🤍

60 8 11
                                    

"HAN JİSUNG VE CHA EUNWOO DERHAL ODAMA"

........................................................................

Jisung'tan

Eunwoo'nun uzerinden kalkip (yanlis anlamayin😭) Minho hocanın yanina dogru ilerlemeye basladik. Eunwoo bana oldurucu bakislar atiyodu. Okulun populer zorbalarindan biriydi o. Okulun gozdelerinden diyebiliriz. İcimden Minho hoca en fazla ne yapabilir ki diye dusunurken odanin onunde buldum kendimi.

Kapiyi tıkladıktan sonra 'gir' emri ile iceri girdik.

"Hemen konuyu aciyorum. Kim baslatti?"

Eunwoo agzini actigi an hemen onun adini soyledim.

"Cha Eunwoo."

"Neden baslattin?"

"Ben baslatmadim." diye kendini savundu. "Olayi anlatabilir miyim?" dedi.

"Tabii. Anlat."

"Hocam ben simdi yemek yiyodum ondan sonra geldi Jisung bana bulasti. Ona git basimdan dedigim halde gitmedi. Ondan sonra bana vurmaya basladi." (at yalanini🤭)

"Jisung, bunlar dogru mu?"

"Ne sacmaliyorsun?!"

"Ben gercekleri anlattim Han?"

O an sinir krizi gecirmek uzereydim. Kendimi savunamiyordum cunku nafile. Eunwoolar zengin oldugu icin okulun gelirinin %20'sini falan onlar karsiliyordu.

"Yalan??"

"Her hangi bir kanitin var mi Jisung?"

"Yok hocam.."

"Tamam. Ceza mi istersin yoksa aileni aramami mi?"

Aile mi..? O ne, yeniyo mu? Babam deseniz derslerimde cok titiz birisi. Eger bunu duyarsa beni hic uyutmaz ve sabah aksam ders calistirirdi. Sanki hergun ickili bir sekilde beni dovmuyormus gibi. Annem desen.. Melek oldu iste oda. Eunwoo yandan yandan siritiyordu cunku ailemin durumunu biliyordu. Cok dusunmeden cevapladim hocayi.

"Ceza."

"O zaman, hergun odama geliyorsun. Sana 200 soruluk bir test hazirlayacagim. Gunluk odev gibi dusun. Kolaydan baslayip zora dogru. Anlasildi mi? Cikista gelip alirsin benden."

"Tamam hocam.."

"Simdi çıkabilirsiniz"

Kapidan ciktiginiz an Eunwoo ekledi.

"Noldu Jisung? Korktun mu yoksa annenden? Oh, doğru yoktu degil mi?"

"Bana bak Jisung, bir daha sakin ve sakin bana bulasma. Bir daha ki sefer canin daha cok acir. Ona göre dusun tamam mi?!"

Onu duymazdan gelip lavaboya ilerledim. Kendimi gercekten kotu hissediyordum. Ders zili onceden calmisti ve zilin calmasina 10 dakika falan vardi. Bu yuzden lavaboda zili bekleme karari aldim.

Zil caldiktan sonra sınıfa ilerledim.  Felix hemen yanima kostu.

"Olum ben sana demedim mi? Sen niye beni dinlemiyosun?"

"Babana falan haber etmedi degil mi?" diye ekledi Seungmin.

"Hayir, Hayir. En azindan gunde 200 soru ingilizce cozucem."

"Babana cagirmasindan daha iyimis. Son ders Minho hocayla zaten."

"Evet.."

Lee Minho, kusursuzlugun sozluk anlami falan olmali. Sozleri, gozleri, kaslari, burnu, dudaklari, sesi.. Onu gordugum zaman farkli hissediyordum. Neydi bu isimsiz his?
Heyecan mi? Hayir o kadar değil. Onu gören kelebekler soluyor icimde. Kıskanıyorlar onun guzelligini. Neydi bu sey?

........................................................................

AYYY BEN COK SEVDİM BU BÖLÜMÜ
NASİLİM AMAAAA💅🏻

hemen gunun fotografini ve sarkisini ekliyim. Bu arada bu sarki fotoğraf falan benim yeni bölümü yazidgim gun nasol hissetigim🤟🏻

COK GUZEL GULUYOSUN KİM SEUNGMİN!!!!!!!!!!

bu sarkinin yazarın en svedigi sarki oldugunu biliyi musunuzzz????

NEYYYSEEE
OPTİM SİZİİİ
BAY ‼️ BAY ‼️
💗🤟🏻

h(k)ocam | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin