5. fejezet

6 5 0
                                    

Lucy

Miután Tyler keményen megfenyegetett, Josh rátett még egy lapáttal. Azzal, hogy leütötte csak rosszat tett, mivel Tyler anyja az igazgató.
Végre nyugisan bemennék a házamba, de Josh visszaránt.
-Várj, Lucy. - magához húz, az érintése átjárja az egész testem.
A tekintete nyugodt, de akar valamit.
- Josh, mennem kell.- mondom, és nyugodt hangot eröltetek magamra, bár épp az ellenkezőjét érzem.
Josh nem enged el, továbbra is mélyen a szemembe néz. Nem akarok elmenni, de muszáj, nem tudom mit akar. Végül nehezen, de elenged. Gyorsan beszaladok a házba. A szobám ablakából látom, hogy Josh még nem ment el.
A szüleim elmennek a hétvégén, szóval házibulit fogok tartani, mint mindig...
Szeretnék kibékülni végre Ryennel, meghívom az egész évfolyamot hátha lesz akivel tudok beszélni.

Szombat este 10 óra van.
Már egy pár ember megérkezett, de egyiket sem ismerem. Töltök ki mindenkinek egy pohárral, én megiszok egy teljes üveggel. Itt van már szinte mindenki, én pedig már most totál részeg vagyok, kezemben viszem a tálcát amin a piáspoharak vannak, de ekkor beleütközök egy magas, izmos mellkasba. Felnézek, de nem látok mert totál részeg vagyok. A tálcát már így is elejtettem.
- Nézz a lábad elé Tündér. - a hangjából és a becenevemből azonnal rájövök, hogy ki az.
- jaj, bocsii. - mondom és közben próbálok ránézni annak ellenére, hogy nem látok.
- te totál részeg vagy.
- nem dehogy is - de eldölök a mondat befejezése előtt, Josh megfog és kivisz a konyhába. A zene lehalkult, csak Josht hallom.
- mennyit ittál?
A kezembe ad egy pohár vizet.
- ezt idd meg, addig keresek valami kaját. - kimegy a konyhából, újra csend van, csak a beszürődő zenét hallom.
Josh visszatért egy adag fánkkal a kezében.
- jobb nem volt.
- kell ennél jobb?
A kezembe adja, és felülök a pultra mivel az összes szék le van hányva.
- tessék.
- nem vagyok éhes.
Josh közelebb lép, szétnyitja a kétcombom, az érintése helye bizseregni kezd. Egyenesen a szemembe néz.
- mit csinálsz? - kérdezem, mintha nem lenne egyértelmű, de ő csak néz.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vágyak tengerénWhere stories live. Discover now