🐿️

23 4 0
                                    

maraba psikolojim bozuldu bb

...........................................................

Ta ki kapı açılana kadar. Kimdi? Tabi babam

........................................................................

"LAN. Pardon, Hocam bence bu günlük ders bu kadar yeter" dedi babam.

"Tabii, Jisung yarın testini getirebilirsin."

"Tamam hocam.."

Babam Minho Hoca'yı kapıya kadar karşılamıştı. Minho Hoca gittikten sonra olacakti herşey..

"Ulan, Ben seni sevgili yap diye mi çalıştırıyorum gönderiyorum okula. Basimiza taş yağacak resmen. Aynı annen gibi lanetsin!" Dedi ve ilk vuruşunu yaptı. Bir an önce Danielle'ın eve gelmesini bekliyordum. Söz vermisti bana, kurtaracaktı beni buradan..

Babam beni iyice döverken kapı açıldı. Danilelle'dı.

"SEONJİ NE YAPİYORSUN?!" Diye telasla araya girdi. Elim yüzüm kandan görülmeyecek hale gelmisti. O sırada gözlerim kararmaya başlamıştı zaten..

Danielle'dan

Jisung'a doğru baktığım zaman yerde gözü kapalı öylece yattığını gördüm. Hemen yere oturup nabzını kontrol ettim. Atıyordu. Hemen ambulansı aramak icin telefonu elime aldım.

"Ne yapıyorsun, beni polise mi şikayet edeceksin?!"

"Hayır tabiki, ambulansı arayacağım. Nasıl kıyıyorsun su cocuga anlamiyorum ki.. Hadi sende ellerini yıka da öyle gel bari."

"Ben polislere ne anlatacağım?!"

"Orasını da kendin düşün Seon."

Ambulansın numarasını çevirip konuşmaya başladım. Bir kac dakika sonra ambulans geldi ve Jisung'u alıp gittiler.

Jisung'un telefonunu aldım. Sifresi yoktu. Arkadaşlarından birini aradım.

"Alo?" Diye başladım konuşmaya.

"Jisung?"

"Ah, ben Jisung değilim. Üvey annesi oluyorum. Eğer cok yakın arkadaşı iseniz babasının durumunu bilirsiniz."

"Ne oldu Jisung'a çabuk söyle dolastirma su lafi!"

"Sanirim Minho hocayla arasında bir sey olmus, babasıda iste yapmıs yapacağını.."

"N-ne? Nerede suan Jisung?!" Dedi sesi titreyerek.

"Hastanedeyiz. Seul hastanesi. Seni arama sebebim bu gece Jisung'un başında kimse bekleyemeyecek yani sen belki durursun diye."

"Tamam ben geliyorum, of su adamdan bi kurtulamadı.."

Dedi ve kapatti telefonu. Aradan bi 15-20 dakika sonra 5 tane genc geldi.

"Merhaba ben Seungmin, Jisung nerede?" Dedi gözleri dolmus bir sekilde.

"Jisung suan iceride, birazdan gelir doktor"

"Tamam, tamam. Siz isterseniz gidin buradan. Biz kalırız ne kadar kalabilirsek."

"Birsey olursa arayin beni numaram Jisung'da var, ya üvey annem diye kaydetmistir yada Danielle diye."

"Arariz tamam.." diye konuştu Seungmin, bende kapıya yöneldim.

Seungmin'den

"Sevgilim ağlama artık, iyileşecek Jisung.."

Felix ve Jeongin bi yandan ağlıyordu. Hyunjin ile Changbin ise onlara yardım ediyolardı. O sırada kapıdan bir doktor geldi.

"Ee, Han Jisung'un yakınları mısınız?"

"Evet evet biziz. Nasıl Jisung, iyi mi?"

"Evet, yani iyi olacak. Ben Min Yoongi. Han Jisung'un doktoruyum. Olayla ilgili birseyler biliyor musunuz?"

"Hayir, yani biz yoktuk orada haber aldik ve buraya geldik."

"Tamam, en yakın zamanda size haber vereceğim." Dedi ve gitti. Bi yandan aglama sesleri bir yandan yatakta ağır yaralı bir sekilde yatan Jisung..

.....................................................................

Sonunu sirf 400 kelime olsun diye uydurdum lutefn kizmayin😭👍🏻

Brawl starsta kutular geliyoo 💃🏻💃🏻

Bu bolumu ozel birisine yazmistim anlar kendini hala inanmiyor bana ;)

Gunun anlam ve onemi sarki ve fotograf

Øhhhh (saka)

Bu sarki bana bagimlilik yapti yardim edin cikamiyorum

SKZ COMEBACK YAPİYO STREAM KASİNNN
ATEATEATEATEATE

Okuyanlara tesekkur ederimm
Bir sonraki yb'de gorusuruzz
💗😻⭐

h(k)ocam | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin