"balfasz" - megjegyeztem kicsit hangosan.
- Josh vagyok. - javított ki.
Ez hosszú lesz.
YOU ARE READING
Vágyak tengerén
RomanceLucy legnagyobb vágya, hogy végre befejezze az utolsó évét a gimnáziumban, leérettségizzen, és végre kezdhessen valamit a nyomorult életével, de azzal nem számolt, hogy padtársa, Josh az őrületbe fogja kergetni a faszságaival. Joshnak viszont komoly...