3. Fejezet

10 5 0
                                    

Lucy

Éppen Josh felé tartok aki a faszfej Tylerel beszélget, aki már első óta próbál felszedni, de nem akarok ribanc sorsra jutni. Josh ma is kibaszott jól néz ki, fekete pulcsiban van és hosszú bő nadrágban ami eltakarja az összes tetoválását amit tegnap még büszkén mutogatott, de a nyakánál még kilátszik.
- jó reggelt nektek is. - köszönök mindkettőnek, de próbálom elkerülni Tyler tekintetét, nem akarok vele konfliktusba kerülni.
- jó reggelt Tündér. - köszön vissza Josh, de már biztos tudja a rendes nevem.
- jó reggelt Lucy. - Tyler átkarolja a nyakam, Josh szeme egyböl kikerekedik.
- ti együtt vagytok? - kérdezi, de nem tudja elrejteni a csalódottságát.
- Nem!- vágom rá gyorsan, és leszedem magamról Tyler kezét.
- Miért nem? - kérdezi Tyler mintha nem tudná. Sosem akarnék olyannal járni aki csak dugásra használna.
- Tyler, hagyjál most már, jó? - idegesen ellököm, mert nem sikerült leszednem a kezét a vállamról.
- Azt mondta hagyd! - Szól rá Josh, de most valahogy megváltozott a tekintete, nem tudom megfejteni.
- Nyugi van. - mondja Tyler, közben idétlenül röhög, kurva idegesítő.
Miután Tyler végre lekopott rólam, Josh tekintete újra rám szegeződik.
- mi van köztetek? - kérdezi, megint azzal a csalódottsággal, amit képtelen leplezni.
- semmi, már első óta próbál felszedni, de őszintén leszarom. - mondtom határozottan.
- Akkor jó. - sóhajt egyet és leül.
- tessék? - nézek rá értelmetlenül.
- nem neked való. - megszakítja a szem kontaktust, de én még mindig őt nézem értelmetlenül.
- miért, mi való nekem?
- nem ő. - mi a fasz baja van már megint? Nem bírom megfejteni mit akar tőlem.
Egész órán csendben ültünk.
Kicsengettek az utolsó óráról, szaladok le a lépcsőn, de valaki megfogja a karomat, Tyler az.
- gyere velem haza. - mondja elég kiszámíthatóan.
Kitépem a kezem a szorításából és tovább szaladok, kiérek a gimi elé.
Utól ér. Megint megfogja a kezem, nagyon szorosan, szinte már fáj. A falhoz nyom és belesuttog a fülembe.
- ha most nem jössz el velem, elmondom mindenkinek a "kis titkod". - az ajka a fülemet súrolja.

Vágyak tengerénDonde viven las historias. Descúbrelo ahora